در این مقاله به شما راه هایی ارائه می دهیم که می توانید از طریق آنها اطمینان حاصل کنید کارمندان مرکز تماس از کارشان لذت می برند!

عکس هایی از رویدادهای اجتماعی که قبلا در مرکز تماس رخ داده اند را به دیوار بچسبانید

ما در مرکز تماس مان یک پروژکتور داریم که تصاویر مربوط به رویدادهای اخیرمان را روی دیوار نمایش می دهد. این کار بدون اینکه دیوارها را خراب کند، به آنها رنگ و لعاب می دهد؛ و با تداعی خاطرات خوب، لبخند بر لب همه کارمندان می نشاند.

 

در هنگام صبحانه، اطلاعات تان را با هم به اشتراک بگذارید

ما گاهی در هنگام صبحانه جلساتی برگزار می کنیم که در آن، اطلاعاتمان را باهم رد و بدل می کنیم. اگر به طور منظم کارمندان مرکز تماس را در محیطی آرام قرار دهید، یکدیگر را بیشتر و بهتر می شناسید.

 

به اپراتورها اجازه بدهید در مدت زمان شیفت شان چای درست کنند و بنوشند

ما به کارمندان مرکز تماس مان این امکان را می دهیم که در زمان شیفت شان، و با توجه به برنامه کاری و موقعیت همکاران شان، از پشت میز بلند شوند، و برای خودشان چای درست کنند و بنوشند.

 

از ارزش یک محیط کار تمیز و آرام چشم پوشی نکنید

از نظر ما، حتی نکات ابتدایی و ساده نیز مهم هستند و باید به آنها توجه شود. یک محیط کار تمیز و آرام در عملکرد کارمندان بسیار موثر است. این موضوع را دست کم نگیرید!

 

با تعارف کردن نوشیدنی یا بیسکوییت به کارمندان تان آنها را خوشحال کنید!

یکی از کارهایی که همیشه اثر مثبتی به دنبال دارد این است که از رهبران تیم یا مدیران ارشد بخواهید گاهی در مرکز تماس قدم بزنند و به اپراتورها نوشیدنی و بیسکوییت تعارف کنند! با اینکار، رسیدگی به تماس ها دچار مشکل نمی شود چون اپراتورها پشت میزشان هستند، اما روحیه شان تقویت می شود.

تنوع ایجاد کنید که دچار روزمرگی نشوید!

بهترین چیز برای مرکز تماس تنوع است! تیم ما همیشه در تلاش است تا با ایجاد تنوع از روزمرگی جلوگیری کند.

 

یک تیم از افراد را به ایجاد سرگرمی اختصاص دهید

ما در مرکز تماس یک تیم اختصاصی از همکارانمان داریم که سخت تلاش می کنند تا به طور منظم، اپراتورها را در رویدادهای مختلف شرکت دهند و کمک کنند تا مرکز تماس به یک مکان عالی برای کار تبدیل شود. نقش این تیم می تواند به دریافت بازخورد اپراتورها و ایجاد برنامه های عملیاتی نیز گسترش یابد.

 

به طور منظم مسابقه اجرا کنید که همه بتوانند در آن شرکت کنند و سرگرم شوند

ما مسابقه هایمان را به گونه ای طراحی می کنیم که همه افراد در همه زمان ها بتوانند در آن شرکت کنند.

 

جوایزی به برنده ها بدهید که احساس کنند خاص هستند

دفعه بعد که یک مسابقه اجرا کردید، به برنده جایزه ای بدهید که ارزش معنوی و احساسی داشته باشد. اینگونه او حس می کند فردی خاص است. این باعث می شود افراد بیشتری علاقه داشته باشند در مسابقات شرکت کنند. همچنین حس خوب برنده نیز مدت بیشتری دوام می آورد.

 

تیم برنامه ریزی شما باید اهمیت زمان استراحت را درک کند

مهم است که تیم برنامه ریزی شما متعهد باشد و به زمان های استراحت نیز اهمیت دهد.

 

نظرسنجی داخلی می تواند به مدیریت کمک کند تا نیازهای اپراتورها را درک کنند

نظرسنجی داخلی یک منبع عالی برای تیم مدیریت است، چون به آنها کمک می کند مشکلات ناخوشایند کارمندان را شناسایی کرده و تجربه لذت بخش تری (که اپراتورها خواستارش هستند) برای آنها رقم بزنند.

 

در زمان نهار، به پیاده روی گروهی بروید!

برای اینکه اپراتورها را تشویق کنید کمی استراحت کنند و هوایی بخورند، در زمان نهار به پیاده روی گروهی بروید.

 

به جای اینکه برای اپراتورها دستورالعمل (اسکریپت) بنویسید، دانش آنها را افزایش دهید

برای اپراتورها اسکریپت ننویسید! فقط دانش آنها را به روز نگه دارید تا پیغام برند شما را نا متناقض به مشتریان برسانند.