خدمات برون سپاری مرکز تماس

خدمات برون سپاری مرکز تماس

خدمات تماس های ورودی خدمات تماس های خروجی تله مارکتینگ (بازاریابی تلفنی) پنل گزارشگیری
تیم مرکز تماس (Call Center) حامی‌سان خود را با کسب‎‌وکار شما وفق می‌دهد و با تجربه چندساله در زمینه آموزش اپراتورهای مرکز تماس (Call Center)، قادر است پروسه آموزش و تحویل کار با هر میزان تماس را در کمترین زمان ممکن به انجام برساند تا دغدغه پیاده‌سازی و مدیریت این واحد از سازمان شما برون سپاری شود.
بنابراین فرقی نمی‌کند حجم تماس‌های شما چقدر باشد؛ چه در تمام طول سال حجم زیادی تماس داشته باشید، چه تنها برای فصل و زمان مشخصی از سال با سیل تماس‌ها مواجه شوید و یا حتی برای محصول یا خدمات خاص تماس ورودی و خروجی زیادی داشته باشید.
راه‌اندازی مرکز تماس (Call Center)، استخدام اپراتورهای حرفه‌ای و آموزش مداوم به منظور حفظ کیفیت در پاسخگویی، نیازمند صرف هزینه گزافی است. با استفاده از سرویس مرکز تماس (Call Center) حامی‌سان دیگر نیازی به راه‌اندازی مرکز تماس (Call Center) در سازمان یا شرکت خود ندارید.

با فضای مرکز تماس حامیسان آشنا شوید

تیم مرکز تماس (Call Center) حامی‌سان خود را با کسب‎‌وکار شما وفق می‌دهد و با تجربه چندساله در زمینه آموزش اپراتورهای مرکز تماس (Call Center)، قادر است پروسه آموزش و تحویل کار با هر میزان تماس را در کمترین زمان ممکن به انجام برساند تا دغدغه پیاده‌سازی و مدیریت این واحد از سازمان شما برون سپاری شود.
بنابراین فرقی نمی‌کند حجم تماس‌های شما چقدر باشد؛ چه در تمام طول سال حجم زیادی تماس داشته باشید، چه تنها برای فصل و زمان مشخصی از سال با سیل تماس‌ها مواجه شوید و یا حتی برای محصول یا خدمات خاص تماس ورودی و خروجی زیادی داشته باشید.
راه‌اندازی مرکز تماس (Call Center)، استخدام اپراتورهای حرفه‌ای و آموزش مداوم به منظور حفظ کیفیت در پاسخگویی، نیازمند صرف هزینه گزافی است. با استفاده از سرویس مرکز تماس (Call Center) حامی‌سان دیگر نیازی به راه‌اندازی مرکز تماس (Call Center) در سازمان یا شرکت خود ندارید.

با فضای مرکز تماس حامیسان آشنا شوید

خدمات ما در مرکز تماس

پاسخگویی به تماس های ورودی
برقراری تماس های خروجی
اجرای طرح های نظرسنجی
ارائه سرشماره اختصاصی
اجرای امور اجرایی و اداری
تنظیم وقت ملاقات
تلفن گویای پیشرفته
تل مارکتینگ (بازاریابی تلفنی)
فروش تلفنی خدمات و محصولات
پیگیری پس از فروش
پیگیری ارسال مرسولات
یادآوری تمدید اشتراک

برخی از مشتریان ما در این واحد

پنل گزارش گیری مرکز تماس حامیسان

دموی سیستم گزارش گیری مرکز تماس

با فیلترشکن وارد شوید

پنل گزارشگیری آنلاین
پنل گزارش مرکز تماس
پنل گزارش کال سنتر
گزارش آمر کارکرد مرکز تماس

اطلاعات بیشتر درباره سیستم گزارشگیری مرکز تماس

شما از زمانی که همکاری خود را با واحد مرکز تماس ما شروع می‌کنید، پنلی جهت مانیتورینگ و کنترل عمکلرد اپراتورهای پاسخگو در مرکز تماس حامی‌سان به شما تحویل داده می‌شود که می‌توانید وضعیت کلی مرکز تماس و SLA های توافقی در قرارداد را در داشبورد مربوطه مشاهده کنید و همین طور کنترلی بر صداهای ضبط شده اپراتورها و تعداد نفرات پاسخگو و امتیاز اپراتور بعد از هر پاسخ دسترسی خواهید داشت.
شما از زمانی که همکاری خود را با واحد مرکز تماس ما شروع می‌کنید، پنلی جهت مانیتورینگ و کنترل عمکلرد اپراتورهای پاسخگو در مرکز تماس حامی‌سان به شما تحویل داده می‌شود که می‌توانید وضعیت کلی مرکز تماس و SLA های توافقی در قرارداد را در داشبورد مربوطه مشاهده کنید و همین طور کنترلی بر صداهای ضبط شده اپراتورها و تعداد نفرات پاسخگو و امتیاز اپراتور بعد از هر پاسخ دسترسی خواهید داشت.

گزارشات تخصصی کسب و کار شما

علاوه بر پنل گزارش گیری گه در اختیار شما قرار می‌گیرد
گزارش‌های هفتگی و ماهانه از عملکرد این واحد برای شما ایمیل می‌شود
گزارش از تعداد تماس های ورودی و خروجی
میانگین زمان پاسخگویی و زمان انتظار
میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات ارائه شده
نمودار ساعات پرترافیک تماس
و ...
علاوه بر پنل گزارش گیری گه در اختیار شما قرار می‌گیرد
گزارش‌های هفتگی و ماهانه از عملکرد این واحد برای شما ایمیل می‌شود
گزارش از تعداد تماس های ورودی و خروجی
میانگین زمان پاسخگویی و زمان انتظار
میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات ارائه شده
نمودار ساعات پرترافیک تماس
و ...

شخصی سازی مرکز تماس

شخصی سازی مرکز تماس از جمله امکانات ویژه مرکز تماس حامی‌سان است و با وجود تجربه چند ساله در زمینه راه اندازی و مدیریت مرکز تماس شرکت های گوناگونی از صنوف مختلف، آماده خدمت رسانی به هر گونه از کسب و کار است.
شخصی سازی مرکز تماس از جمله امکانات ویژه مرکز تماس حامی‌سان است و با وجود تجربه چند ساله در زمینه راه اندازی و مدیریت مرکز تماس شرکت های گوناگونی از صنوف مختلف، آماده خدمت رسانی به هر گونه از کسب و کار است.

صنوف مختلف

استارت آپ های آی تی
وبسایت ها و اپلیکیشن ها
شرکت های محصول محور و تولیدی
شرکت های خدماتی
بیمه ها
رستوران ها
هواپیمایی و آژانس های مسافرتی
و ...

تعرفه خدمات

تعرفه خدمات مرکز تماس بر اساس نیاز سازمان شما از تماس‌های ورودی و خروجی و به نسبت تعداد تماس‌های برقرار شده و زمان آن مشخص می‌گردد. برای سهولت در انتخاب شما بسته‌هایی با عناوین زیر مشخص شده که مناسب با اندازه کسب و کارها طراحی شده است. شما می‌توانید با پر کردن فرم درخواست مشاوره و مشخص کردن بسته مورد نظرتان با واحد فروش در ارتباط باشید. همچنین اگر بسته‌های زیر نیاز سازمان شمارا پوشش نمی‌دهد، می‌توانید از طریق فرم مشاوره با ما در ارتباط باشید تا پکیج مناسب شمارا با هم طراحی کنیم.
تعرفه خدمات مرکز تماس بر اساس نیاز سازمان شما از تماس‌های ورودی و خروجی و به نسبت تعداد تماس‌های برقرار شده و زمان آن مشخص می‌گردد. برای سهولت در انتخاب شما بسته‌هایی با عناوین زیر مشخص شده که مناسب با اندازه کسب و کارها طراحی شده است. شما می‌توانید با پر کردن فرم درخواست مشاوره و مشخص کردن بسته مورد نظرتان با واحد فروش در ارتباط باشید. همچنین اگر بسته‌های زیر نیاز سازمان شمارا پوشش نمی‌دهد، می‌توانید از طریق فرم مشاوره با ما در ارتباط باشید تا پکیج مناسب شمارا با هم طراحی کنیم.

درخواست مشاوره

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا جلسه حضوری به منظور آشنایی با محیط مرکز تماس حامی‌سان و نحوه همکاری درخواست خود را از طریق پر کردن این فرم برای ما ارسال کنید. همکاران واحد فروش در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. همچنین برای اطلاع از برخی توضیحات و جزییات مرکز تماس حامی‌سان می‌توانید از بخش سوالات متداول بازدید کنید.

درخواست مشاوره

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا جلسه حضوری به منظور آشنایی با محیط مرکز تماس حامی‌سان و نحوه همکاری درخواست خود را از طریق پر کردن این فرم برای ما ارسال کنید. همکاران واحد فروش در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. همچنین برای اطلاع از برخی توضیحات و جزییات مرکز تماس حامی‌سان می‌توانید از بخش سوالات متداول بازدید کنید.