ترفندهای مصاحبه شغلی کال سنتر برای افراد مبتدی

زمانی که شما در یک صنعت BPO تقاضای کار می کنید، معمولاً مصاحبه ها یکی از اولین فرایندهای آزمایش برای شما هستند که باید آن ها را بگذرانید، تا بتوانید شانس استخدام شدن داشته باشید. شما باید این مصاحبه ها را به خوبی پشت سر بگذارید و بتوانید برای به دست آوردن شانس بیشتر در استخدام و رفتن به مرحله بعدی، مصاحبه گر را تحت تاثیر قرار دهید. BPO (Business Process Outsourcing) یا برون سپاری فرایندهای تجاری، به ارجاع بخشی یا تمام فرایندهای کاری شرکت، مانند مراکز تلفن خودکار به شرکت های خارجی گفته می شود.
برای کسی که در صنعت BPO جدید است و حرفه ای ندارد، بسیار سخت خواهد بود که به سوالات فنی و تخصصی پاسخ دهد. آن ها به احتمال زیاد شما را در حرفه و رشته ای که تخصص دارید، مصاحبه خواهند کرد. توصیه می شود که کمی در مورد صنعت مرکز تماس و شرکت کال سنتری که می خواهید در آن استخدام شوید، تحقیق کنید. برای آماده شدن و قبولی در مصاحبه آن ها، این بهترین راه است.
ابتدا ما باید بدانیم که مصاحبه گرها به دنبال توانایی های خاصی در شما می گردند تا مطمئن شوند که شما برای پر کردن شغل مورد نظر در کال سنتر مناسب هستید و می توانید در صنعت مرکز تماس موفق شوید.
فردی که می خواهد در مجموعه کال سنتر کار کند، باید قادر به برقراری ارتباط به زبان انگلیسی باشد، حتی اگر به صورت روان قادر به صحبت کردن نباشد، حداقل باید قادر به برقراری موفق یک تماس باشد.
همچنین باید بتوانید سوالاتی را که از شما پرسیده شده بفهمید و به درستی پاسخ را به آن ها بیان کنید. به شدت توصیه می شود که پاسخ های شما سرراست و مستقیم باشد و از طفره رفتن به شدت خودداری کنید. مصاحبه گرها به دقت به صحبت های شما گوش می دهند و مهارت هایی همچون مهارت های شنیداری، درک مطلب، و تفکر منطقی را در شما می سنجند و نمره می دهند. همچنین آنها املای انگلیسی، گرامر و تلفظ شما را امتحان می کنند. آن ها از شما انتظار ندارند که در این کارها بی نقص عمل کنید، اما حداقل باید سطح استانداری از اشتباهات را داشته باشید، یعنی هرچه کمتر اشتباه کنید، بهتر است.
زمانی که گوش می کنید و یک سوال از شما پرسیده می شود باید مطمئن شوید که بلافاصله بعد از اتمام سوال شروع به پاسخ دادن می کنید. اگر برای چند ثانیه مکث کنید و فکر کنید مشکلی پیش نمی آید، این فکر باید سریع باشد، و با اعتماد به نفس شروع به پاسخ دادن کنید. اگر سوالات برای شما واضح نبودند، شما می توانید از مصاحبه گر درخواست کنید که مجدداً سوال را تکرار کند، اما تا جایی که امکان دارد از این کار اجتناب کنید.

پیشنهاد تیم مرکز تماس :

کیفیت کار کال سنتر,مصاحبه استخدامی کال سنتر

اطمینان از کیفیت کار کال سنتر