بلاگ مرکز تماس حامی‌سان

وبلاگ حامیسان

اپلیکیشن همراه شما چگونه می تواند فجایع خدمات مشتریان را به صفر برساند؟

اگر یکی از ساکنین جزایر تاهیتی، بدون هر نوع ارتباط با جهان، نیستید مطمئناً میزان اهمیت اپ‌ های همراه در دنیای امروز را فهمیده‌ اید. اپ‌ های همراه، اپلیکیشن‌ هایی هستند که برای اجرا روی گوشی ‌های هوشمند، تبلت ‌ها و سایر دستگاه ‌های همراه طراحی شده‌ اند. زمان استفاده از این اپ‌ ها بر […]

نوشته شده در ۲۷ فروردین ۱۳۹۷

چرا تماس ‌های تلفنی هنوز بهترین راه ارائه خدمات مشتریان است؟

در جامعه ‌ای که به ‌طور فزاینده مملو از پیام‌ های نوشتاری، پیام‌ های خصوصی و ایموجی‌ ها شده است، هنوز تعامل انسانی زنده و واقعی از طریق تماس تلفنی بهترین راه برای ارائه‌ بهترین خدمات مشتریان است. در این متن به برخی دلایل کلیدی پشت اینکه چرا حفظ یک استراتژی کال سنتر مؤثر برای […]

نوشته شده در ۲۲ فروردین ۱۳۹۷

جنبه‌ روانشناسی حس تنفر مشتریان از انتظار

همه‌ ما به عنوان انسان، مدتی را صرف عمل زجرآور انتظار کرده‌ ایم. زمان بچگی، با جدیت منتظر سهممان از کیک تولد بوده ‌ایم یا هنگام جوانی مجبور بودیم در مطب پزشک انتظار بکشیم. همانطور که Tom Petty and The Heartbreakers به خوبی گفته‌ اند: «انتظار سخت ‌ترین قسمت است.» وقتی صحبت از خدمات مشتریان […]

نوشته شده در ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

۴ استراتژی پیگیری مفید برای بازاریابی تلفنی

وقتی در مورد cold call صحبت می‌کنیم، راضی کردن یک مشتری بالقوه به شنیدن در مورد محصول یا خدمتتان ممکن است چالش برانگیز نباشد، اما بخش سخت ‌تر پیگیری برای ایجاد یک اقدام است. تماس پیگیری زمانی‌ است که سیکل فروش شروع به کار می‌کند و بازاریاب تلفنی رابطه ‌ای را با یک دسته از […]

نوشته شده در ۲۸ اسفند ۱۳۹۶

نکاتی خارق ‌العاده برای آموزش کارشناسان مرکز تماس

هنگام ساختن یک تیم درجه یک از کارشناسان مرکز تماس، باید چند چیز را به خاطر داشته باشید. اول از همه مطمئن شوید افراد صحیحی را استخدام می کنید. وقتی کاندیدها مناسب را به کار گماردید، آن گاه بحث آموزش به میان می ‌آید. ما تا کنون دانسته ‌ایم نقش یک کارشناس مرکز تماس چقدر […]

نوشته شده در ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

ایده ‌های نوآورانه‌ خدمات مشتریان برای داشتن مشتریان راضی‌تر: (بخش دوم)

امروز در ادامه مقاله قبلی برای بهبود خدمات مشتریان به چند ایده‌ خلاقانه که نیاز اصلی کنونی مراکز تماس هستند، اشاره می کنیم.   یک استراتژی خدمات مشتریان خلق کنید. تمام روزهای هفته و ساعات شبانه ‌روز در دسترس باشید. در ۸۰درصد از مواقع، ۲۰درصد از پرسش ‌های مشتریان را به ‌شکل خودکار پاسخ دهید. […]

نوشته شده در ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

ایده ‌های نوآورانه‌ خدمات مشتریان برای داشتن مشتریان راضی‌ تر: (بخش اول)

ممکن است محصول یا خدمت عالی ‌ای داشته باشید اما این به تنهایی باعث داشتن مشتریان راضی نمی ‌شود. اگر کسب ‌و کار شما به ‌طور معمول با تعداد زیادی از مشتریان سر وکار دارد، باید از اهمیت خدمات مشتریان آگاه باشید. اگر مشتریان شما حمایتی از شما دریافت نکنند، به ‌راحتی رقبای شما را […]

نوشته شده در ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

چگونه یک تیم خدمات مشتریان کال سنتر خوب را بسازیم و مدیریت کنیم: (بخش دوم)

امروز، در ادامه مقاله قبلی می خواهیم در مورد مدیریتِ یک تیم خدمات مشتریان و بهبود عملکرد از طریق معیارهای مختلف صحبت کنیم.   -تحلیل کیفیت خدمات مشتریان (QA خدمات مشتریان): رهبر های مشهور خدمات مشتریان، معمولاً به دنبال راه‌ هایی برای بهبود کیفیت خدمات و ارائه‌ یک تجربه‌ خدمات مشتری عالی هستند. برای پیروی […]

نوشته شده در ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

چگونه یک تیم خدمات مشتریان کال سنتر خوب را بسازیم و مدیریت کنیم: (بخش اول)

در این مقاله، می ‌خواهیم درباره مدیریتِ یک تیم خدمات مشتریان و بهبود عملکرد از طریق معیارهای مختلف صحبت کنیم. همچنین به موضوعات حیاتی برای عملکرد اثربخش و مفید یک تیم خدمات مشتریان اشاره ‌ای خواهیم داشت. هرکس که علاقمند به خدمات مشتریان باشد، مطمئناً سودی از این تکنیک ‌ها و مفاهیم خواهد برد. نمایندگان […]

نوشته شده در ۹ اسفند ۱۳۹۶

هزینه‌ «خدمات مشتریان ضعیف» چیست؟

مشتریان ناراضی، متأسفانه یک حقیقت غیرقابل ‌انکارِ دنیای کسب‌ و کار هستند. نحوه‌ پاسخ شما تعیین می ‌کند که مشتری در شبکه ‌های اجتماعی از بد بودن خدمات مشتریان شما بنویسد یا به شرکت تان وفادار بماند. بسیاری از برند ها به دلیل خدمات مشتریان ضعیف از گود رقابت خارج شده‌ اند. مشتریان بیش از […]

نوشته شده در ۷ اسفند ۱۳۹۶

اپلیکیشن همراه شما چگونه می تواند فجایع خدمات مشتریان را به صفر برساند؟

اگر یکی از ساکنین جزایر تاهیتی، بدون هر نوع ارتباط با جهان، نیستید مطمئناً میزان اهمیت اپ‌ های همراه در دنیای امروز را فهمیده‌ اید. اپ‌ های همراه، اپلیکیشن‌ هایی هستند که برای اجرا روی گوشی ‌های هوشمند، تبلت ‌ها و سایر دستگاه ‌های همراه طراحی شده‌ اند. زمان استفاده از این اپ‌ ها بر […]

نوشته شده در ۲۷ فروردین ۱۳۹۷

چرا تماس ‌های تلفنی هنوز بهترین راه ارائه خدمات مشتریان است؟

در جامعه ‌ای که به ‌طور فزاینده مملو از پیام‌ های نوشتاری، پیام‌ های خصوصی و ایموجی‌ ها شده است، هنوز تعامل انسانی زنده و واقعی از طریق تماس تلفنی بهترین راه برای ارائه‌ بهترین خدمات مشتریان است. در این متن به برخی دلایل کلیدی پشت اینکه چرا حفظ یک استراتژی کال سنتر مؤثر برای […]

نوشته شده در ۲۲ فروردین ۱۳۹۷

جنبه‌ روانشناسی حس تنفر مشتریان از انتظار

همه‌ ما به عنوان انسان، مدتی را صرف عمل زجرآور انتظار کرده‌ ایم. زمان بچگی، با جدیت منتظر سهممان از کیک تولد بوده ‌ایم یا هنگام جوانی مجبور بودیم در مطب پزشک انتظار بکشیم. همانطور که Tom Petty and The Heartbreakers به خوبی گفته‌ اند: «انتظار سخت ‌ترین قسمت است.» وقتی صحبت از خدمات مشتریان […]

نوشته شده در ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

۴ استراتژی پیگیری مفید برای بازاریابی تلفنی

وقتی در مورد cold call صحبت می‌کنیم، راضی کردن یک مشتری بالقوه به شنیدن در مورد محصول یا خدمتتان ممکن است چالش برانگیز نباشد، اما بخش سخت ‌تر پیگیری برای ایجاد یک اقدام است. تماس پیگیری زمانی‌ است که سیکل فروش شروع به کار می‌کند و بازاریاب تلفنی رابطه ‌ای را با یک دسته از […]

نوشته شده در ۲۸ اسفند ۱۳۹۶

نکاتی خارق ‌العاده برای آموزش کارشناسان مرکز تماس

هنگام ساختن یک تیم درجه یک از کارشناسان مرکز تماس، باید چند چیز را به خاطر داشته باشید. اول از همه مطمئن شوید افراد صحیحی را استخدام می کنید. وقتی کاندیدها مناسب را به کار گماردید، آن گاه بحث آموزش به میان می ‌آید. ما تا کنون دانسته ‌ایم نقش یک کارشناس مرکز تماس چقدر […]

نوشته شده در ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

ایده ‌های نوآورانه‌ خدمات مشتریان برای داشتن مشتریان راضی‌تر: (بخش دوم)

امروز در ادامه مقاله قبلی برای بهبود خدمات مشتریان به چند ایده‌ خلاقانه که نیاز اصلی کنونی مراکز تماس هستند، اشاره می کنیم.   یک استراتژی خدمات مشتریان خلق کنید. تمام روزهای هفته و ساعات شبانه ‌روز در دسترس باشید. در ۸۰درصد از مواقع، ۲۰درصد از پرسش ‌های مشتریان را به ‌شکل خودکار پاسخ دهید. […]

نوشته شده در ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

ایده ‌های نوآورانه‌ خدمات مشتریان برای داشتن مشتریان راضی‌ تر: (بخش اول)

ممکن است محصول یا خدمت عالی ‌ای داشته باشید اما این به تنهایی باعث داشتن مشتریان راضی نمی ‌شود. اگر کسب ‌و کار شما به ‌طور معمول با تعداد زیادی از مشتریان سر وکار دارد، باید از اهمیت خدمات مشتریان آگاه باشید. اگر مشتریان شما حمایتی از شما دریافت نکنند، به ‌راحتی رقبای شما را […]

نوشته شده در ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

چگونه یک تیم خدمات مشتریان کال سنتر خوب را بسازیم و مدیریت کنیم: (بخش دوم)

امروز، در ادامه مقاله قبلی می خواهیم در مورد مدیریتِ یک تیم خدمات مشتریان و بهبود عملکرد از طریق معیارهای مختلف صحبت کنیم.   -تحلیل کیفیت خدمات مشتریان (QA خدمات مشتریان): رهبر های مشهور خدمات مشتریان، معمولاً به دنبال راه‌ هایی برای بهبود کیفیت خدمات و ارائه‌ یک تجربه‌ خدمات مشتری عالی هستند. برای پیروی […]

نوشته شده در ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

چگونه یک تیم خدمات مشتریان کال سنتر خوب را بسازیم و مدیریت کنیم: (بخش اول)

در این مقاله، می ‌خواهیم درباره مدیریتِ یک تیم خدمات مشتریان و بهبود عملکرد از طریق معیارهای مختلف صحبت کنیم. همچنین به موضوعات حیاتی برای عملکرد اثربخش و مفید یک تیم خدمات مشتریان اشاره ‌ای خواهیم داشت. هرکس که علاقمند به خدمات مشتریان باشد، مطمئناً سودی از این تکنیک ‌ها و مفاهیم خواهد برد. نمایندگان […]

نوشته شده در ۹ اسفند ۱۳۹۶

هزینه‌ «خدمات مشتریان ضعیف» چیست؟

مشتریان ناراضی، متأسفانه یک حقیقت غیرقابل ‌انکارِ دنیای کسب‌ و کار هستند. نحوه‌ پاسخ شما تعیین می ‌کند که مشتری در شبکه ‌های اجتماعی از بد بودن خدمات مشتریان شما بنویسد یا به شرکت تان وفادار بماند. بسیاری از برند ها به دلیل خدمات مشتریان ضعیف از گود رقابت خارج شده‌ اند. مشتریان بیش از […]

نوشته شده در ۷ اسفند ۱۳۹۶