بلاگ مرکز تماس حامی‌سان (wecare)

وبلاگ حامیسان

چگونه یک تیم خدمات مشتریان کال سنتر خوب را بسازیم و مدیریت کنیم: (بخش دوم)

امروز، در ادامه مقاله قبلی می خواهیم در مورد مدیریتِ یک تیم خدمات مشتریان و بهبود عملکرد از طریق معیارهای مختلف صحبت کنیم.   -تحلیل کیفیت خدمات مشتریان (QA خدمات مشتریان): رهبر های مشهور خدمات مشتریان، معمولاً به دنبال راه‌ هایی برای بهبود کیفیت خدمات و ارائه‌ یک تجربه‌ خدمات مشتری عالی هستند. برای پیروی […]

نوشته شده در ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

چگونه یک تیم خدمات مشتریان کال سنتر خوب را بسازیم و مدیریت کنیم: (بخش اول)

در این مقاله، می ‌خواهیم درباره مدیریتِ یک تیم خدمات مشتریان و بهبود عملکرد از طریق معیارهای مختلف صحبت کنیم. همچنین به موضوعات حیاتی برای عملکرد اثربخش و مفید یک تیم خدمات مشتریان اشاره ‌ای خواهیم داشت. هرکس که علاقمند به خدمات مشتریان باشد، مطمئناً سودی از این تکنیک ‌ها و مفاهیم خواهد برد. نمایندگان […]

نوشته شده در ۹ اسفند ۱۳۹۶

هزینه‌ «خدمات مشتریان ضعیف» چیست؟

مشتریان ناراضی، متأسفانه یک حقیقت غیرقابل ‌انکارِ دنیای کسب‌ و کار هستند. نحوه‌ پاسخ شما تعیین می ‌کند که مشتری در شبکه ‌های اجتماعی از بد بودن خدمات مشتریان شما بنویسد یا به شرکت تان وفادار بماند. بسیاری از برند ها به دلیل خدمات مشتریان ضعیف از گود رقابت خارج شده‌ اند. مشتریان بیش از […]

نوشته شده در ۷ اسفند ۱۳۹۶

آیا چت تبدیل به بخش عمده ‌ای از خدمات مشتری مبتنی بر تلفن شده است؟ (بخش دوم)

در ادامه مقاله قبلی، به این موضوع می پردازیم که آیا چت، نقش یک جایگزین برای تماس ‌های تلفنی را دارد؟ این سوال در حالی مطرح می شود که شاهد هستیم، خدمات مشتری مبتنی بر تلفن (مرکز تماس) به سرعت در حال رشد است. با هم در ادامه بیشتر درباره این موضوع، می خوانیم:   […]

نوشته شده در ۲ اسفند ۱۳۹۶

آیا چت تبدیل به بخش عمده‌ ای از خدمات مشتری مبتنی بر تلفن شده است؟ (بخش اول)

خدمات مشتری مبتنی بر تلفن (مرکز تماس) به سرعت در حال رشد است. اما یک سوال کلیدی وجود دارد که فکر نمی ‌کنم به قدر کافی به آن پرداخته شده باشد. آیا چت، نقش یک جایگزین برای تماس ‌های تلفنی را دارد؟ پاسخ به این سوال از آنچه فکر می‌ کنید، دشوار تر است. اول […]

نوشته شده در ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

۶راز بهبود رضایت مشتری در مرکز تماس

ما اخیراً بحث ‌های متعددی در مورد رضایت مشتری (CSat) داشته ایم.  اندازه‌گیری درجه ‌ای که محصول یا خدمت شما انتظارات مشتری را برآورده می ‌کند برای موفقیت برندتان، صرف نظر از اندازه یا مقیاس، حیاتی ا‌ست. در ادامه این مقاله، ۶ راز را مطرح کردیم که با به‌ کار بردنشان می‌ توان رضایت تماس‌گیرنده […]

نوشته شده در ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

۵ درس واقعی در مورد کال سنتر

آیا شما بین اطرافیان خود فرد خردمند و واقع‌ نگری به حساب می ‌آیید؟ ممکن است ندانید اما اگر در موقعیت برخورد مستقیم با مشتری قرار بگیرید، درس ‌های سختی در مورد زندگی خواهید آموخت.  کال سنتر می ‌تواند چشم ‌های شما را به رفتار انسان‌ ها و روانشناسی پشت آن، باز کند. با تعامل […]

نوشته شده در ۲۳ بهمن ۱۳۹۶

نکاتی برای کارشناسان مرکز تماس جهت برخورد با مشتریان سخت

کارشناسان مرکز تماس در هر کسب و کاری، خط مقدم جبهه به حساب می آیند. تصویر برند را می‌ توان توسط یک تعامل ساده ارتقا داد یا از بین برد، به همین دلیل آن ها، مسئول تجربیات مشتری هستند. به جز این، حفظ کردن آرامش هنگام صحبت با مشتریان سخت و عصبانی یک چالش واقعی […]

نوشته شده در ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

۷ نکته مفید از زبان حرفه ‌ای های کال سنتر

مدیریت یک مرکز تماس موفق، کار ساده ‌ای نیست. همان طور که اکثر حرفه‌ ای های مرکز تماس می ‌دانند، چند فاکتور اصلی برای این کار وجود دارد. در «فونولو» چند مدیر کال سنتر در تماس با ما اشاره کردند که می ‌خواهند از راه‌ حل های ما برای ارتقای مقیاس ‌های خود استفاده کنند. […]

نوشته شده در ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

انتقال تماس در کال سنتر

پیش تر درباره رعایت آداب مناسب در گفتگوهای تلفنی کال سنتر صحبت کردیم و به اهمیت آن در تعاملات تلفنی مرکز تماس پی بردیم. مشتریان مرکز تماس شیفته رفتار پایدار و با ثبات هستند. آن هCall transfer at call centerا اگر فردا، ماه بعد یا سال بعد با کال سنتر شما ارتباط دوباره برقرار کنند، […]

نوشته شده در ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

چگونه یک تیم خدمات مشتریان کال سنتر خوب را بسازیم و مدیریت کنیم: (بخش دوم)

امروز، در ادامه مقاله قبلی می خواهیم در مورد مدیریتِ یک تیم خدمات مشتریان و بهبود عملکرد از طریق معیارهای مختلف صحبت کنیم.   -تحلیل کیفیت خدمات مشتریان (QA خدمات مشتریان): رهبر های مشهور خدمات مشتریان، معمولاً به دنبال راه‌ هایی برای بهبود کیفیت خدمات و ارائه‌ یک تجربه‌ خدمات مشتری عالی هستند. برای پیروی […]

نوشته شده در ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

چگونه یک تیم خدمات مشتریان کال سنتر خوب را بسازیم و مدیریت کنیم: (بخش اول)

در این مقاله، می ‌خواهیم درباره مدیریتِ یک تیم خدمات مشتریان و بهبود عملکرد از طریق معیارهای مختلف صحبت کنیم. همچنین به موضوعات حیاتی برای عملکرد اثربخش و مفید یک تیم خدمات مشتریان اشاره ‌ای خواهیم داشت. هرکس که علاقمند به خدمات مشتریان باشد، مطمئناً سودی از این تکنیک ‌ها و مفاهیم خواهد برد. نمایندگان […]

نوشته شده در ۹ اسفند ۱۳۹۶

هزینه‌ «خدمات مشتریان ضعیف» چیست؟

مشتریان ناراضی، متأسفانه یک حقیقت غیرقابل ‌انکارِ دنیای کسب‌ و کار هستند. نحوه‌ پاسخ شما تعیین می ‌کند که مشتری در شبکه ‌های اجتماعی از بد بودن خدمات مشتریان شما بنویسد یا به شرکت تان وفادار بماند. بسیاری از برند ها به دلیل خدمات مشتریان ضعیف از گود رقابت خارج شده‌ اند. مشتریان بیش از […]

نوشته شده در ۷ اسفند ۱۳۹۶

آیا چت تبدیل به بخش عمده ‌ای از خدمات مشتری مبتنی بر تلفن شده است؟ (بخش دوم)

در ادامه مقاله قبلی، به این موضوع می پردازیم که آیا چت، نقش یک جایگزین برای تماس ‌های تلفنی را دارد؟ این سوال در حالی مطرح می شود که شاهد هستیم، خدمات مشتری مبتنی بر تلفن (مرکز تماس) به سرعت در حال رشد است. با هم در ادامه بیشتر درباره این موضوع، می خوانیم:   […]

نوشته شده در ۲ اسفند ۱۳۹۶

آیا چت تبدیل به بخش عمده‌ ای از خدمات مشتری مبتنی بر تلفن شده است؟ (بخش اول)

خدمات مشتری مبتنی بر تلفن (مرکز تماس) به سرعت در حال رشد است. اما یک سوال کلیدی وجود دارد که فکر نمی ‌کنم به قدر کافی به آن پرداخته شده باشد. آیا چت، نقش یک جایگزین برای تماس ‌های تلفنی را دارد؟ پاسخ به این سوال از آنچه فکر می‌ کنید، دشوار تر است. اول […]

نوشته شده در ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

۶راز بهبود رضایت مشتری در مرکز تماس

ما اخیراً بحث ‌های متعددی در مورد رضایت مشتری (CSat) داشته ایم.  اندازه‌گیری درجه ‌ای که محصول یا خدمت شما انتظارات مشتری را برآورده می ‌کند برای موفقیت برندتان، صرف نظر از اندازه یا مقیاس، حیاتی ا‌ست. در ادامه این مقاله، ۶ راز را مطرح کردیم که با به‌ کار بردنشان می‌ توان رضایت تماس‌گیرنده […]

نوشته شده در ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

۵ درس واقعی در مورد کال سنتر

آیا شما بین اطرافیان خود فرد خردمند و واقع‌ نگری به حساب می ‌آیید؟ ممکن است ندانید اما اگر در موقعیت برخورد مستقیم با مشتری قرار بگیرید، درس ‌های سختی در مورد زندگی خواهید آموخت.  کال سنتر می ‌تواند چشم ‌های شما را به رفتار انسان‌ ها و روانشناسی پشت آن، باز کند. با تعامل […]

نوشته شده در ۲۳ بهمن ۱۳۹۶

نکاتی برای کارشناسان مرکز تماس جهت برخورد با مشتریان سخت

کارشناسان مرکز تماس در هر کسب و کاری، خط مقدم جبهه به حساب می آیند. تصویر برند را می‌ توان توسط یک تعامل ساده ارتقا داد یا از بین برد، به همین دلیل آن ها، مسئول تجربیات مشتری هستند. به جز این، حفظ کردن آرامش هنگام صحبت با مشتریان سخت و عصبانی یک چالش واقعی […]

نوشته شده در ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

۷ نکته مفید از زبان حرفه ‌ای های کال سنتر

مدیریت یک مرکز تماس موفق، کار ساده ‌ای نیست. همان طور که اکثر حرفه‌ ای های مرکز تماس می ‌دانند، چند فاکتور اصلی برای این کار وجود دارد. در «فونولو» چند مدیر کال سنتر در تماس با ما اشاره کردند که می ‌خواهند از راه‌ حل های ما برای ارتقای مقیاس ‌های خود استفاده کنند. […]

نوشته شده در ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

انتقال تماس در کال سنتر

پیش تر درباره رعایت آداب مناسب در گفتگوهای تلفنی کال سنتر صحبت کردیم و به اهمیت آن در تعاملات تلفنی مرکز تماس پی بردیم. مشتریان مرکز تماس شیفته رفتار پایدار و با ثبات هستند. آن هCall transfer at call centerا اگر فردا، ماه بعد یا سال بعد با کال سنتر شما ارتباط دوباره برقرار کنند، […]

نوشته شده در ۱۱ بهمن ۱۳۹۶