بلاگ مرکز تماس حامی‌سان

وبلاگ حامیسان

شاخص های عملکردی برای سنجش تعالی مرکز تماس

آیا می ‌دانستید تحلیل شاخص ‌های عملکردی اصلی (Key Performance Indicator = KPI) برای سنجش تعالی و اثربخشی مرکز تماس بسیار مهم هستند؟ ممکن است بدانید. اما آیا می ‌دانید چه KPIهایی را در طول زمان بررسی و برای سنجش تعالی اندازه‌ گیری کنید؟ در ادامه به ۱۱ KPI می‌ پردازیم که برای ارزیابی میزان […]

نوشته شده در ۱۲ شهریور ۱۳۹۷

مراحل ساده برای خلق یک کمپین تماس کارا

وقتی صحبت از ارتباط با مشتریان بالقوه یا کنونی می‌ شود، راه ‌حل‌ های زیادی برای اثربخش کردنِ بازاریابی تلفنی وجود ندارد. برقراری تماس به شما اجازه می‌ دهد با افراد موجود در لیستتان ارتباط صوتی برقرار کنید، به اعتراضات پاسخ دهید و کنترل تماس را برای منتهی شدن به فروش، در دست داشته باشید. […]

نوشته شده در ۱۰ شهریور ۱۳۹۷

درآمدزایی از یادداشت برداری

من سال ها است که با یک دستیار مجازی به نام «راشل براون» ملاقات دارم و معمولا با هم درباره کسب ‌وکارهایمان، طرح‌ هایمان برای آینده و اوضاع خودمان صحبت می‌ کنیم، اما وقتی راشل گفت به واسطه یادداشت‌ برداری، مزیت ‌های زیادی نصیبش شده، تحریک شدم تا در این باره بیشتر بدانم. راشل پیش […]

نوشته شده در ۶ شهریور ۱۳۹۷

نکاتی که باید در مکالمات رو در رو و تلفنی رعایت کنید

تقاضا برای مراکز تماس در هند رو به افزایش است، یکی از دلایل آن این است که مراکز تماس در هند خدمات خود را با هزینه های پایین ارائه می دهند که موجب ایجاد رقابت در نرخ مراکز تماس شده است و از این رو راه اندازی مراکز تماس بومی در دهلی، بمبئی، پونا، بنگلور […]

نوشته شده در ۵ شهریور ۱۳۹۷

چگونه فاکتور مشتریان خود را پیگیری کنید

کنترل اعتبار یا همان پیگیری فاکتورها (سیاهه های بازرگانی) می تواند سرویس خوبی برای ارائه به مشتریانتان باشد. شاید شما در جایگاه یک دستیار مجازی از تصور این که به غریبه ها زنگ بزنید و فاکتور را مطالبه کنید به خود بلرزید، اما اگر بلد باشید چطور صحبت کنید کار بسیار راحتی است. بسیاری از […]

نوشته شده در ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

برون سپاری چیست

این اواخر همه شرکت ها خواهان برون سپاری فرایند های تجاری خود به شرکت های دیگر بوده اند و در این باره سروصدای زیادی به پا کرده اند. آیا شما می دانید که معنی برون سپاری دقیقا چیست؟ برون سپاری یا BPO (برون سپاری فرایندهای تجاری) اساسا فرآیندی است که در آن یک سازمان، یک […]

نوشته شده در ۲۹ مرداد ۱۳۹۷

میانگین زمان بارگیری را کاهش دهید: (بخش دوم)

در مقاله قبلی، میانگین زمان بارگیری (AHT) را به عنوان یک معیار یا مولفه اندازه گیری در مرکز تماس تعریف و اهمیت آن را ذکر کردیم. همچنین فرمول این مولفه را به طور کامل تشریح کردیم تا شما به عنوان یک رهبر تیم پیشتیبانی آگاه باشید که چرا مرکز تماس و یا ارائه دهندگان خدمات […]

نوشته شده در ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

میانگین زمان بارگیری را کاهش دهید: (بخش اول)

صنعت برون سپاری فرآیندهای تجاری، معیار یا مولفه های اندازه گیری خاص خودش را دارد که به وسیله آن ها روی کارایی و خلاقیت ارزش گذاری می کند. یکی از این مولفه های مهم، میانگین زمان بارگیری (AHT) است. در این مقاله ما به بررسی این مولفه در مرکز تماس می پردازیم و در می یابیم […]

نوشته شده در ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

کسب درآمدی خارق العاده با صورت جلسه نویسی

یکی از اصلی ترین سرویس هایی که به عنوان یک دستیار مجازی می توانید ارائه دهید و البته درآمدی خوبی از آن کسب کنید «صورت جلسه نویسی» است.  من سال ها است که با یک دستیار مجازی به نام «ریچل براون» دیدار می کنم و او را می شناسم. ما معمولا درباره کارمان، برنامه هایمان […]

نوشته شده در ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

تفاوت بین بازاریابی B2B و B2C

به طور سنتی همیشه تفاوت واضحی میان بازاریابی در یک تجارت و بازاریابی در میان مصرف کننده ها وجود دارد. ارتباطات در گذشته شامل یک مقایسه قوی در لحن ها بود؛ لحن تجارتی روی منطقی بودن و زبان فنی تمرکز بیشتری داشت در حالی که بازاریابی مصرف کنندگان بیشتر با لحن محاوره ای آمیخته می […]

نوشته شده در ۱۷ مرداد ۱۳۹۷

شاخص های عملکردی برای سنجش تعالی مرکز تماس

آیا می ‌دانستید تحلیل شاخص ‌های عملکردی اصلی (Key Performance Indicator = KPI) برای سنجش تعالی و اثربخشی مرکز تماس بسیار مهم هستند؟ ممکن است بدانید. اما آیا می ‌دانید چه KPIهایی را در طول زمان بررسی و برای سنجش تعالی اندازه‌ گیری کنید؟ در ادامه به ۱۱ KPI می‌ پردازیم که برای ارزیابی میزان […]

نوشته شده در ۱۲ شهریور ۱۳۹۷

مراحل ساده برای خلق یک کمپین تماس کارا

وقتی صحبت از ارتباط با مشتریان بالقوه یا کنونی می‌ شود، راه ‌حل‌ های زیادی برای اثربخش کردنِ بازاریابی تلفنی وجود ندارد. برقراری تماس به شما اجازه می‌ دهد با افراد موجود در لیستتان ارتباط صوتی برقرار کنید، به اعتراضات پاسخ دهید و کنترل تماس را برای منتهی شدن به فروش، در دست داشته باشید. […]

نوشته شده در ۱۰ شهریور ۱۳۹۷

درآمدزایی از یادداشت برداری

من سال ها است که با یک دستیار مجازی به نام «راشل براون» ملاقات دارم و معمولا با هم درباره کسب ‌وکارهایمان، طرح‌ هایمان برای آینده و اوضاع خودمان صحبت می‌ کنیم، اما وقتی راشل گفت به واسطه یادداشت‌ برداری، مزیت ‌های زیادی نصیبش شده، تحریک شدم تا در این باره بیشتر بدانم. راشل پیش […]

نوشته شده در ۶ شهریور ۱۳۹۷

نکاتی که باید در مکالمات رو در رو و تلفنی رعایت کنید

تقاضا برای مراکز تماس در هند رو به افزایش است، یکی از دلایل آن این است که مراکز تماس در هند خدمات خود را با هزینه های پایین ارائه می دهند که موجب ایجاد رقابت در نرخ مراکز تماس شده است و از این رو راه اندازی مراکز تماس بومی در دهلی، بمبئی، پونا، بنگلور […]

نوشته شده در ۵ شهریور ۱۳۹۷

چگونه فاکتور مشتریان خود را پیگیری کنید

کنترل اعتبار یا همان پیگیری فاکتورها (سیاهه های بازرگانی) می تواند سرویس خوبی برای ارائه به مشتریانتان باشد. شاید شما در جایگاه یک دستیار مجازی از تصور این که به غریبه ها زنگ بزنید و فاکتور را مطالبه کنید به خود بلرزید، اما اگر بلد باشید چطور صحبت کنید کار بسیار راحتی است. بسیاری از […]

نوشته شده در ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

برون سپاری چیست

این اواخر همه شرکت ها خواهان برون سپاری فرایند های تجاری خود به شرکت های دیگر بوده اند و در این باره سروصدای زیادی به پا کرده اند. آیا شما می دانید که معنی برون سپاری دقیقا چیست؟ برون سپاری یا BPO (برون سپاری فرایندهای تجاری) اساسا فرآیندی است که در آن یک سازمان، یک […]

نوشته شده در ۲۹ مرداد ۱۳۹۷

میانگین زمان بارگیری را کاهش دهید: (بخش دوم)

در مقاله قبلی، میانگین زمان بارگیری (AHT) را به عنوان یک معیار یا مولفه اندازه گیری در مرکز تماس تعریف و اهمیت آن را ذکر کردیم. همچنین فرمول این مولفه را به طور کامل تشریح کردیم تا شما به عنوان یک رهبر تیم پیشتیبانی آگاه باشید که چرا مرکز تماس و یا ارائه دهندگان خدمات […]

نوشته شده در ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

میانگین زمان بارگیری را کاهش دهید: (بخش اول)

صنعت برون سپاری فرآیندهای تجاری، معیار یا مولفه های اندازه گیری خاص خودش را دارد که به وسیله آن ها روی کارایی و خلاقیت ارزش گذاری می کند. یکی از این مولفه های مهم، میانگین زمان بارگیری (AHT) است. در این مقاله ما به بررسی این مولفه در مرکز تماس می پردازیم و در می یابیم […]

نوشته شده در ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

کسب درآمدی خارق العاده با صورت جلسه نویسی

یکی از اصلی ترین سرویس هایی که به عنوان یک دستیار مجازی می توانید ارائه دهید و البته درآمدی خوبی از آن کسب کنید «صورت جلسه نویسی» است.  من سال ها است که با یک دستیار مجازی به نام «ریچل براون» دیدار می کنم و او را می شناسم. ما معمولا درباره کارمان، برنامه هایمان […]

نوشته شده در ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

تفاوت بین بازاریابی B2B و B2C

به طور سنتی همیشه تفاوت واضحی میان بازاریابی در یک تجارت و بازاریابی در میان مصرف کننده ها وجود دارد. ارتباطات در گذشته شامل یک مقایسه قوی در لحن ها بود؛ لحن تجارتی روی منطقی بودن و زبان فنی تمرکز بیشتری داشت در حالی که بازاریابی مصرف کنندگان بیشتر با لحن محاوره ای آمیخته می […]

نوشته شده در ۱۷ مرداد ۱۳۹۷