بلاگ مرکز تماس حامی‌سان (wecare)

وبلاگ حامیسان

بهبود فرایند «مدیریت کیفیت» در مرکز تماس

راه هایی برای بهبود فرایند مدیریت کیفیت در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان) شما کیفیت را در مرکز تماس (کال سنتر) خود چگونه تعریف می کنید؟ ما در این مقاله، راه هایی برای بهبود فرایند مدیریت کیفیت در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان) به شما ارائه می دهیم.    هر هفته/ماه روی یک […]

نوشته شده در ۲۲ آبان ۱۳۹۶

چرا مشارکت اوپراتورها در فرایندهای مرکز ارتباط با مشتریان مهم است؟

یکی از عوامل مهمی که روی عملکرد مرکز ارتباط با مشتریان اثر می گذارد، مشارکت کارمندان است. وقتی صحبت از انتظارات مشتریان به میان می آید، سرعت تغییرات روز به روز بیشتر می شود. این تغییرات، اعتدال و واکنش کسب و کارها را تحت تاثیر قرار می دهند. در این مقاله قصد داریم در مورد […]

نوشته شده در ۲۰ آبان ۱۳۹۶

چت بات مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان) با هوش مصنوعی چه تفاوتی دارد؟

بهتر است در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان) به طور هم زمان از هوش مصنوعی و انسان ها بهره ببرید، اما مراقب چت بات ها باشید! با شنیدن نام هوش مصنوعی در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان) دو تصویر متفاوت در ذهن افراد شکل می گیرد: یک سرویس پیام رسان رباتیک و ضعیف […]

نوشته شده در ۱۸ آبان ۱۳۹۶

اوپراتورهای مرکز تماس چگونه ناراحتی مشتریان را برطرف می کنند؟

تا سال ۲۰۲۰، به جای قیمت و کیفیت محصولات و خدمات، تجربه ای که اوپراتورهای مرکز تماس برای مشتریان رقم می زنند شما را از رقبا متمایز خواهد کرد! آیا اوپراتورهای مرکز تماس شما، آماده ارائه خدمات مشتریان در سطح جهانی هستند؟ زمانی می توانید خدمات بی نقص ارائه دهید، که حتی احتمال ارائه خدمات […]

نوشته شده در ۱۶ آبان ۱۳۹۶

هرگز این عبارات ترسناک را در مرکز ارتباط با مشتریان بکار نبرید!

اگر این عبارات وحشتناک را در مرکز ارتباط با مشتریان بکار ببرید، تجربه مشتری را  کاملا نابود می کنید! افراد عصبانی‌ای که با مرکز ارتباط با مشتریان (کال سنتر) تماس می گیرند، از شنیدن بعضی عبارات اصلا خوشحال نمی شوند. به کار بردن چنین عباراتی، تجربه مشتری را نابود می کند! در ادامه چند مثال […]

نوشته شده در ۱۴ آبان ۱۳۹۶

حضور اوپراتورهای مشتاق در مرکز تماس = خشنودی مشتریان

یکی از مزایای مشارکت کارمندان مرکز تماس در فرایندها، ارائه خدمات برتر و خشنودی مشتریان است. اهداف کسب و کار را برای اوپراتورهای مرکز تماس (کال سنتر) توضیح دهید سوخت موتورهای هر سازمانی، مشارکت کارمندان است. یک کارفرما می تواند با برقراری روابط سازنده با کارمندان اش، اطمینان حاصل کند که همه در راستای اهدافی […]

نوشته شده در ۱۲ آبان ۱۳۹۶

آینده انسان ها در مرکز ارتباط با مشتریان

جوانب مثبت و منفی استفاده از روباتها، هوش مصنوعی (AI) و دستیاران مجازی در مرکز ارتباط با مشتریان روباتها، چت بات ها و دستیارهای هوشمند یا مجازی، تنها فرمهای بسیار پیچیده خدمات سلف سرویس هستند، و همه ما می دانیم که این نوع خدمات ماندگار هستند. به خصوص نسل جوان، به سرعت با محیطی که […]

نوشته شده در ۱۰ آبان ۱۳۹۶

کاهش میزان تلاش مشتری در مرکز تماس

«تلاش مشتری» یک معیار مهم برای اندازه گیری میزان رضایت مشتریان در مرکز تماس است. در این مقاله راه هایی به شما ارائه می دهیم که از طریق آنها می توانید میزان تلاش مشتری در مرکز تماس را کاهش دهید.   به هر کدام از دلایل مهم تماس، نمرات تلاش مشتری جداگانه ای اختصاص دهید […]

نوشته شده در ۸ آبان ۱۳۹۶

منابع مورد نیاز اوپراتورهای مرکز ارتباط با مشتریان (۳)

در این مقاله به منابع مورد نیاز اوپراتورهای مرکز ارتباط با مشتریان برای ارائه خدمات به بهترین نحو اشاره می کنیم. (بخش پایانی) در این بخش به بررسی تعالیم مورد نیاز برای اوپراتورهای مرکز ارتباط با مشتریان می پردازیم.   دسترسی به تماس های ضبط شده با هر مرکز ارتباط با مشتریان ای که تماس […]

نوشته شده در ۶ آبان ۱۳۹۶

منابع مورد نیاز اوپراتورهای مرکز ارتباط با مشتریان (۲)

در این مقاله به منابع مورد نیاز اوپراتورهای مرکز ارتباط با مشتریان برای ارائه خدمات به بهترین نحو اشاره می کنیم. (بخش دوم) در این بخش به بررسی نرم افزارهای مورد نیاز در مرکز ارتباط با مشتریان می پردازیم.   سیستم های قابل اطمینان سیستم های کند و بی نتیجه در روز حدودا ۴۰ دقیقه […]

نوشته شده در ۴ آبان ۱۳۹۶

بهبود فرایند «مدیریت کیفیت» در مرکز تماس

راه هایی برای بهبود فرایند مدیریت کیفیت در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان) شما کیفیت را در مرکز تماس (کال سنتر) خود چگونه تعریف می کنید؟ ما در این مقاله، راه هایی برای بهبود فرایند مدیریت کیفیت در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان) به شما ارائه می دهیم.    هر هفته/ماه روی یک […]

نوشته شده در ۲۲ آبان ۱۳۹۶

چرا مشارکت اوپراتورها در فرایندهای مرکز ارتباط با مشتریان مهم است؟

یکی از عوامل مهمی که روی عملکرد مرکز ارتباط با مشتریان اثر می گذارد، مشارکت کارمندان است. وقتی صحبت از انتظارات مشتریان به میان می آید، سرعت تغییرات روز به روز بیشتر می شود. این تغییرات، اعتدال و واکنش کسب و کارها را تحت تاثیر قرار می دهند. در این مقاله قصد داریم در مورد […]

نوشته شده در ۲۰ آبان ۱۳۹۶

چت بات مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان) با هوش مصنوعی چه تفاوتی دارد؟

بهتر است در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان) به طور هم زمان از هوش مصنوعی و انسان ها بهره ببرید، اما مراقب چت بات ها باشید! با شنیدن نام هوش مصنوعی در مرکز تماس (مرکز ارتباط با مشتریان) دو تصویر متفاوت در ذهن افراد شکل می گیرد: یک سرویس پیام رسان رباتیک و ضعیف […]

نوشته شده در ۱۸ آبان ۱۳۹۶

اوپراتورهای مرکز تماس چگونه ناراحتی مشتریان را برطرف می کنند؟

تا سال ۲۰۲۰، به جای قیمت و کیفیت محصولات و خدمات، تجربه ای که اوپراتورهای مرکز تماس برای مشتریان رقم می زنند شما را از رقبا متمایز خواهد کرد! آیا اوپراتورهای مرکز تماس شما، آماده ارائه خدمات مشتریان در سطح جهانی هستند؟ زمانی می توانید خدمات بی نقص ارائه دهید، که حتی احتمال ارائه خدمات […]

نوشته شده در ۱۶ آبان ۱۳۹۶

هرگز این عبارات ترسناک را در مرکز ارتباط با مشتریان بکار نبرید!

اگر این عبارات وحشتناک را در مرکز ارتباط با مشتریان بکار ببرید، تجربه مشتری را  کاملا نابود می کنید! افراد عصبانی‌ای که با مرکز ارتباط با مشتریان (کال سنتر) تماس می گیرند، از شنیدن بعضی عبارات اصلا خوشحال نمی شوند. به کار بردن چنین عباراتی، تجربه مشتری را نابود می کند! در ادامه چند مثال […]

نوشته شده در ۱۴ آبان ۱۳۹۶

حضور اوپراتورهای مشتاق در مرکز تماس = خشنودی مشتریان

یکی از مزایای مشارکت کارمندان مرکز تماس در فرایندها، ارائه خدمات برتر و خشنودی مشتریان است. اهداف کسب و کار را برای اوپراتورهای مرکز تماس (کال سنتر) توضیح دهید سوخت موتورهای هر سازمانی، مشارکت کارمندان است. یک کارفرما می تواند با برقراری روابط سازنده با کارمندان اش، اطمینان حاصل کند که همه در راستای اهدافی […]

نوشته شده در ۱۲ آبان ۱۳۹۶

آینده انسان ها در مرکز ارتباط با مشتریان

جوانب مثبت و منفی استفاده از روباتها، هوش مصنوعی (AI) و دستیاران مجازی در مرکز ارتباط با مشتریان روباتها، چت بات ها و دستیارهای هوشمند یا مجازی، تنها فرمهای بسیار پیچیده خدمات سلف سرویس هستند، و همه ما می دانیم که این نوع خدمات ماندگار هستند. به خصوص نسل جوان، به سرعت با محیطی که […]

نوشته شده در ۱۰ آبان ۱۳۹۶

کاهش میزان تلاش مشتری در مرکز تماس

«تلاش مشتری» یک معیار مهم برای اندازه گیری میزان رضایت مشتریان در مرکز تماس است. در این مقاله راه هایی به شما ارائه می دهیم که از طریق آنها می توانید میزان تلاش مشتری در مرکز تماس را کاهش دهید.   به هر کدام از دلایل مهم تماس، نمرات تلاش مشتری جداگانه ای اختصاص دهید […]

نوشته شده در ۸ آبان ۱۳۹۶

منابع مورد نیاز اوپراتورهای مرکز ارتباط با مشتریان (۳)

در این مقاله به منابع مورد نیاز اوپراتورهای مرکز ارتباط با مشتریان برای ارائه خدمات به بهترین نحو اشاره می کنیم. (بخش پایانی) در این بخش به بررسی تعالیم مورد نیاز برای اوپراتورهای مرکز ارتباط با مشتریان می پردازیم.   دسترسی به تماس های ضبط شده با هر مرکز ارتباط با مشتریان ای که تماس […]

نوشته شده در ۶ آبان ۱۳۹۶

منابع مورد نیاز اوپراتورهای مرکز ارتباط با مشتریان (۲)

در این مقاله به منابع مورد نیاز اوپراتورهای مرکز ارتباط با مشتریان برای ارائه خدمات به بهترین نحو اشاره می کنیم. (بخش دوم) در این بخش به بررسی نرم افزارهای مورد نیاز در مرکز ارتباط با مشتریان می پردازیم.   سیستم های قابل اطمینان سیستم های کند و بی نتیجه در روز حدودا ۴۰ دقیقه […]

نوشته شده در ۴ آبان ۱۳۹۶