بلاگ مرکز تماس حامی‌سان

وبلاگ حامیسان

انتخاب یک سازمان بازاریابی تلفنی

اگر بخواهید تهیه کننده ای انتخاب کنید، انتخاب شریکی بسیار متعهد که در راستای رسیدن به اهدافتان به شما کمک و استانداردهای شما را درک کند از اهمیت بسیاری برخوردار است. به خصوص وقتی بحث انتخاب سازمان بازاریابی تلفنی در میان باشد که قرار است با مشتری های کنونی و احتمالی آینده در ارتباط باشد. […]

نوشته شده در ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

تصمیم گیری درباره سرویس های دستیار مجازی

وقتی شما به عنوان یک دستیار مجازی کار خود را شروع کنید، نیازمند این خواهید بود که درباره سرویس هایی که می خواهید ارائه دهید، خوب فکر کنید. اگر تخصص خود را انتخاب کرده اید، دقیقا می دانید که بازار مورد هدف شما به چه چیزی نیاز دارد. اما اگر از آن دسته کسانی هستید […]

نوشته شده در ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

چالش های کسب رضایت مشتری و راه حل های آن

در این عصر مدرن که تقریبا هر چیزی به کار می آید، قدردانی مشتری ها کمتر از پیش شده و راضی کردن آنان سخت تر است. با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی به اطلاعات، کیفیت محصولات بین برندها و شرکت های رقیب تقریبا یکسان است. از این رو عامل تعیین کننده در انتخاب یک برند یا […]

نوشته شده در ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

کسب درآمد از طریق تجارت تعاملی

بیش از یک دهه پیش، ظهور پدیده‌ شبکه‌ های اجتماعی دریچه‌ ای را پیش‌ روی شرکت ‌ها برای بازاریابی رایگان کالاها و خدماتشان باز کرد. شرکت ‌ها با استفاده از فیسبوک و توییتر توانستند سود قابل ‌توجهی کسب کنند، شهرت برند خود را بالاتر ببرند و به آگاهی در سطح جهانی برسند. امروزه الگوی رفتار […]

نوشته شده در ۸ مرداد ۱۳۹۷

چند راه برای مدیریت بهتر مشارکت مشتری

برای هر کسب و کار مبتنی بر مشتریان، همیشه مشتری مهم ترین فرد برای راضی‌ کردن است. این بسیار مهم است که شرکت شما قادر باشد راه ‌هایی برای آن ها فراهم کند تا بتوانند با شرکتتان از تمام کانال ‌های ممکن در ارتباط باشند. با انفجار تکنولوژی و پلتفرم‌ های ارتباطی نوین، حالا مشتریان […]

نوشته شده در ۳ مرداد ۱۳۹۷

انواع وظایفی که به دستیار مجازی ‌ام می ‌سپارم: (بخش دوم)

داشتنِ دستیار مجازی به این معنی است که من برای انجام بسیاری از کارهایم مانند خلق دوره‌ های جدید، صحبت با اعضای گروه‌ های فیسبوکم، نوشتن خبرنامه ‌ها، پست‌ های وبلاگ جدید، پاسخ به پیام‌ های شخصی ارسالی در شبکه ‌های اجتماعی و ایمیل، تحلیل و اصلاحات جزئی استراتژی بازاریابی و شبکه ‌های اجتماعی و […]

نوشته شده در ۲ مرداد ۱۳۹۷

چند فاکتور مؤثر در انتخاب مرکز تماس خارجی

داشتن یک مرکز تماس کارا که بتواند خدمات باکیفیت و با ارزش افزوده‌ بالا به مشتریان ارائه کند برای باقی ‌ماندن شرکتتان در عرصه‌ رقابت و اذهان مردم، حیاتی‌ است. در سال گذشته شاهد رشدی بی ‌سابقه در حوزه‌ خدمات برون ‌سپاری کال سنترها بودیم. ارزش سرمایه بازار برون‌ سپاری جهانی در سال ۲۰۱۷ به […]

نوشته شده در ۱ مرداد ۱۳۹۷

همکاری تیم ‌های بازاریابی و فروش

متخصصان حوزه‌ بازاریابی و فروش به خوبی از اختلاف بین خود آگاه هستند. در حقیقت، وقتی از هر بخش در مورد بخش دیگر پرسیدیم، ۸۷درصد پاسخ‌ های کارشناسان در مورد بخش دیگر منفی بود. این خصومت دیرین برای شرکت ‌ها سود‌آور نیست و باعث کاهش ۴درصد سود سالانه‌ شان می شود. شما چگونه تیم‌ های […]

نوشته شده در ۲۷ تیر ۱۳۹۷

انواع وظایفی که می توانم به دستیار مجازی ‌ام بسپارم: (قسمت اول)

با این که معمولا کارهای مناسبتی را برون ‌سپاری می ‌کنم، تا مدت ها تقریبا همه‌ کارها را خودم انجام می دادم. پس از این که دیدم بیشتر اوقاتم در هفته به جای انجام دادن کار اصلی ‌ام، با یک هاست پشتیبانی ایمیل سپری می شد، شروع به استفاده از یک دستیار مجازی کردم. مثال […]

نوشته شده در ۲۶ تیر ۱۳۹۷

چند چالش اصلی در مدیریت کمپین ‌های بازاریابی تلفنی: (بخش دوم)

در مقاله قبلی اشاره کردیم که تمام کمپین‌ های بازاریابی تلفنی شبیه هم نیستند. تمام آن ها مزه و الگوی خاص خود را دارند و علی رغم انواع مختلفشان، اغلب کمپین‌ ها مشکلات و کاستی ‌های مشابهی دارا هستند. در این مقاله به سه نکته دیگر که هنگام راه اندازی یک کمپین بازاریابی تلفنی به […]

نوشته شده در ۲۵ تیر ۱۳۹۷

انتخاب یک سازمان بازاریابی تلفنی

اگر بخواهید تهیه کننده ای انتخاب کنید، انتخاب شریکی بسیار متعهد که در راستای رسیدن به اهدافتان به شما کمک و استانداردهای شما را درک کند از اهمیت بسیاری برخوردار است. به خصوص وقتی بحث انتخاب سازمان بازاریابی تلفنی در میان باشد که قرار است با مشتری های کنونی و احتمالی آینده در ارتباط باشد. […]

نوشته شده در ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

تصمیم گیری درباره سرویس های دستیار مجازی

وقتی شما به عنوان یک دستیار مجازی کار خود را شروع کنید، نیازمند این خواهید بود که درباره سرویس هایی که می خواهید ارائه دهید، خوب فکر کنید. اگر تخصص خود را انتخاب کرده اید، دقیقا می دانید که بازار مورد هدف شما به چه چیزی نیاز دارد. اما اگر از آن دسته کسانی هستید […]

نوشته شده در ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

چالش های کسب رضایت مشتری و راه حل های آن

در این عصر مدرن که تقریبا هر چیزی به کار می آید، قدردانی مشتری ها کمتر از پیش شده و راضی کردن آنان سخت تر است. با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی به اطلاعات، کیفیت محصولات بین برندها و شرکت های رقیب تقریبا یکسان است. از این رو عامل تعیین کننده در انتخاب یک برند یا […]

نوشته شده در ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

کسب درآمد از طریق تجارت تعاملی

بیش از یک دهه پیش، ظهور پدیده‌ شبکه‌ های اجتماعی دریچه‌ ای را پیش‌ روی شرکت ‌ها برای بازاریابی رایگان کالاها و خدماتشان باز کرد. شرکت ‌ها با استفاده از فیسبوک و توییتر توانستند سود قابل ‌توجهی کسب کنند، شهرت برند خود را بالاتر ببرند و به آگاهی در سطح جهانی برسند. امروزه الگوی رفتار […]

نوشته شده در ۸ مرداد ۱۳۹۷

چند راه برای مدیریت بهتر مشارکت مشتری

برای هر کسب و کار مبتنی بر مشتریان، همیشه مشتری مهم ترین فرد برای راضی‌ کردن است. این بسیار مهم است که شرکت شما قادر باشد راه ‌هایی برای آن ها فراهم کند تا بتوانند با شرکتتان از تمام کانال ‌های ممکن در ارتباط باشند. با انفجار تکنولوژی و پلتفرم‌ های ارتباطی نوین، حالا مشتریان […]

نوشته شده در ۳ مرداد ۱۳۹۷

انواع وظایفی که به دستیار مجازی ‌ام می ‌سپارم: (بخش دوم)

داشتنِ دستیار مجازی به این معنی است که من برای انجام بسیاری از کارهایم مانند خلق دوره‌ های جدید، صحبت با اعضای گروه‌ های فیسبوکم، نوشتن خبرنامه ‌ها، پست‌ های وبلاگ جدید، پاسخ به پیام‌ های شخصی ارسالی در شبکه ‌های اجتماعی و ایمیل، تحلیل و اصلاحات جزئی استراتژی بازاریابی و شبکه ‌های اجتماعی و […]

نوشته شده در ۲ مرداد ۱۳۹۷

چند فاکتور مؤثر در انتخاب مرکز تماس خارجی

داشتن یک مرکز تماس کارا که بتواند خدمات باکیفیت و با ارزش افزوده‌ بالا به مشتریان ارائه کند برای باقی ‌ماندن شرکتتان در عرصه‌ رقابت و اذهان مردم، حیاتی‌ است. در سال گذشته شاهد رشدی بی ‌سابقه در حوزه‌ خدمات برون ‌سپاری کال سنترها بودیم. ارزش سرمایه بازار برون‌ سپاری جهانی در سال ۲۰۱۷ به […]

نوشته شده در ۱ مرداد ۱۳۹۷

همکاری تیم ‌های بازاریابی و فروش

متخصصان حوزه‌ بازاریابی و فروش به خوبی از اختلاف بین خود آگاه هستند. در حقیقت، وقتی از هر بخش در مورد بخش دیگر پرسیدیم، ۸۷درصد پاسخ‌ های کارشناسان در مورد بخش دیگر منفی بود. این خصومت دیرین برای شرکت ‌ها سود‌آور نیست و باعث کاهش ۴درصد سود سالانه‌ شان می شود. شما چگونه تیم‌ های […]

نوشته شده در ۲۷ تیر ۱۳۹۷

انواع وظایفی که می توانم به دستیار مجازی ‌ام بسپارم: (قسمت اول)

با این که معمولا کارهای مناسبتی را برون ‌سپاری می ‌کنم، تا مدت ها تقریبا همه‌ کارها را خودم انجام می دادم. پس از این که دیدم بیشتر اوقاتم در هفته به جای انجام دادن کار اصلی ‌ام، با یک هاست پشتیبانی ایمیل سپری می شد، شروع به استفاده از یک دستیار مجازی کردم. مثال […]

نوشته شده در ۲۶ تیر ۱۳۹۷

چند چالش اصلی در مدیریت کمپین ‌های بازاریابی تلفنی: (بخش دوم)

در مقاله قبلی اشاره کردیم که تمام کمپین‌ های بازاریابی تلفنی شبیه هم نیستند. تمام آن ها مزه و الگوی خاص خود را دارند و علی رغم انواع مختلفشان، اغلب کمپین‌ ها مشکلات و کاستی ‌های مشابهی دارا هستند. در این مقاله به سه نکته دیگر که هنگام راه اندازی یک کمپین بازاریابی تلفنی به […]

نوشته شده در ۲۵ تیر ۱۳۹۷