بلاگ مرکز تماس حامی‌سان


جوانب مثبت و منفی برون سپاری مرکز تماس

اغلب کسب و کارها بیش از پیش به برون سپاری روی می آورند و دلایل خوبی هم دارند: مقرون به صرفه است و به راحتی قابل توسعه. ثابت شده که برون سپاری مرکز تماس ، بسیار سودمند است اما بدون اشکال هم نیست. شناخت مزایا و معایب برون سپاری بسیار مهم است برای اینکه بدانید […]

نوشته شده در ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

ساخت مراکز تماس بدون تماس برای آینده

بیماری همه گیر COVID-19 به شدت بر جهت عمودمی تجارت تأثیر گذاشته است. زمانی اعتقاد بر این بود که مراکز تماس به یک تنظیم فیزیکی کامل احتیاج دارند. هرچند که بیماری همه گیر باعث شد بسیاری از این مراکز فعالیت ها را برای آینده قابل پیش بینی تعطیل یا متوقف کنند. مراکز ارتباطی که برنامه […]

نوشته شده در ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

بهترین الگوهای فروش تلفنی ۲۰۲۱

واحدهای فروش تلفنی شغل آسانی ندارند. فروش تلفنی یکی از متداول ترین روش های دستیابی به مشتری است. چگونه آن ها را مؤثر و کارا کنیم؟ برای تسهیل کار نمایندگان از برخی الگوهای آماده استفاده کنید.  فروش تلفنی بخش مهمی از کار هر واحد فروش می باشد. چه COLD CALLS و چه تماس های پیگیری، […]

نوشته شده در ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

مثبت اندیشی در ارائه خدمات به مشتریان

اگر بخواهیم رو راست باشیم باید بگوییم بخش خدمات مشتریان به عنوان یک مکان مثبت شناخته نمی ‌شود و اغلب هم از سوی مشتریان و هم کارمندان دیگر مورد سرزنش و بی اهمیتی قرار می ‌گیرد. کارمندان بخش مرکز تماس کسانی هستند که روزانه با طیف گسترده‌ ای از مشتریان در ارتباط هستند و این […]

نوشته شده در ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

ایجاد هماهنگی و فروش کارآمد در مرکز تماس خروجی

آیا نمایندگان فروش شما از ترس اینکه برند خود را تحت فشار قرار دهند، در تصمیم گیری در مورد زمان و چگونگی پیگیری آینده مشکل دارند؟ هماهنگی قدرتمند فروش دقیقاً همان چیزی است که ایشان به آن نیاز دارند. در این مقاله، ما نکاتی را در مورد چگونگی ایجاد آن هماهنگی مطرح می کنیم در […]

نوشته شده در ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

چگونه یک نرم افزار مرکز تماس مناسب برای تجارت خود انتخاب کنیم؟

ممکن است فکر کنید که تنها وظیفه مرکز تماس پاسخگویی به تماس‌ها است. با نرم افزار مناسب، مراکز تماس قادر به انجام کارهایی بیش از این هستند. در این مقاله مطالبی درباره نحوه انتخاب یک کال سنتر برای خودتان ذکرشده است. علی‌رغم پیشرفت دیجیتالی سازی، تلفن هنوز هم یکی از کانال‌های ارتباطی است که بیشتر […]

نوشته شده در ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

مرکز تماس چیست؟

میلیون‌ها شرکت در سراسر جهان برای پاسخگویی به تماس‌های مشتری یا فروش به او، به یک مرکز تماس تلفنی اعتماد می‌کنند. پس از شیوع COVID-19 تعاملات چهره به چهره ما کاهش یافت، کال سنترها و مراکز تماس از اهمیت بیشتری برخوردار شدند. تماس‌های مشتری در زمان همه گیری افزایش یافته است. همچنین مراکز تماس فرصت‌های […]

نوشته شده در ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

۶مهارت نرم افزاری کال سنتر که داشتن آن ضروری است

کال سنتر یکی از اجزای اصلی در خدمات به مشتری است. طبق یک نظرسنجی توسط Salesforce ، ۸۰% از مشتریان “اکنون تجربه خود را با یک شرکت، به اندازه محصولات آن شرکت مهم می دانند”. ۷۱٪ از نمایندگان کال سنتر از نظر استراتژیک به مشاغل خود نزدیک می شوند زیرا این امر را می دانند […]

نوشته شده در ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

۷ استراتژی اثربخش برای تقویت فروش تلفنی

فروش تلفنی ممکن است مثل موشک ساختن سخت نباشد اما با وجود تکنیک‌ها و ابزارهای متعدد در دوره‌ی کنونی استفاده‌ی اثربخش از تمام آنها کار بسیار دشواری‌ست. اگر در تلاشید بهترین روش را برای بهبود فروش تلفنیتان انتخاب کنید، در این مطلب به ۷ استراتژی فروش تلفنی می‌پردازیم که می‌تواند ورق را برای کسب و […]

نوشته شده در ۳۰ فروردین ۱۴۰۰

۷ نکته برای مدیریت کال‌سنتر به منظور بهبود عملکرد تیم

یک مرکز تماس می‌تواند هم بیزنس کارت شما باشد و هم تضمینی بر وفاداری مشتریانتان. در واقع ۶۱ درصد از مردم ارتباط خود با شرکت‌هایی که خدمات مشتریان ضعیفی دارند را قطع می‌کنند. برای اینکه این اتفاق نیفتد مدیر مرکز تماس باید در حوزه‌ی کاری خود حرفه‌ای باشد. یک ارتش بدون فرمانده یک ریال هم […]

نوشته شده در ۲۸ فروردین ۱۴۰۰

جوانب مثبت و منفی برون سپاری مرکز تماس

اغلب کسب و کارها بیش از پیش به برون سپاری روی می آورند و دلایل خوبی هم دارند: مقرون به صرفه است و به راحتی قابل توسعه. ثابت شده که برون سپاری مرکز تماس ، بسیار سودمند است اما بدون اشکال هم نیست. شناخت مزایا و معایب برون سپاری بسیار مهم است برای اینکه بدانید […]

نوشته شده در ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

ساخت مراکز تماس بدون تماس برای آینده

بیماری همه گیر COVID-19 به شدت بر جهت عمودمی تجارت تأثیر گذاشته است. زمانی اعتقاد بر این بود که مراکز تماس به یک تنظیم فیزیکی کامل احتیاج دارند. هرچند که بیماری همه گیر باعث شد بسیاری از این مراکز فعالیت ها را برای آینده قابل پیش بینی تعطیل یا متوقف کنند. مراکز ارتباطی که برنامه […]

نوشته شده در ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

بهترین الگوهای فروش تلفنی ۲۰۲۱

واحدهای فروش تلفنی شغل آسانی ندارند. فروش تلفنی یکی از متداول ترین روش های دستیابی به مشتری است. چگونه آن ها را مؤثر و کارا کنیم؟ برای تسهیل کار نمایندگان از برخی الگوهای آماده استفاده کنید.  فروش تلفنی بخش مهمی از کار هر واحد فروش می باشد. چه COLD CALLS و چه تماس های پیگیری، […]

نوشته شده در ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

مثبت اندیشی در ارائه خدمات به مشتریان

اگر بخواهیم رو راست باشیم باید بگوییم بخش خدمات مشتریان به عنوان یک مکان مثبت شناخته نمی ‌شود و اغلب هم از سوی مشتریان و هم کارمندان دیگر مورد سرزنش و بی اهمیتی قرار می ‌گیرد. کارمندان بخش مرکز تماس کسانی هستند که روزانه با طیف گسترده‌ ای از مشتریان در ارتباط هستند و این […]

نوشته شده در ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

ایجاد هماهنگی و فروش کارآمد در مرکز تماس خروجی

آیا نمایندگان فروش شما از ترس اینکه برند خود را تحت فشار قرار دهند، در تصمیم گیری در مورد زمان و چگونگی پیگیری آینده مشکل دارند؟ هماهنگی قدرتمند فروش دقیقاً همان چیزی است که ایشان به آن نیاز دارند. در این مقاله، ما نکاتی را در مورد چگونگی ایجاد آن هماهنگی مطرح می کنیم در […]

نوشته شده در ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

چگونه یک نرم افزار مرکز تماس مناسب برای تجارت خود انتخاب کنیم؟

ممکن است فکر کنید که تنها وظیفه مرکز تماس پاسخگویی به تماس‌ها است. با نرم افزار مناسب، مراکز تماس قادر به انجام کارهایی بیش از این هستند. در این مقاله مطالبی درباره نحوه انتخاب یک کال سنتر برای خودتان ذکرشده است. علی‌رغم پیشرفت دیجیتالی سازی، تلفن هنوز هم یکی از کانال‌های ارتباطی است که بیشتر […]

نوشته شده در ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

مرکز تماس چیست؟

میلیون‌ها شرکت در سراسر جهان برای پاسخگویی به تماس‌های مشتری یا فروش به او، به یک مرکز تماس تلفنی اعتماد می‌کنند. پس از شیوع COVID-19 تعاملات چهره به چهره ما کاهش یافت، کال سنترها و مراکز تماس از اهمیت بیشتری برخوردار شدند. تماس‌های مشتری در زمان همه گیری افزایش یافته است. همچنین مراکز تماس فرصت‌های […]

نوشته شده در ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

۶مهارت نرم افزاری کال سنتر که داشتن آن ضروری است

کال سنتر یکی از اجزای اصلی در خدمات به مشتری است. طبق یک نظرسنجی توسط Salesforce ، ۸۰% از مشتریان “اکنون تجربه خود را با یک شرکت، به اندازه محصولات آن شرکت مهم می دانند”. ۷۱٪ از نمایندگان کال سنتر از نظر استراتژیک به مشاغل خود نزدیک می شوند زیرا این امر را می دانند […]

نوشته شده در ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

۷ استراتژی اثربخش برای تقویت فروش تلفنی

فروش تلفنی ممکن است مثل موشک ساختن سخت نباشد اما با وجود تکنیک‌ها و ابزارهای متعدد در دوره‌ی کنونی استفاده‌ی اثربخش از تمام آنها کار بسیار دشواری‌ست. اگر در تلاشید بهترین روش را برای بهبود فروش تلفنیتان انتخاب کنید، در این مطلب به ۷ استراتژی فروش تلفنی می‌پردازیم که می‌تواند ورق را برای کسب و […]

نوشته شده در ۳۰ فروردین ۱۴۰۰

۷ نکته برای مدیریت کال‌سنتر به منظور بهبود عملکرد تیم

یک مرکز تماس می‌تواند هم بیزنس کارت شما باشد و هم تضمینی بر وفاداری مشتریانتان. در واقع ۶۱ درصد از مردم ارتباط خود با شرکت‌هایی که خدمات مشتریان ضعیفی دارند را قطع می‌کنند. برای اینکه این اتفاق نیفتد مدیر مرکز تماس باید در حوزه‌ی کاری خود حرفه‌ای باشد. یک ارتش بدون فرمانده یک ریال هم […]

نوشته شده در ۲۸ فروردین ۱۴۰۰