بلاگ مرکز تماس حامی‌سان (wecare)

وبلاگ حامیسان

نکاتی برای مدیریت یک مرکز ارتباط با مشتریان دیجیتال

آیا می‌خواهید عملکرد مرکز ارتباط با مشتریان تان را بهبود بخشید؟ در این مقاله به شما نکاتی ارائه می‌دهیم که با رعایت آن‌ها، می‌توانید مرکز ارتباط با مشتریان (مرکز تماس) دیجیتال‌تان را به خوبی مدیریت کنید.   مسیر سفر مشتریان‌تان را از طریق تمام کانال‌های ارتباطی پیش‌بینی کنید اینکه یک کسب‌وکار نتواند برای مشتریان، از […]

نوشته شده در ۱۴ مهر ۱۳۹۶

استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد مرکز ارتباط با مشتریان

چگونه از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد مرکز ارتباط با مشتریان استفاده کنیم؟ هوش مصنوعی به معنای «توانایی عملکرد یک ماشین در سطح یک انسان متخصص» است. اخیراً مثالی از آن‌را هنگامی دیدیم که برنامه‌ی AlphaGo از شرکتی تحت مالکیت گوگل به نام DeepMind در سخت‌ترین بازی آن دوره، قهرمانی جهان را به دست آورد. کاربرد […]

نوشته شده در ۱۲ مهر ۱۳۹۶

هوش مصنوعی در مرکز ارتباط با مشتریان جایگزین اوپراتورها نمی شود!

۵ دلیل اینکه چرا هوش مصنوعی در مرکز ارتباط با مشتریان جایگزین اوپراتورها نمی‌شود، بلکه عملکرد آنها را بهبود می بخشد. همراه با پیشرفت تکنولوژی، همه‌ ما رؤیای این ‌را داریم که پاسخ تمام سئوالاتمان را تنها با فشردن یک دکمه پیدا کنیم. مهم نیست این کار چقدر دشوار باشد؛ حتی مهم نیست چگونه انجام […]

نوشته شده در ۱۰ مهر ۱۳۹۶

هوش مصنوعی مرکز ارتباط با مشتریان را دگرگون خواهد کرد

در این مقاله بیان می کنیم که چگونه هوش مصنوعی در سال های آتی، مرکز ارتباط با مشتریان را متحول خواهد کرد. تنها زمانی متوجه حضور هوش مصنوعی در مرکز ارتباط با مشتریان می شویم، که به درستی عمل نکند در حال حاضر می بینیم که هوش مصنوعی در مرکز ارتباط با مشتریان به طور […]

نوشته شده در ۸ مهر ۱۳۹۶

هوش مصنوعی در مرکز ارتباط با مشتریان چگونه کار می‌کند

در این مقاله به مفهوم هوش مصنوعی و نقش آن در مرکز ارتباط با مشتریان در آینده می پردازیم. مراکز ارتباط با مشتریان در آینده، سئوالات مشتری را از قبل می‌دانند و پیش‌بینی می‌کنند مشتری در مورد چه چیزی حرف خواهد زد. این مراکز همچنین پشتیبانی مناسبی را در طول ارتباط فراهم می‌کنند و همه‌ی […]

نوشته شده در ۶ مهر ۱۳۹۶

هوش مصنوعی و آینده مرکز ارتباط با مشتریان

ربات‌ها، و استفاده از هوش مصنوعی برای پاسخ صوتی تعاملی در مرکز ارتباط با مشتریان ربات‌ها که معمولاً آینده‌ مشارکت مشتری تلقی می‌شوند، نشان‌دهنده‌ نسل جدید مهارت‌های خودیاوری (سلف سرویس) در مرکز ارتباط با مشتریان هستند. آنها علاوه بر افزایش بهره وری عملیاتی و ارائه‌ خدمات باکیفیت به مشتریان، حجم کار منابع انسانی را کاهش […]

نوشته شده در ۴ مهر ۱۳۹۶

مرکز تماس ؛ راه‌هایی هوشمندانه برای بهبود گفتگوهای اینترنتی (۲)

در این مقاله قصد داریم نکاتی برای بهبود گفتگوهای اینترنتی در مرکز تماس برای شما بیان کنیم. اگر می خواهید در مرکز تماس تان از گفتگوی آنلاین بهره ببرید، بهتر است این نکات را در نظر داشته باشید:   طوطی وار، اطلاعات تکراری به مشتری ارائه ندهید! اگر یک مشتری با اوپراتور مرکز تماس گفتگوی […]

نوشته شده در ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

مرکز تماس ؛ راه‌هایی هوشمندانه برای بهبود گفتگوهای اینترنتی (۱)

در این مقاله قصد داریم نکاتی برای بهبود گفتگوهای اینترنتی در مرکز تماس برای شما بیان کنیم. اگر می خواهید در مرکز تماس تان از گفتگوی آنلاین بهره ببرید، بهتر است این نکات را در نظر داشته باشید:   ۱. استفاده از پاپ‌آپ‌های چت فعال را محدود کنید. پاپ اپ ها می توانند به مشتریان […]

نوشته شده در ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

آیا چت بات ها، راندمان مرکز خدمات مشتریان را افزایش می دهند؟

همانطور که می دانید، یکی از ترندهای اخیر در زمینه مرکز تماس و خدمات مشتریان ، چت بات ها هستند. با توجه به توسعه فن آوری هوش مصنوعی، ممکن است در آینده شما نیز بخشی از خدمات مشتریان آنلاین یا مرکز تماس خود را به چت بات ها واگذار کنید. این رباتها می توانند با […]

نوشته شده در ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

آیا در آینده، هوش مصنوعی جایگزین اوپراتورهای مرکز تماس خواهد شد؟ (۲)

کارشناسان پیش بینی کرده اند که تا سال ۲۰۲۰، ۸۵ درصد تعاملات با مشتری، بدون نیاز به اوپراتورهای مرکز تماس انجام خواهد شد. امروزه اتوماسیون کاربران را قادر ساخته است که در هر زمینه ای، کارهایشان را راحت تر انجام دهند. از سفارش پیتزا تا چک کردن چمدان در فرودگاه، رزرو اتاق هتل، و گرفتن […]

نوشته شده در ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

نکاتی برای مدیریت یک مرکز ارتباط با مشتریان دیجیتال

آیا می‌خواهید عملکرد مرکز ارتباط با مشتریان تان را بهبود بخشید؟ در این مقاله به شما نکاتی ارائه می‌دهیم که با رعایت آن‌ها، می‌توانید مرکز ارتباط با مشتریان (مرکز تماس) دیجیتال‌تان را به خوبی مدیریت کنید.   مسیر سفر مشتریان‌تان را از طریق تمام کانال‌های ارتباطی پیش‌بینی کنید اینکه یک کسب‌وکار نتواند برای مشتریان، از […]

نوشته شده در ۱۴ مهر ۱۳۹۶

استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد مرکز ارتباط با مشتریان

چگونه از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد مرکز ارتباط با مشتریان استفاده کنیم؟ هوش مصنوعی به معنای «توانایی عملکرد یک ماشین در سطح یک انسان متخصص» است. اخیراً مثالی از آن‌را هنگامی دیدیم که برنامه‌ی AlphaGo از شرکتی تحت مالکیت گوگل به نام DeepMind در سخت‌ترین بازی آن دوره، قهرمانی جهان را به دست آورد. کاربرد […]

نوشته شده در ۱۲ مهر ۱۳۹۶

هوش مصنوعی در مرکز ارتباط با مشتریان جایگزین اوپراتورها نمی شود!

۵ دلیل اینکه چرا هوش مصنوعی در مرکز ارتباط با مشتریان جایگزین اوپراتورها نمی‌شود، بلکه عملکرد آنها را بهبود می بخشد. همراه با پیشرفت تکنولوژی، همه‌ ما رؤیای این ‌را داریم که پاسخ تمام سئوالاتمان را تنها با فشردن یک دکمه پیدا کنیم. مهم نیست این کار چقدر دشوار باشد؛ حتی مهم نیست چگونه انجام […]

نوشته شده در ۱۰ مهر ۱۳۹۶

هوش مصنوعی مرکز ارتباط با مشتریان را دگرگون خواهد کرد

در این مقاله بیان می کنیم که چگونه هوش مصنوعی در سال های آتی، مرکز ارتباط با مشتریان را متحول خواهد کرد. تنها زمانی متوجه حضور هوش مصنوعی در مرکز ارتباط با مشتریان می شویم، که به درستی عمل نکند در حال حاضر می بینیم که هوش مصنوعی در مرکز ارتباط با مشتریان به طور […]

نوشته شده در ۸ مهر ۱۳۹۶

هوش مصنوعی در مرکز ارتباط با مشتریان چگونه کار می‌کند

در این مقاله به مفهوم هوش مصنوعی و نقش آن در مرکز ارتباط با مشتریان در آینده می پردازیم. مراکز ارتباط با مشتریان در آینده، سئوالات مشتری را از قبل می‌دانند و پیش‌بینی می‌کنند مشتری در مورد چه چیزی حرف خواهد زد. این مراکز همچنین پشتیبانی مناسبی را در طول ارتباط فراهم می‌کنند و همه‌ی […]

نوشته شده در ۶ مهر ۱۳۹۶

هوش مصنوعی و آینده مرکز ارتباط با مشتریان

ربات‌ها، و استفاده از هوش مصنوعی برای پاسخ صوتی تعاملی در مرکز ارتباط با مشتریان ربات‌ها که معمولاً آینده‌ مشارکت مشتری تلقی می‌شوند، نشان‌دهنده‌ نسل جدید مهارت‌های خودیاوری (سلف سرویس) در مرکز ارتباط با مشتریان هستند. آنها علاوه بر افزایش بهره وری عملیاتی و ارائه‌ خدمات باکیفیت به مشتریان، حجم کار منابع انسانی را کاهش […]

نوشته شده در ۴ مهر ۱۳۹۶

مرکز تماس ؛ راه‌هایی هوشمندانه برای بهبود گفتگوهای اینترنتی (۲)

در این مقاله قصد داریم نکاتی برای بهبود گفتگوهای اینترنتی در مرکز تماس برای شما بیان کنیم. اگر می خواهید در مرکز تماس تان از گفتگوی آنلاین بهره ببرید، بهتر است این نکات را در نظر داشته باشید:   طوطی وار، اطلاعات تکراری به مشتری ارائه ندهید! اگر یک مشتری با اوپراتور مرکز تماس گفتگوی […]

نوشته شده در ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

مرکز تماس ؛ راه‌هایی هوشمندانه برای بهبود گفتگوهای اینترنتی (۱)

در این مقاله قصد داریم نکاتی برای بهبود گفتگوهای اینترنتی در مرکز تماس برای شما بیان کنیم. اگر می خواهید در مرکز تماس تان از گفتگوی آنلاین بهره ببرید، بهتر است این نکات را در نظر داشته باشید:   ۱. استفاده از پاپ‌آپ‌های چت فعال را محدود کنید. پاپ اپ ها می توانند به مشتریان […]

نوشته شده در ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

آیا چت بات ها، راندمان مرکز خدمات مشتریان را افزایش می دهند؟

همانطور که می دانید، یکی از ترندهای اخیر در زمینه مرکز تماس و خدمات مشتریان ، چت بات ها هستند. با توجه به توسعه فن آوری هوش مصنوعی، ممکن است در آینده شما نیز بخشی از خدمات مشتریان آنلاین یا مرکز تماس خود را به چت بات ها واگذار کنید. این رباتها می توانند با […]

نوشته شده در ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

آیا در آینده، هوش مصنوعی جایگزین اوپراتورهای مرکز تماس خواهد شد؟ (۲)

کارشناسان پیش بینی کرده اند که تا سال ۲۰۲۰، ۸۵ درصد تعاملات با مشتری، بدون نیاز به اوپراتورهای مرکز تماس انجام خواهد شد. امروزه اتوماسیون کاربران را قادر ساخته است که در هر زمینه ای، کارهایشان را راحت تر انجام دهند. از سفارش پیتزا تا چک کردن چمدان در فرودگاه، رزرو اتاق هتل، و گرفتن […]

نوشته شده در ۲۴ مرداد ۱۳۹۶