بلاگ مرکز تماس حامی‌سان (wecare)

وبلاگ حامیسان

ترویج فرهنگ مثبت در مرکز تماس

در این مقاله توضیح می دهیم چگونه می توانید در محیط چالش بر انگیز مرکز تماس ، یک فرهنگ مثبت ایجاد کرده و آن را حفظ کنید. مشکلات موجود در مرکز تماس ایجاد و حفظ یک فرهنگ مثبت در محیط مرکز تماس ( کال سنتر ) بسیار دشوار است؛ چرا؟ به سه دلیل:   ۱# […]

نوشته شده در ۲۸ آبان ۱۳۹۶

مرکز تماس در سال ۲۰۱۸ چگونه خواهد بود؟ (۲)

پیش بینی می کنید شکل گیری و توسعه مرکز تماس در سال آینده چگونه خواهد بود؟ (بخش دوم) ادغام تکنولوژی «تحلیل تعاملات» با تکنولوژی «روباتیک» در مرکز تماس ادغام این دو با یکدیگر به شما کمک می کند در تمام کانال های ارتباطی، کارایی، مقیاس پذیری و پویایی خدمات مشتریان را افزایش دهید. مراکز تماسی که […]

نوشته شده در ۲۶ آبان ۱۳۹۶

مرکز تماس در سال ۲۰۱۸ چگونه خواهد بود؟ (۱)

پیش بینی می کنید شکل گیری و توسعه مرکز تماس در سال آینده چگونه خواهد بود؟ (بخش اول) اسکایپ به مرکز تماس وارد می شود! در سال آینده، با توسعه «اسکایپ برای کسب و کار»، بسیاری از کسب و کارها تلاش می کنند آن را با مرکز تماس (کال سنتر) یکپارچه سازند. با این حال، […]

نوشته شده در ۲۴ آبان ۱۳۹۶

بهبود فرایند «مدیریت کیفیت» در مرکز تماس

راه هایی برای بهبود فرایند مدیریت کیفیت در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان) شما کیفیت را در مرکز تماس (کال سنتر) خود چگونه تعریف می کنید؟ ما در این مقاله، راه هایی برای بهبود فرایند مدیریت کیفیت در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان) به شما ارائه می دهیم.    هر هفته/ماه روی یک […]

نوشته شده در ۲۲ آبان ۱۳۹۶

چرا مشارکت اوپراتورها در فرایندهای مرکز ارتباط با مشتریان مهم است؟

یکی از عوامل مهمی که روی عملکرد مرکز ارتباط با مشتریان اثر می گذارد، مشارکت کارمندان است. وقتی صحبت از انتظارات مشتریان به میان می آید، سرعت تغییرات روز به روز بیشتر می شود. این تغییرات، اعتدال و واکنش کسب و کارها را تحت تاثیر قرار می دهند. در این مقاله قصد داریم در مورد […]

نوشته شده در ۲۰ آبان ۱۳۹۶

چت بات مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان) با هوش مصنوعی چه تفاوتی دارد؟

بهتر است در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان) به طور هم زمان از هوش مصنوعی و انسان ها بهره ببرید، اما مراقب چت بات ها باشید! با شنیدن نام هوش مصنوعی در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان) دو تصویر متفاوت در ذهن افراد شکل می گیرد: یک سرویس پیام رسان رباتیک و ضعیف […]

نوشته شده در ۱۸ آبان ۱۳۹۶

اوپراتورهای مرکز تماس چگونه ناراحتی مشتریان را برطرف می کنند؟

تا سال ۲۰۲۰، به جای قیمت و کیفیت محصولات و خدمات، تجربه ای که اوپراتورهای مرکز تماس برای مشتریان رقم می زنند شما را از رقبا متمایز خواهد کرد! آیا اوپراتورهای مرکز تماس شما، آماده ارائه خدمات مشتریان در سطح جهانی هستند؟ زمانی می توانید خدمات بی نقص ارائه دهید، که حتی احتمال ارائه خدمات […]

نوشته شده در ۱۶ آبان ۱۳۹۶

هرگز این عبارات ترسناک را در مرکز ارتباط با مشتریان بکار نبرید!

اگر این عبارات وحشتناک را در مرکز ارتباط با مشتریان بکار ببرید، تجربه مشتری را  کاملا نابود می کنید! افراد عصبانی‌ای که با مرکز ارتباط با مشتریان (کال سنتر) تماس می گیرند، از شنیدن بعضی عبارات اصلا خوشحال نمی شوند. به کار بردن چنین عباراتی، تجربه مشتری را نابود می کند! در ادامه چند مثال […]

نوشته شده در ۱۴ آبان ۱۳۹۶

حضور اوپراتورهای مشتاق در مرکز تماس = خشنودی مشتریان

یکی از مزایای مشارکت کارمندان مرکز تماس در فرایندها، ارائه خدمات برتر و خشنودی مشتریان است. اهداف کسب و کار را برای اوپراتورهای مرکز تماس (کال سنتر) توضیح دهید سوخت موتورهای هر سازمانی، مشارکت کارمندان است. یک کارفرما می تواند با برقراری روابط سازنده با کارمندان اش، اطمینان حاصل کند که همه در راستای اهدافی […]

نوشته شده در ۱۲ آبان ۱۳۹۶

آینده انسان ها در مرکز ارتباط با مشتریان

جوانب مثبت و منفی استفاده از روباتها، هوش مصنوعی (AI) و دستیاران مجازی در مرکز ارتباط با مشتریان روباتها، چت بات ها و دستیارهای هوشمند یا مجازی، تنها فرمهای بسیار پیچیده خدمات سلف سرویس هستند، و همه ما می دانیم که این نوع خدمات ماندگار هستند. به خصوص نسل جوان، به سرعت با محیطی که […]

نوشته شده در ۱۰ آبان ۱۳۹۶

ترویج فرهنگ مثبت در مرکز تماس

در این مقاله توضیح می دهیم چگونه می توانید در محیط چالش بر انگیز مرکز تماس ، یک فرهنگ مثبت ایجاد کرده و آن را حفظ کنید. مشکلات موجود در مرکز تماس ایجاد و حفظ یک فرهنگ مثبت در محیط مرکز تماس ( کال سنتر ) بسیار دشوار است؛ چرا؟ به سه دلیل:   ۱# […]

نوشته شده در ۲۸ آبان ۱۳۹۶

مرکز تماس در سال ۲۰۱۸ چگونه خواهد بود؟ (۲)

پیش بینی می کنید شکل گیری و توسعه مرکز تماس در سال آینده چگونه خواهد بود؟ (بخش دوم) ادغام تکنولوژی «تحلیل تعاملات» با تکنولوژی «روباتیک» در مرکز تماس ادغام این دو با یکدیگر به شما کمک می کند در تمام کانال های ارتباطی، کارایی، مقیاس پذیری و پویایی خدمات مشتریان را افزایش دهید. مراکز تماسی که […]

نوشته شده در ۲۶ آبان ۱۳۹۶

مرکز تماس در سال ۲۰۱۸ چگونه خواهد بود؟ (۱)

پیش بینی می کنید شکل گیری و توسعه مرکز تماس در سال آینده چگونه خواهد بود؟ (بخش اول) اسکایپ به مرکز تماس وارد می شود! در سال آینده، با توسعه «اسکایپ برای کسب و کار»، بسیاری از کسب و کارها تلاش می کنند آن را با مرکز تماس (کال سنتر) یکپارچه سازند. با این حال، […]

نوشته شده در ۲۴ آبان ۱۳۹۶

بهبود فرایند «مدیریت کیفیت» در مرکز تماس

راه هایی برای بهبود فرایند مدیریت کیفیت در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان) شما کیفیت را در مرکز تماس (کال سنتر) خود چگونه تعریف می کنید؟ ما در این مقاله، راه هایی برای بهبود فرایند مدیریت کیفیت در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان) به شما ارائه می دهیم.    هر هفته/ماه روی یک […]

نوشته شده در ۲۲ آبان ۱۳۹۶

چرا مشارکت اوپراتورها در فرایندهای مرکز ارتباط با مشتریان مهم است؟

یکی از عوامل مهمی که روی عملکرد مرکز ارتباط با مشتریان اثر می گذارد، مشارکت کارمندان است. وقتی صحبت از انتظارات مشتریان به میان می آید، سرعت تغییرات روز به روز بیشتر می شود. این تغییرات، اعتدال و واکنش کسب و کارها را تحت تاثیر قرار می دهند. در این مقاله قصد داریم در مورد […]

نوشته شده در ۲۰ آبان ۱۳۹۶

چت بات مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان) با هوش مصنوعی چه تفاوتی دارد؟

بهتر است در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان) به طور هم زمان از هوش مصنوعی و انسان ها بهره ببرید، اما مراقب چت بات ها باشید! با شنیدن نام هوش مصنوعی در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان) دو تصویر متفاوت در ذهن افراد شکل می گیرد: یک سرویس پیام رسان رباتیک و ضعیف […]

نوشته شده در ۱۸ آبان ۱۳۹۶

اوپراتورهای مرکز تماس چگونه ناراحتی مشتریان را برطرف می کنند؟

تا سال ۲۰۲۰، به جای قیمت و کیفیت محصولات و خدمات، تجربه ای که اوپراتورهای مرکز تماس برای مشتریان رقم می زنند شما را از رقبا متمایز خواهد کرد! آیا اوپراتورهای مرکز تماس شما، آماده ارائه خدمات مشتریان در سطح جهانی هستند؟ زمانی می توانید خدمات بی نقص ارائه دهید، که حتی احتمال ارائه خدمات […]

نوشته شده در ۱۶ آبان ۱۳۹۶

هرگز این عبارات ترسناک را در مرکز ارتباط با مشتریان بکار نبرید!

اگر این عبارات وحشتناک را در مرکز ارتباط با مشتریان بکار ببرید، تجربه مشتری را  کاملا نابود می کنید! افراد عصبانی‌ای که با مرکز ارتباط با مشتریان (کال سنتر) تماس می گیرند، از شنیدن بعضی عبارات اصلا خوشحال نمی شوند. به کار بردن چنین عباراتی، تجربه مشتری را نابود می کند! در ادامه چند مثال […]

نوشته شده در ۱۴ آبان ۱۳۹۶

حضور اوپراتورهای مشتاق در مرکز تماس = خشنودی مشتریان

یکی از مزایای مشارکت کارمندان مرکز تماس در فرایندها، ارائه خدمات برتر و خشنودی مشتریان است. اهداف کسب و کار را برای اوپراتورهای مرکز تماس (کال سنتر) توضیح دهید سوخت موتورهای هر سازمانی، مشارکت کارمندان است. یک کارفرما می تواند با برقراری روابط سازنده با کارمندان اش، اطمینان حاصل کند که همه در راستای اهدافی […]

نوشته شده در ۱۲ آبان ۱۳۹۶

آینده انسان ها در مرکز ارتباط با مشتریان

جوانب مثبت و منفی استفاده از روباتها، هوش مصنوعی (AI) و دستیاران مجازی در مرکز ارتباط با مشتریان روباتها، چت بات ها و دستیارهای هوشمند یا مجازی، تنها فرمهای بسیار پیچیده خدمات سلف سرویس هستند، و همه ما می دانیم که این نوع خدمات ماندگار هستند. به خصوص نسل جوان، به سرعت با محیطی که […]

نوشته شده در ۱۰ آبان ۱۳۹۶