رسالت ما در مرکز تماس حامی سان رضایت مندی ، وفادار کردن، جذب و نگهداری مشتری است. هدف ما در تعاملات با مشتریانمان برآورده کردن خواسته ها و انتظارات آنها است و همواره در حال اندازه گیری شاخص های کیفی هستیم که تا چه اندازه توانسته ایم رضایت مشتری را در راستای نیازها و خواسته های ایشان فراهم کنیم.
رسالت ما در مرکز تماس حامی سان (wecare) رضایت مندی، وفادار کردن، جذب و نگهداری مشتری است. هدف ما در تعاملات با مشتریانمان برآورده کردن خواسته ها و انتظارات آنها است و همواره در حال اندازه گیری شاخص های کیفی هستیم که تا چه اندازه توانسته ایم رضایت مشتری را در راستای نیازها و خواسته های ایشان فراهم کنیم.
شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا جلسه حضوری به منظور آشنایی با محیط مرکز تماس حامیسان و نحوه همکاری درخواست خود را از طریق پر کردن این فرم برای ما ارسال کنید. همکاران واحد فروش در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.همچنین برای اطلاع از برخی توضیحات و جزییات مرکز تماس حامیسان می توانید از بخش سوالات متداول بازدید کنید.
شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا جلسه حضوری به منظور آشنایی با محیط مرکز تماس حامیسان و نحوه همکاری درخواست خود را از طریق پر کردن این فرم برای ما ارسال کنید. همکاران واحد فروش در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.همچنین برای اطلاع از برخی توضیحات و جزییات مرکز تماس حامیسان می توانید از بخش سوالات متداول بازدید کنید.