کار کردن در بخش مرکز تماس به معنی در ارتباط بودن با اولین تماسهای برقرار شده با شرکت است. با توجه به اینکه امروزه مشتریان در هر صنعتی دانش فنی بیشتری پیدا کردهاند، به همین دلیل کار در مرکز تماس هم دستخوش تغییراتی شده است. هر روزه تعداد بیشتری از مرکز تماس ها خدمات برون […]
شاید به راستی مشکل جدی در جزئیات کارتان نهفته باشد، به همین دلیل برای اینکه کارمندان بخش مرکز تماس عملکرد بهتری داشته باشند، بهتر است به جزئیات دادهها بیشتر توجه کنید. اگر عملکرد کارمندان خود را در این بخش بسنجید، آن موقع در مسیر درست و به سوی موفقیت قدم برمیدارید و میتوانید رضایت مشتریان […]
انتظارات مشتری از خدمات دائما در حال افزایش است و در این میان مدیریت مرکز تماس موقعیتی حساس و استرسزا به حساب می آید. به همین منظور قصد داریم در این مقاله چند نکته را برای اجرا در کال سنتر به شما توضیح میدهیم. تحقیق جهانی مایکروسافت نشان داد که ۵۴ درصد از تمام مشتریان اذعان […]
مرکز تماس ها اگر بخواهند نسبت سایر رقبای خود متمایز باشند، باید روی کیفیت خدماتشان و ارائه آن ها تمرکز کنند. برای بررسی این امر باید چند فاکتور را در نظر داشته باشید که البته رضایت کلی مشتری داخل این فاکتورها نیست. انتخاب مشتری دیگر بستگی به قیمت ندارد. انتخاب معمولا بستگی به کیفیت خدماتی دارد […]
اگر شما کارمند بخش خدمات مشتریان هستید و مشتریانتان هنوز رضایت کافی از کارتان ندارند و یا بعد از تماس عصبانی میشوند، احتمالا یک جایی از کارتان مشکل دارد. در این مقاله میتوانید با راهکارهایی برای جلوگیری از نارضایتی مشتریان خود آشنا شوید. عوامل زیادی هستند که بر تعیین سطح رضایت مشتریان موثر هستند، به […]
آیا شما هم در بخش مرکز تماسهای ورودی کار میکنید و در زمینه فروش محصولات تخصص دارید؟ مهم نیست که در بخش فروش چه محصول یا خدماتی کار می کنید، در این مقاله میتوانید با نکتههایی برای افزایش فروش خود آشنا شوید و اطلاعات مفیدی به دست آورید. مزایای محصول خود را بفروشید نه ویژگیهای […]
دسترسی به بازخورد مشتریان مرکز تماس با استفاده از تکنولوژیهای جدید، بسیار راحت و میسر شده و دروازهای به سوی شناخت تجربههای مشتری را برای شرکتها فراهم کرده است. در این مقاله پنج چیزی که مشتریان در پاسخ به نظرسنجیها از آن متنفر هستند، مطرح شده که بهتر است آن ها را به خاطر بسپارید. […]
معمولا روزهای اولی که یک کار جدید را شروع میکنید، پر از استرس هستید اما اگر قرار است که در شغل جدیدتان در مرکز تماس کار کنید، بهتر است با ما همراه باشید. امروزه کار در مرکز تماس با اسمها و انواع مختلفی از سیستمها آمیخته شده، ابزارهای مرتبط با CRM و یا نرم افزارهای […]
امروزه تعداد برندهایی که روال کارهایشان را بر طبق تجربیات مشتری و انتظارات آنها پایهریزی کردهاند، بیشتر و بیشتر شده و به همین دلیل شناخت معیارهای مهم و اساسی؛ امری ضروری در بخش مرکز تماس برای حرکت در مسیر برآورده کردن انتظارات مشتری، به شما میرود. با این حال باید بدانید که نمیتوان تنها مشتری […]
این سوال غالبا پرسیده میشود که «مهمترین ویژگی در ارائه خدمات عالی به مشتری از طریق مرکز تماسها چیست؟» ما در این مقاله، به این سوال پاسخ خواهیم داد. به طور استراتژیک، رفع نیازهای مشتری در بخش مرکز تماسها همیشه یک شروع عالی برای ارائه خدمات فوقالعاده به مشتری است. در این میان، راهکارهایی از […]
کار کردن در بخش مرکز تماس به معنی در ارتباط بودن با اولین تماسهای برقرار شده با شرکت است. با توجه به اینکه امروزه مشتریان در هر صنعتی دانش فنی بیشتری پیدا کردهاند، به همین دلیل کار در مرکز تماس هم دستخوش تغییراتی شده است. هر روزه تعداد بیشتری از مرکز تماس ها خدمات برون […]
شاید به راستی مشکل جدی در جزئیات کارتان نهفته باشد، به همین دلیل برای اینکه کارمندان بخش مرکز تماس عملکرد بهتری داشته باشند، بهتر است به جزئیات دادهها بیشتر توجه کنید. اگر عملکرد کارمندان خود را در این بخش بسنجید، آن موقع در مسیر درست و به سوی موفقیت قدم برمیدارید و میتوانید رضایت مشتریان […]
انتظارات مشتری از خدمات دائما در حال افزایش است و در این میان مدیریت مرکز تماس موقعیتی حساس و استرسزا به حساب می آید. به همین منظور قصد داریم در این مقاله چند نکته را برای اجرا در کال سنتر به شما توضیح میدهیم. تحقیق جهانی مایکروسافت نشان داد که ۵۴ درصد از تمام مشتریان اذعان […]
مرکز تماس ها اگر بخواهند نسبت سایر رقبای خود متمایز باشند، باید روی کیفیت خدماتشان و ارائه آن ها تمرکز کنند. برای بررسی این امر باید چند فاکتور را در نظر داشته باشید که البته رضایت کلی مشتری داخل این فاکتورها نیست. انتخاب مشتری دیگر بستگی به قیمت ندارد. انتخاب معمولا بستگی به کیفیت خدماتی دارد […]
اگر شما کارمند بخش خدمات مشتریان هستید و مشتریانتان هنوز رضایت کافی از کارتان ندارند و یا بعد از تماس عصبانی میشوند، احتمالا یک جایی از کارتان مشکل دارد. در این مقاله میتوانید با راهکارهایی برای جلوگیری از نارضایتی مشتریان خود آشنا شوید. عوامل زیادی هستند که بر تعیین سطح رضایت مشتریان موثر هستند، به […]
آیا شما هم در بخش مرکز تماسهای ورودی کار میکنید و در زمینه فروش محصولات تخصص دارید؟ مهم نیست که در بخش فروش چه محصول یا خدماتی کار می کنید، در این مقاله میتوانید با نکتههایی برای افزایش فروش خود آشنا شوید و اطلاعات مفیدی به دست آورید. مزایای محصول خود را بفروشید نه ویژگیهای […]
دسترسی به بازخورد مشتریان مرکز تماس با استفاده از تکنولوژیهای جدید، بسیار راحت و میسر شده و دروازهای به سوی شناخت تجربههای مشتری را برای شرکتها فراهم کرده است. در این مقاله پنج چیزی که مشتریان در پاسخ به نظرسنجیها از آن متنفر هستند، مطرح شده که بهتر است آن ها را به خاطر بسپارید. […]
معمولا روزهای اولی که یک کار جدید را شروع میکنید، پر از استرس هستید اما اگر قرار است که در شغل جدیدتان در مرکز تماس کار کنید، بهتر است با ما همراه باشید. امروزه کار در مرکز تماس با اسمها و انواع مختلفی از سیستمها آمیخته شده، ابزارهای مرتبط با CRM و یا نرم افزارهای […]
امروزه تعداد برندهایی که روال کارهایشان را بر طبق تجربیات مشتری و انتظارات آنها پایهریزی کردهاند، بیشتر و بیشتر شده و به همین دلیل شناخت معیارهای مهم و اساسی؛ امری ضروری در بخش مرکز تماس برای حرکت در مسیر برآورده کردن انتظارات مشتری، به شما میرود. با این حال باید بدانید که نمیتوان تنها مشتری […]
این سوال غالبا پرسیده میشود که «مهمترین ویژگی در ارائه خدمات عالی به مشتری از طریق مرکز تماسها چیست؟» ما در این مقاله، به این سوال پاسخ خواهیم داد. به طور استراتژیک، رفع نیازهای مشتری در بخش مرکز تماسها همیشه یک شروع عالی برای ارائه خدمات فوقالعاده به مشتری است. در این میان، راهکارهایی از […]