ده روش برای ایجاد انرژی در مرکز تماس!

محیط مرکز تماس می تواند به سرعت تبدیل به یک محیط کهنه و تکراری شود. در این جا چند ایده را برای کمک به شما جهت ایجاد انرژی در مرکز تماس و به وجود آوردن لبخند بر روی لب های کارمندان مرکز تماس، به شما معرفی می کنیم.

۱٫ هر روز را در مرکز تماس با کمی شوخی شروع کنید.
هر روز را با خنده ای بر لب خود شروع کنید تا به کارمندان مرکز تماس شما کمک کند خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهند و روحیه کاری آن ها بالا رود و به این ترتیب به اوج کارایی خود و ایجاد انرژی در مرکز تماس برسند.

۲٫ بیشتر اوقات یک دورهمی یا مراسم دوستانه و خانوادگی را در مرکز تماس برقرار کنید.
یک راه برای بالابردن روحیه کارمندان کال سنتر در محیط اجتماعی این است که آن ها را در یک مراسم خانوادگی و دوستانه دور هم جمع کنید.

۳٫ تمامی بودجه مالی مرکز تماس را برای خرید یک پیتزای بزرگ هدر ندهید!
پاداش دادن به بهترین کارمند به شکل تعطیلات چند روزه برای تشویق او یا پاداش دادن در قالب یک خودرو جدید می تواند بسیار وسوسه کننده باشد، اما یک پاداش بزرگ مانند این، ممکن است به زودی همه کارمندان مرکز تماس شما را بی انگیزه کند. پس متعادل هزینه کنید و متعادل پاداش دهید.

۴٫ برای بهبود روابط بین اداری مرکز تماس، قراردادهای پروژه داوطلبانه را امضا کنید
در ناحیه نزدیک و حوالی خود به دنبال پروژه های داوطلب باشید و کارمندانی را از سراسر تجارت خود تشویق کنید تا بهتر و بیشتر با شما همکاری کنند.

۵٫ از کارمندان ضعیف مرکز تماس خود بخواهید که برای خود یک پیام به صورت پست صوتی بگذارند.

۶٫ برای این که به کارمندان مرکز تماس نحوه بهبود یافتن را بیاموزید، وقت بگذارید.
اگر یک کارمند قادر نیست به خوبی متوسط مدیریت زمان (AHT) را در مرکز تماس رعایت کند، لازم نیست به او فقط بگویید این وضع را تغییر بده و او را رها کنید؛ بلکه لازم است او را در این راه یاری کنید.

۷٫ مراسم TED Talks را برای خودتان میزبانی کنید تا کارمندان دیگر را تشویق به همکاری در مرکز تماس خود کنید.

۸٫ قبل از این که کارمند شما اولین روز کاری را در کال سنتر شروع کند، شخصیت کاری او را شکل دهید. شروع یک شغل جدید ممکن است کمی اضطراب آور باشد. این فشار را کم کنید.

۹٫ بازخورد مربوط به کارمند کال سنتر خود را در سه دسته “دیوانه”، “غمگین” و “شاد” قرار دهید.

۱۰٫ هر روز در محیط کار کال سنتر قدم بزنید و به کارمندان خود یک خوراکی یا یک تکه نان تست بدهید.

پیشنهاد تیم مرکز تماس:

تماس,فروش تلفنی,بازاریابی تلفنی,انرژی در مرکز تماس

چگونه در یک تماس ، فروش بهتری داشته باشیم؟