سؤالات متداول

قیمت خدمات پشتیبانی شما چند است؟
واحد مرکز تماس و پشتیبانی حامی‌سان  دارای توانایی شخصی سازی شدن است. به این معنا که خود را با کسب کار شما همگام و همراه می‌کند. به همین خاطر پیشنهاد قیمت همیشه نسبت به کسب و کار شما مطرح می‌شود و بهترین راه ارائه درخواست شما از طریق فرم ارسال درخواست است تا همکاران ما بعد از بررسی های لازم پیشنهاد خود را در قالب یک پروپوزال به شما ارائه کنند. [ارسال درخواست]
آیا خدمات کال سنتر شما ۲۴/۷ است؟
واحد مرکز تماس حامی‌سان  همه روزه به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیاز کسب و کار شماست و نسبت به درخواست شما ارائه سرویس می‌کند. [مرکز تماس]
آیا ابزاری برای کنترل در اختیار مشتری قرار می‌دهید؟
پنل مانیتورینگ مرکز تماس حامی‌سان  این توان را به شما میدهد تا داخل پنل خودتان لاگین کرده و در لحظه بتوانید تمام اطلاعات مربوط به کال سنتر خودتان را مشاهده کنید. [مرکز تماس]
آموزش ها به چه صورت به شما منتقل می‌شود؟
واحد آموزش مرکز تماس حامی‌سان  با تجربه بالای خود در زمینه آموزش، بعد از عقد قرارداد در اختیار شما قرار میگیرد تا طی بازه زمانی ۱ هفته تا ۲ ماهه نسبت به پیچیدگی فرآیند های سازمان شما تمام موارد را مستند‌سازی کند و به کارشناسان پاسخگوی واحد مرکز تماس و پشتیبانی منتقل کند.
اگر ما فقط ایمیل داشته باشیم شما می‌توانید پاسخگو باشید؟
تیم پشتیبانی آنلاین حامی‌سان  با تجربه بالا در زمینه خدمات آنلاین مشتریان و تخصص در زمینه پاسخگویی مناسب به ایمیل ها و نظرات کاربران کسب و کار شما به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی است. [پشتیبانی آنلاین]
محتوای کاربر محور (UGC) چیست؟
هر گونه محتوایی که در فضای مجازی در قالب سایت و اپلیکیشن توسط کاربر پست شود مانند ارسال فیلم توسط کاربر روی سایت یا اپلیکیشن آپارات، محتوای کاربر محور (UGC) گفته میشود. این محتواها در فضای اینترنتی ایران نیاز به بازبینی و بررسی از لحاظ خط قرمزها و قوانین فضای مجازی دارد. بررسی این نوع محتوا کاری حساس بوده که بعضا با خط قرمز های موجود و پیچیدگی زبان فارسی، ابزارهای اتوماتیک موفق به بررسی دقیق محتوا نمیشوند و تیم متخصص مرکز تماس حامی‌سان  با سابقه بررسی میلیون ها محتوا میتواند این اطمینان خاطر را به شما بدهد که محتوای خلاف قوانین بر بستر سایت یا اپلیکیشن شما پست نخواهد شد. [پشتیبانی آنلاین]
سوالات مرکز تماس

سؤالات متداول

قیمت خدمات پشتیبانی شما چند است؟
واحد مرکز تماس و پشتیبانی حامی‌سان  دارای توانایی شخصی سازی شدن است. به این معنا که خود را با کسب کار شما همگام و همراه می‌کند. به همین خاطر پیشنهاد قیمت همیشه نسبت به کسب و کار شما مطرح می‌شود و بهترین راه ارائه درخواست شما از طریق فرم ارسال درخواست است تا همکاران ما بعد از بررسی های لازم پیشنهاد خود را در قالب یک پروپوزال به شما ارائه کنند. [ارسال درخواست]
آیا خدمات کال سنتر شما ۲۴/۷ است؟
واحد مرکز تماس حامی‌سان  همه روزه به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیاز کسب و کار شماست و نسبت به درخواست شما ارائه سرویس می‌کند. [مرکز تماس]
آیا ابزاری برای کنترل در اختیار مشتری قرار می‌دهید؟
پنل مانیتورینگ مرکز تماس حامی‌سان  این توان را به شما میدهد تا داخل پنل خودتان لاگین کرده و در لحظه بتوانید تمام اطلاعات مربوط به کال سنتر خودتان را مشاهده کنید. [مرکز تماس]
آموزش ها به چه صورت به شما منتقل می‌شود؟
واحد آموزش مرکز تماس حامی‌سان  با تجربه بالای خود در زمینه آموزش، بعد از عقد قرارداد در اختیار شما قرار میگیرد تا طی بازه زمانی ۱ هفته تا ۲ ماهه نسبت به پیچیدگی فرآیند های سازمان شما تمام موارد را مستند‌سازی کند و به کارشناسان پاسخگوی واحد مرکز تماس و پشتیبانی منتقل کند.
اگر ما فقط ایمیل داشته باشیم شما می‌توانید پاسخگو باشید؟
تیم پشتیبانی آنلاین حامی‌سان  با تجربه بالا در زمینه خدمات آنلاین مشتریان و تخصص در زمینه پاسخگویی مناسب به ایمیل ها و نظرات کاربران کسب و کار شما به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی است. [پشتیبانی آنلاین]
محتوای کاربر محور (UGC) چیست؟
هر گونه محتوایی که در فضای مجازی در قالب سایت و اپلیکیشن توسط کاربر پست شود مانند ارسال فیلم توسط کاربر روی سایت یا اپلیکیشن آپارات، محتوای کاربر محور (UGC) گفته میشود. این محتواها در فضای اینترنتی ایران نیاز به بازبینی و بررسی از لحاظ خط قرمزها و قوانین فضای مجازی دارد. بررسی این نوع محتوا کاری حساس بوده که بعضا با خط قرمز های موجود و پیچیدگی زبان فارسی، ابزارهای اتوماتیک موفق به بررسی دقیق محتوا نمیشوند و تیم متخصص مرکز تماس حامی‌سان  با سابقه بررسی میلیون ها محتوا میتواند این اطمینان خاطر را به شما بدهد که محتوای خلاف قوانین بر بستر سایت یا اپلیکیشن شما پست نخواهد شد. [پشتیبانی آنلاین]

آیا سؤال دیگری دارید؟