پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته

با در نظر گرفتن ارزش بالای مشتری در بازار رقابتی امروز و وجود رقبا در هر صنف، راضی نگاه داشتن مشتریان سازمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همین امر باعث افزایش مشتریان هر کسب و کاری خواهد شد. با در نظر گرفتن این موضوع که همواره به عنوان یک چالش در سازمان ها مطرح بوده، تیم متمرکز و حرفه ای پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته حامی و در کنار مشتریان کسب و کار شماست تا درخواست های مشتریان شما که در قالب ایمیل یا کامنت مطرح میشوند را به بهترین نحو پاسخگو باشد و حتی اگر شما کسب و کاری محتوا محور دارید و بررسی محتوا با درنظر گرفتن فضای حاکم بر اینترنت برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، تمامی محتوای ایجاد شده توسط کاربران در سایت یا اپلیکیشن شما (UGC Content) بررسی و پایش خواهد شد تا دغدغه این واحد از سازمان برون سپاری شود و در خارج از سازمان شما با کیفیت بالاتر و هزینه کمتری صورت پذیرد.

پاسخگویی به ایمیل ها

پشتیبانی و پاسخگویی به ایمیل های کاربران از طریق بسترهای متنوع (سیستم CRM شما، پورتال CRM مرکز تماس حامی‌سان (wecare) )
ارتباط با تیم فنی شما از طریق پورتال جهت عیب یابی فنی و تلاش برای رفع آنها
اطلاع رسانی در لحظه از مشکلات پیش آمده در محصول شما و پیگیری تا رفع مشکل
ارائه گزارش‌های هفتگی و ماهانه از روند رعایت SLA ها و استانداردهای توافقی
mail logo
مشتریان مرکز تماس
مشتریان تولید محتوا

بررسی و پاسخگویی به کامنت

پشتیبانی از کامنت ها و پاسخگویی به آنها در بستر های متنوع (وب سایت شما، کافه بازار، سیب چه، Disqus و ….)
بررسی کامنت های کاربران با در نظر گرفتن استانداردها و خطوط قرمز حاکم بر فضای مجازی

بررسی محتوای کاربر محور

کنترل محتوای ارسالی توسط کاربران (UGC Content) سایت یا اپلیکیشن شما با در نظر گرفتن قوانین و مقررات فضای مجازی
بررسی و ممیزی محتوای متنی، سوال، عکس و فیلم در بسترهای متنوع سایت و اپلیکیشن
پشتیبانی ایمیل
پشتیبانی ایمیل مارکتینگ
mail logo

پاسخگویی به ایمیل ها

پشتیبانی و پاسخگویی به ایمیل های کاربران از طریق بسترهای متنوع (سیستم CRM شما، پورتال CRM مرکز تماس حامی‌سان (wecare) )
ارتباط با تیم فنی شما از طریق پورتال جهت عیب یابی فنی و تلاش برای رفع آنها
اطلاع رسانی در لحظه از مشکلات پیش آمده در محصول شما و پیگیری تا رفع مشکل
ارائه گزارش‌های هفتگی و ماهانه از روند رعایت SLA ها و استانداردهای توافقی
بررسی و پشتیبانی کامنت
پشتیبانی کاربران اپ

بررسی و پاسخگویی به کامنت

پشتیبانی از کامنت ها و پاسخگویی به آنها در بستر های متنوع (وب سایت شما، کافه بازار، سیب چه، Disqus و ….)
بررسی کامنت های کاربران با در نظر گرفتن استانداردها و خطوط قرمز حاکم بر فضای مجازی
خدمات پشتبانی کاربران
ایجاد مرکز پشتیبانی

بررسی محتوای کاربر محور

کنترل محتوای ارسالی توسط کاربران (UGC Content) سایت یا اپلیکیشن شما با در نظر گرفتن قوانین و مقررات فضای مجازی
بررسی و ممیزی محتوای متنی، سوال، عکس و فیلم در بسترهای متنوع سایت و اپلیکیشن

ارائه گزارشات و بازخورد کاربران

گزارش های متنوعی از بازخورد و روند کارهای محول شده به این واحد به صورت هفتگی و ماهانه به ایمیل افراد مورد نظر در سازمان شما ارسال خواهد شد.
گزارش های متنوعی از بازخورد و روند کارهای محول شده به این واحد به صورت هفتگی و ماهانه به ایمیل افراد مورد نظر در سازمان شما ارسال خواهد شد.

درخواست مشاوره

شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا جلسه حضوری به منظور آشنایی با محیط مرکز تماس حامی‌سان (wecare) و نحوه همکاری درخواست خود را از طریق پر کردن این فرم برای ما ارسال کنید. همکاران واحد فروش در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.همچنین برای اطلاع از برخی توضیحات و جزییات مرکز تماس حامی‌سان (wecare) می توانید از بخش سوالات متداول بازدید کنید.

درخواست مشاوره

شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا جلسه حضوری به منظور آشنایی با محیط مرکز تماس حامی‌سان (wecare) و نحوه همکاری درخواست خود را از طریق پر کردن این فرم برای ما ارسال کنید. همکاران واحد فروش در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.همچنین برای اطلاع از برخی توضیحات و جزییات مرکز تماس حامی‌سان (wecare) می توانید از بخش سوالات متداول بازدید کنید.