در مصاحبه مرکز تماس ، اینگونه باشید!

انعطاف پذیری

اگر می خواهید در صنعت BPO، و خصوصاً در زمینه مرکز تماس که از مشتریان پشتیبانی می کند، کار کنید، پس احتمال این که در خط مقدم (مسئول تماس) قرار داشته باشید، زیاد است.
صنعت BPO (Business Process Outsourcing) یا برون سپاری فرایند های تجاری، به ارجاع بخشی یا تمام فرایندهای کاری شرکت، مانند مراکز تلفن خودکار، به شرکت های خارجی گفته می شود.
شما باید این اطمینان خاطر را در مصاحبه مرکز تماس به مصاحبه گر کال سنتر بدهید که این تغییرات را خواهید پذیرفت و هرکاری را که نیاز است، انجام خواهید داد تا با محیط جدید بعد از مصاحبه کال سنتر خو بگیرید. اگر در گذشته تجربه ای مشابه با فعالیت در مرکز تماس داشته اید، می توانید از تجربیات گذشته خود استفاده کنید و راحت تر با شیفت شبانه در کال سنتر کنار بیایید. شما باید با همین تفکر در مصاحبه حاضر شوید. این تفکر شانس بیشتری را برای موفق بیرون آمدن از مصاحبه به شما می دهد.

برخورد مطلوب

در هر محیط کاری، از جمله در کال سنتر، باید به گونه ای با بقیه اعضای محیط همکاری کنید. شما باید طرز برخورد و رفتار مثبتی را به مصاحبه گر مرکز تماس نشان دهید. در صنعت کار BPO شما تعامل های زیادی را با مشتریان، همکاران و مافوق های خود خواهید داشت. هر یک از این تعامل ها، نیازمند شخصیتی متفاوت و منحصر به خود هستند. شما باید نهایت سعی خود را بکنید تا خود را از احساساتی بودن دور نگه دارید. شما در کال سنتر باید با همه به خوبی رفتار کنید، خصوصاً تماس گیرنده ها. باید بتوانید با اخلاق حرفه ای و احترام با آن ها رفتار کنید. همچنین، تمایل به یادگیری، یک امر ضروری برای استخدام شوندگان جدید در این گونه سازمان ها است. اکثر مصاحبه گرها دوست دارند که از متقاضیان، کلمات خوشبینانه و مثبت بشوند. برای یک مصاحبه گر خیلی سخت است که فردی را استخدام کند که با کارفرمای قبلی خود دعوا کرده و اخراج شده است و دائما در حال شکایت کردن و نالیدن است.

آموزش پذیر بودن

اگر شما بتوانید فرایند گزینش کال سنتر را پشت سر بگذارید، به مرحله آموزش مرکز تماس فرستاده خواهید شد. در این مرحله است که شما باید اطلاعاتی را در مورد شغل خود به عنوان کارمند کال سنتر به دست آورید. اگر به اندازه کافی توجه نکنید، زمانی که به تماس ها می رسید، اوقات سختی را پیش روی خواهید داشت. بدتر، ممکن است نتوانید کلاس های آموزش را با موفقیت به پایان برسانید و از این دوره کنار گذاشته شوید. در این صورت، زمانی که مشتری صحبت می کند، به سختی حرف های او را می فهمید و در برطرف کردن مشکلات مشتریان کال سنتر دچار مشکلات و دردسرهای زیادی خواهید شد. مصاحبه گرها به دنبال افرادی هستند که به راحتی بتوانند به آن ها آموزش دهند و در واقع افرادی را می خواهند که مایل به یادگیری و آموزش پذیر باشند. شما باید اطمینان حاصل کنید که این قابلیت ها را از خود نشان داده اید تا شغل موردنظر در مرکز تماس را به شما بدهند. مصاحبه گرهای خود را متقاعد کنید که شما علاقه زیادی به یادگیری در زمینه کارتان در کال سنتر دارید.

پیشنهاد تیم مرکز تماس:

مصاحبه استخدامی کال سنتر,مصاحبه مرکز تماس,مصاحبه مرکز تماس

ترفندهای مصاحبه شغلی کال سنتر برای افراد مبتدی