بلاگ مرکز تماس حامی‌سان (wecare)

وبلاگ حامیسان

تکنیک های بازاریابی محتوا برای دیده شدن در موتور جستجو (۲)

وقتی صحبت از بازاریابی محتوا می‌شود، همراه بودن با بهترین شیوه‌های سئو به‌منظور تضمین اینکه محتوای شما بالاترین شانس را برای دیده شدن در نتایج موتورهای جستجو دارد، امری ضروری‌ست. یعنی باید در مورد اینکه موتورهای جستجو چگونه محتوای شما را می‌بینند و چگونه رتبه‌بندی‌ها را براساس میزان مفید بودن محتوا در خصوص سئوال پرسیده […]

نوشته شده در ۳۱ تیر ۱۳۹۶

تکنیک های بازاریابی محتوا برای دیده شدن در موتور جستجو (۱)

وقتی صحبت از بازاریابی محتوا می‌شود، همراه بودن با بهترین شیوه‌های سئو به‌منظور تضمین اینکه محتوای شما بالاترین شانس را برای دیده شدن در نتایج موتورهای جستجو دارد، امری ضروری‌ست. یعنی باید در مورد اینکه موتورهای جستجو چگونه محتوای شما را می‌بینند و چگونه رتبه‌بندی‌ها را براساس میزان مفید بودن محتوا در خصوص سئوال پرسیده […]

نوشته شده در ۲۹ تیر ۱۳۹۶

از اپراتورها در استراتژی و عملکردهای مرکز تماس کمک بگیرید (بخش دوم)

کسب و کارها همواره در تلاش اند مشکلات مشتریان شان را شناسایی کنند، در حالی که کارمندان مرکز تماس از این مشکلات به خوبی آگاه هستند. کارمندان خط مقدم تمام روز با مشتریان درباره مشکلات شان صحبت می کنند. چشم پوشی از بینش کارمندان مرکز تماس و اطلاعاتی که آنها در اختیار دارند، قطعا روی […]

نوشته شده در ۲۷ تیر ۱۳۹۶

از اپراتورها در استراتژی و عملکردهای مرکز تماس کمک بگیرید (بخش اول)

کسب و کارها همواره در تلاش اند مشکلات مشتریان شان را شناسایی کنند، در حالی که کارمندان مرکز تماس از این مشکلات به خوبی آگاه هستند. کارمندان خط مقدم تمام روز با مشتریان درباره مشکلات شان صحبت می کنند. چشم پوشی از بینش کارمندان مرکز تماس و اطلاعاتی که آنها در اختیار دارند، قطعا روی […]

نوشته شده در ۲۵ تیر ۱۳۹۶

شاخص های کلیدی عملکرد مناسب برای مرکز تماس

در این مقاله قصد داریم شاخص های کلیدی عملکردی که برای  مرکز تماس  مناسب تر هستند را به شما معرفی کنیم. برای اینکه بتوانید مناسب ترین شاخص های کلیدی عملکرد را برای مرکز تماس تان تعیین کنید، بهتر است ابتدا رابطه و تفاوت میان «شاخص های کلیدی عملکرد» و «نشانه های موفقیت و شکست در کسب و […]

نوشته شده در ۲۳ تیر ۱۳۹۶

محاسبه شاخص خالص ترویج کنندگان در مرکز تماس

ما در این مقاله نحوه محاسبه «شاخص خالص ترویج کنندگان» یا همان (Net Promoter Score) که یکی از اعداد مهم در مرکز تماس است را به شما آموزش می دهیم. در مرکز تماس تقریبا همه چیز به طور مداوم اندازه گیری می شود. اکثر اهداف مربوط به اعدادی هستندکه می خواهید آنها را افزایش یا […]

نوشته شده در ۲۱ تیر ۱۳۹۶

آیا خدمات مشتریان ، مفهوم جدید فروش و بازاریابی است؟

امروزه خدمات مشتریان ، به یک ابزار کلیدی و مهم در زمینه فروش و بازاریابی تبدیل شده است. خدمات مشتریان پیشگیرانه ، مشخصا همان مفهوم جدید فروش و بازاریابی است. خدمات مشتریان پیشگیرانه یعنی قبل از اینکه مشتری اعلام کند به خدمات شما نیاز دارد یا تلاش کند مشکلی را حل کند، شما وارد عمل […]

نوشته شده در ۱۹ تیر ۱۳۹۶

استراتژی هایی برای بهبود عملکرد مرکز تماس (بخش دوم)

یک مرکز تماس مدرن همیشه در حال توسعه است و شما هم باید با آن هماهنگ باشید. ما در این مقاله به شما ایده هایی ارائه می دهیم که از طریق آنها می توانید با پیشرفت مرکز تماس همگام شوید.   با برنامه ریزی مناسب و مدیریت کارکنان برای جذب نیرو طرح ریزی کنید  برنامه […]

نوشته شده در ۱۷ تیر ۱۳۹۶

استراتژی هایی برای بهبود عملکرد مرکز تماس (بخش اول)

یک مرکز تماس مدرن همیشه در حال توسعه است و شما هم باید با آن هماهنگ باشید. ما در این مقاله به شما ایده هایی ارائه می دهیم که از طریق آنها می توانید با پیشرفت مرکز تماس همگام شوید.   از طریق تست A/B مرکز تماس را محک بزنید سازش تنها به این معنا […]

نوشته شده در ۱۵ تیر ۱۳۹۶

بیش از حد نسبت به راندمان مرکز تماس حساس نباشید

در این مقاله به بررسی دو سوال می پردازیم: آیا رسیدن به برخی اهداف مرکز تماس ، به جای صرفه جویی بیشتر، باعث مصرف منابع بیشتری می شود؟ آیا چاره کار، روشی است که بیشتر مشتری محور باشد؟ در مرکز تماس ، تقریبا همه چیز به طور مداوم اندازه گیری می شود. اکثر اهداف مربوط […]

نوشته شده در ۱۳ تیر ۱۳۹۶

تکنیک های بازاریابی محتوا برای دیده شدن در موتور جستجو (۲)

وقتی صحبت از بازاریابی محتوا می‌شود، همراه بودن با بهترین شیوه‌های سئو به‌منظور تضمین اینکه محتوای شما بالاترین شانس را برای دیده شدن در نتایج موتورهای جستجو دارد، امری ضروری‌ست. یعنی باید در مورد اینکه موتورهای جستجو چگونه محتوای شما را می‌بینند و چگونه رتبه‌بندی‌ها را براساس میزان مفید بودن محتوا در خصوص سئوال پرسیده […]

نوشته شده در ۳۱ تیر ۱۳۹۶

تکنیک های بازاریابی محتوا برای دیده شدن در موتور جستجو (۱)

وقتی صحبت از بازاریابی محتوا می‌شود، همراه بودن با بهترین شیوه‌های سئو به‌منظور تضمین اینکه محتوای شما بالاترین شانس را برای دیده شدن در نتایج موتورهای جستجو دارد، امری ضروری‌ست. یعنی باید در مورد اینکه موتورهای جستجو چگونه محتوای شما را می‌بینند و چگونه رتبه‌بندی‌ها را براساس میزان مفید بودن محتوا در خصوص سئوال پرسیده […]

نوشته شده در ۲۹ تیر ۱۳۹۶

از اپراتورها در استراتژی و عملکردهای مرکز تماس کمک بگیرید (بخش دوم)

کسب و کارها همواره در تلاش اند مشکلات مشتریان شان را شناسایی کنند، در حالی که کارمندان مرکز تماس از این مشکلات به خوبی آگاه هستند. کارمندان خط مقدم تمام روز با مشتریان درباره مشکلات شان صحبت می کنند. چشم پوشی از بینش کارمندان مرکز تماس و اطلاعاتی که آنها در اختیار دارند، قطعا روی […]

نوشته شده در ۲۷ تیر ۱۳۹۶

از اپراتورها در استراتژی و عملکردهای مرکز تماس کمک بگیرید (بخش اول)

کسب و کارها همواره در تلاش اند مشکلات مشتریان شان را شناسایی کنند، در حالی که کارمندان مرکز تماس از این مشکلات به خوبی آگاه هستند. کارمندان خط مقدم تمام روز با مشتریان درباره مشکلات شان صحبت می کنند. چشم پوشی از بینش کارمندان مرکز تماس و اطلاعاتی که آنها در اختیار دارند، قطعا روی […]

نوشته شده در ۲۵ تیر ۱۳۹۶

شاخص های کلیدی عملکرد مناسب برای مرکز تماس

در این مقاله قصد داریم شاخص های کلیدی عملکردی که برای  مرکز تماس  مناسب تر هستند را به شما معرفی کنیم. برای اینکه بتوانید مناسب ترین شاخص های کلیدی عملکرد را برای مرکز تماس تان تعیین کنید، بهتر است ابتدا رابطه و تفاوت میان «شاخص های کلیدی عملکرد» و «نشانه های موفقیت و شکست در کسب و […]

نوشته شده در ۲۳ تیر ۱۳۹۶

محاسبه شاخص خالص ترویج کنندگان در مرکز تماس

ما در این مقاله نحوه محاسبه «شاخص خالص ترویج کنندگان» یا همان (Net Promoter Score) که یکی از اعداد مهم در مرکز تماس است را به شما آموزش می دهیم. در مرکز تماس تقریبا همه چیز به طور مداوم اندازه گیری می شود. اکثر اهداف مربوط به اعدادی هستندکه می خواهید آنها را افزایش یا […]

نوشته شده در ۲۱ تیر ۱۳۹۶

آیا خدمات مشتریان ، مفهوم جدید فروش و بازاریابی است؟

امروزه خدمات مشتریان ، به یک ابزار کلیدی و مهم در زمینه فروش و بازاریابی تبدیل شده است. خدمات مشتریان پیشگیرانه ، مشخصا همان مفهوم جدید فروش و بازاریابی است. خدمات مشتریان پیشگیرانه یعنی قبل از اینکه مشتری اعلام کند به خدمات شما نیاز دارد یا تلاش کند مشکلی را حل کند، شما وارد عمل […]

نوشته شده در ۱۹ تیر ۱۳۹۶

استراتژی هایی برای بهبود عملکرد مرکز تماس (بخش دوم)

یک مرکز تماس مدرن همیشه در حال توسعه است و شما هم باید با آن هماهنگ باشید. ما در این مقاله به شما ایده هایی ارائه می دهیم که از طریق آنها می توانید با پیشرفت مرکز تماس همگام شوید.   با برنامه ریزی مناسب و مدیریت کارکنان برای جذب نیرو طرح ریزی کنید  برنامه […]

نوشته شده در ۱۷ تیر ۱۳۹۶

استراتژی هایی برای بهبود عملکرد مرکز تماس (بخش اول)

یک مرکز تماس مدرن همیشه در حال توسعه است و شما هم باید با آن هماهنگ باشید. ما در این مقاله به شما ایده هایی ارائه می دهیم که از طریق آنها می توانید با پیشرفت مرکز تماس همگام شوید.   از طریق تست A/B مرکز تماس را محک بزنید سازش تنها به این معنا […]

نوشته شده در ۱۵ تیر ۱۳۹۶

بیش از حد نسبت به راندمان مرکز تماس حساس نباشید

در این مقاله به بررسی دو سوال می پردازیم: آیا رسیدن به برخی اهداف مرکز تماس ، به جای صرفه جویی بیشتر، باعث مصرف منابع بیشتری می شود؟ آیا چاره کار، روشی است که بیشتر مشتری محور باشد؟ در مرکز تماس ، تقریبا همه چیز به طور مداوم اندازه گیری می شود. اکثر اهداف مربوط […]

نوشته شده در ۱۳ تیر ۱۳۹۶