دستیابی به ابزارها و فناوری مناسب در بازاریابی محتوا

نقطه قوت مربوط به بازاریابی محتوا این است که زمانی که شما فرد (یا افراد) مناسبی را برای تیم خود جهت انجام آن دور هم جمع کنید، دیگر نیازی به هیچ چیز دیگری نخواهید داشت، آنگاه قادر خواهید بود با استفاده از چند ابزار و فناوری ساده، محتوای خود را انتشار دهید.

سیستم مدیریت محتوا (CMS)
سیستم یا ابزاری که برای مدیریت محتوا استفاده می کنید، باید طوری باشد که تیم بازاریابی محتوای شما به راحتی بتواند با آن یک وبلاگ بسازد و پست های مرتبط را ارسال کند و همچنین صفحات وب سایتی را به آن اضافه کند. به این ترتیب نیازی به کمک گرفتن از برنامه نویسان یا فناوری اطلاعات نخواهید داشت.

تجزیه و تحلیل ترافیک ارسال محتوا
شما برای وب سایت یا وبلاگ خود نیاز به یک تجزیه و تحلیل کننده (Analytics) خواهید داشت تا میزان عملکرد بازاریابی محتوای شما را متناظر با اهداف شما تهیه کند. اگر قصد دارید از مقادیری برای اثبات کردن موفقیت برنامه بازاریابی محتوای خود استفاده کنید، ما این ابزار را به شما پیشنهاد می کنیم، به این ترتیب است که می توانید بودجه بیشتری را تضمین کنید و تیم خود را رشد دهید.

نرم افزار مدیریت پروژه در بازاریابی محتوا
با سرعت گرفتن استفاده از شبکه های اجتماعی و استفاده های زیاد از وبلاگ، با درنظر گرفتن این که بسیاری از محتواهای شما در بین چندین کمپین و تیم مورد بررسی قرار می گیرد، پس نیاز به یک ابزار سبک و ساده برای مدیریت پروژه خود خواهید داشت. ما به شما توصیه می کنیم که از یک نرم افزار رایگان به نام Trello استفاده کنید، این نرم افزار در سازماندهی کردن محتوای شما، قرار دادن ضرب الاجل، الصاق کردن فایل ها، و ارتباط برقرار کردن با چندین هم تیمی، به شما کمک خواهد کرد.

نرم افزار طراحی محتوا
محتوای ویدئویی نقش عظیمی را در موفقیت یک استراتژی بازاریابی محتوا بازی می کند. یکی از ابزارهایی که در این زمینه می تواند راهگشا باشد، Adobe Creative Suiteاست. ما پی بردیم که نرم افزار Adobe Creative Suite همه نیازهای بازاریاب های محتوا را پاسخ می دهد از جمله قابلیت های این نرم افزار ساختن ebook، طراحی اینفوگرافیک (داده نمایی)، ساختن تصاویر اجتماعی و غیره است.

پیشنهاد تیم محتوا :

بازاریابی محتوایی,بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوایی چیست؟