بلاگ مرکز تماس حامی‌سان

وبلاگ حامیسان

شغلی پر از موفقیت: استراتژیست محتوا

شغلی پر از موفقیت: استراتژیست محتوا امروزه محتوا حرف اول را می زند. به همین دلیل استراتژیست های محتوا برای این سمت شغلی افزایش قابل توجهی از سطح درآمد را پیش بینی می کنند. تغییر مسیر برخی مشاغل از فروش اجباری و خسته کننده به سمت ارائه اطلاعات مفید به مشتریان بالقوه باعث می شود […]

نوشته شده در ۱۵ بهمن ۱۳۹۵

۳ راه برای کمتر منتظر بودن پشت خط تلفن

۳ راه برای کمتر منتظر بودن پشت خط تلفن تصور کنید دوباره کودک هستید و از شما خواسته شده تا تکالیف ریاضی خود را انجام دهید. متأسفانه در انجام این تکلیف خوب نیستید و تا جایی که ممکن است با پشت گوش انداختن، انجام تکلیف را به عقب میندازید. می دانید انجام آن بیشتر از […]

نوشته شده در ۱۲ بهمن ۱۳۹۵

نگاهی به سه واژه؛ بازاریابی محتوا، استراتژی محتوا، استراتژی بازاریابی محتوا

نگاهی به سه واژه؛ بازاریابی محتوا، استراتژی محتوا، استراتژی بازاریابی محتوا آیا به دنبال شغل یا استخدام کسی در زمینه ای مرتبط با بازاریابی محتوا، استراتژی محتوا یا استراتژی بازاریابی محتوا هستید؟ آیا با این واژه ها بطور مکرر در حین مطالعه مواجه می شوید؟ احتمالا، متوجه شده اید که اغلب، مردم از آنها استفاده […]

نوشته شده در ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

پنج دلیل برای اینکه چرا خدمات مشتریان از هر چیز دیگری مهم تر است

پنج دلیل برای اینکه چرا خدمات مشتریان از هر چیز دیگری مهم تر است ۱ – بهترین نوع خدمات، در مشتریان ایجاد اعتماد می کند امروزه مردم تنها در صورتی به یک شرکت وفادار می مانند که دلیل خوبی برای آن داشته باشند در غیر این صورت تعداد زیادی رقیب وجود دارد که بخواهند به سمت آن […]

نوشته شده در ۸ بهمن ۱۳۹۵

ده روش برای ایجاد انرژی در مرکز تماس

ده روش برای ایجاد انرژی در مرکز تماس! محیط مرکز تماس می تواند به سرعت تبدیل به یک محیط کهنه و تکراری شود. در این جا چند ایده را برای کمک به شما جهت ایجاد انرژی در مرکز تماس و به وجود آوردن لبخند بر روی لب های کارمندان مرکز تماس، به شما معرفی می […]

نوشته شده در ۵ بهمن ۱۳۹۵

یکپارچه سازی بازاریابی محتوا با نرم افزار Sisense

یکپارچه سازی بازاریابی محتوا با نرم افزار Sisense دو عنصر ضروری بازاریابی محتوا ، برای یکپارچه سازی داده ها -مخصوص بزرگ داده ها- در استراتژی کانتنت مارکتینگ شما عبارتند از: ۱) داشبوردهای مرسوم برای نظارت کردن روی چیزهای مهم   ۲) بصری سازی داده ها برای به روز کردن آن ها. هردوی این عناصر حفره […]

نوشته شده در ۳ بهمن ۱۳۹۵

چرا خدمات مشتریان خوب برای یک سازمان اهمیت دارد؟

چرا خدمات مشتریان خوب برای یک سازمان اهمیت دارد؟ خدمات مشتریان خوب مشکلات مربوط به یک کمپانی را در بخش فروشگاه ها، از طریق گوشی و حتی از طریق ایمیل برطرف می کند. کمپانی هایی که محصولات فنی حرفه ای را تولید می کنند، مانند تلویزیون های ماهواره ای یا نرم افزارها، اغلب دارای کارمندان […]

نوشته شده در ۱ بهمن ۱۳۹۵

توزیع کننده خودکار تماس، ابزاری مفید برای مرکز تماس

توزیع کننده خودکار تماس، ابزاری مفید برای مرکز تماس یک توزیع کننده خودکار تماس (ACD) یا سیستم توزیع تماس خودکار در تماس های تلفنی، دستگاه یا سیستمی در مرکز تماس است که تماس های ورودی را به گروهی به خصوص از پایانه ها یا متصدیان بر اساس انتخاب مشتریان منتقل می کند. این انتخاب گاهی […]

نوشته شده در ۲۸ دی ۱۳۹۵

قابلیت های یک مرکز تماس!

قابلیت های یک مرکز تماس! خدمات مرکز تماس مرکز تماس، سازمان یا مجموعه ای مربوط به اجرای پشتیبانی یا کمک است و متصدیان کال سنتر، به سوال های فنی مشتریان پاسخ می دهند و با استفاده از تجهیزات و نرم افزارهای خود، به آن ها کمک می کنند. بخش پشتیبانی خدمات مرکز تماس در زمینه […]

نوشته شده در ۲۶ دی ۱۳۹۵

شش تعریف مهم بازاریابی محتوا برای بازاریاب های محتوا

شش تعریف مهم بازاریابی محتوا برای بازاریاب های محتوا تعاریف ما از بازاریابی محتوا بستگی به این دارد که با چه کسی صحبت می کنیم یا از این تعاریف چه استفاده ای قرار است بکنیم. چیزی که همه می دانیم این است که تعاریف بسیار زیادی برای بازاریابی محتوا وجود دارد، اما بسیاری از این […]

نوشته شده در ۲۵ دی ۱۳۹۵

شغلی پر از موفقیت: استراتژیست محتوا

شغلی پر از موفقیت: استراتژیست محتوا امروزه محتوا حرف اول را می زند. به همین دلیل استراتژیست های محتوا برای این سمت شغلی افزایش قابل توجهی از سطح درآمد را پیش بینی می کنند. تغییر مسیر برخی مشاغل از فروش اجباری و خسته کننده به سمت ارائه اطلاعات مفید به مشتریان بالقوه باعث می شود […]

نوشته شده در ۱۵ بهمن ۱۳۹۵

۳ راه برای کمتر منتظر بودن پشت خط تلفن

۳ راه برای کمتر منتظر بودن پشت خط تلفن تصور کنید دوباره کودک هستید و از شما خواسته شده تا تکالیف ریاضی خود را انجام دهید. متأسفانه در انجام این تکلیف خوب نیستید و تا جایی که ممکن است با پشت گوش انداختن، انجام تکلیف را به عقب میندازید. می دانید انجام آن بیشتر از […]

نوشته شده در ۱۲ بهمن ۱۳۹۵

نگاهی به سه واژه؛ بازاریابی محتوا، استراتژی محتوا، استراتژی بازاریابی محتوا

نگاهی به سه واژه؛ بازاریابی محتوا، استراتژی محتوا، استراتژی بازاریابی محتوا آیا به دنبال شغل یا استخدام کسی در زمینه ای مرتبط با بازاریابی محتوا، استراتژی محتوا یا استراتژی بازاریابی محتوا هستید؟ آیا با این واژه ها بطور مکرر در حین مطالعه مواجه می شوید؟ احتمالا، متوجه شده اید که اغلب، مردم از آنها استفاده […]

نوشته شده در ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

پنج دلیل برای اینکه چرا خدمات مشتریان از هر چیز دیگری مهم تر است

پنج دلیل برای اینکه چرا خدمات مشتریان از هر چیز دیگری مهم تر است ۱ – بهترین نوع خدمات، در مشتریان ایجاد اعتماد می کند امروزه مردم تنها در صورتی به یک شرکت وفادار می مانند که دلیل خوبی برای آن داشته باشند در غیر این صورت تعداد زیادی رقیب وجود دارد که بخواهند به سمت آن […]

نوشته شده در ۸ بهمن ۱۳۹۵

ده روش برای ایجاد انرژی در مرکز تماس

ده روش برای ایجاد انرژی در مرکز تماس! محیط مرکز تماس می تواند به سرعت تبدیل به یک محیط کهنه و تکراری شود. در این جا چند ایده را برای کمک به شما جهت ایجاد انرژی در مرکز تماس و به وجود آوردن لبخند بر روی لب های کارمندان مرکز تماس، به شما معرفی می […]

نوشته شده در ۵ بهمن ۱۳۹۵

یکپارچه سازی بازاریابی محتوا با نرم افزار Sisense

یکپارچه سازی بازاریابی محتوا با نرم افزار Sisense دو عنصر ضروری بازاریابی محتوا ، برای یکپارچه سازی داده ها -مخصوص بزرگ داده ها- در استراتژی کانتنت مارکتینگ شما عبارتند از: ۱) داشبوردهای مرسوم برای نظارت کردن روی چیزهای مهم   ۲) بصری سازی داده ها برای به روز کردن آن ها. هردوی این عناصر حفره […]

نوشته شده در ۳ بهمن ۱۳۹۵

چرا خدمات مشتریان خوب برای یک سازمان اهمیت دارد؟

چرا خدمات مشتریان خوب برای یک سازمان اهمیت دارد؟ خدمات مشتریان خوب مشکلات مربوط به یک کمپانی را در بخش فروشگاه ها، از طریق گوشی و حتی از طریق ایمیل برطرف می کند. کمپانی هایی که محصولات فنی حرفه ای را تولید می کنند، مانند تلویزیون های ماهواره ای یا نرم افزارها، اغلب دارای کارمندان […]

نوشته شده در ۱ بهمن ۱۳۹۵

توزیع کننده خودکار تماس، ابزاری مفید برای مرکز تماس

توزیع کننده خودکار تماس، ابزاری مفید برای مرکز تماس یک توزیع کننده خودکار تماس (ACD) یا سیستم توزیع تماس خودکار در تماس های تلفنی، دستگاه یا سیستمی در مرکز تماس است که تماس های ورودی را به گروهی به خصوص از پایانه ها یا متصدیان بر اساس انتخاب مشتریان منتقل می کند. این انتخاب گاهی […]

نوشته شده در ۲۸ دی ۱۳۹۵

قابلیت های یک مرکز تماس!

قابلیت های یک مرکز تماس! خدمات مرکز تماس مرکز تماس، سازمان یا مجموعه ای مربوط به اجرای پشتیبانی یا کمک است و متصدیان کال سنتر، به سوال های فنی مشتریان پاسخ می دهند و با استفاده از تجهیزات و نرم افزارهای خود، به آن ها کمک می کنند. بخش پشتیبانی خدمات مرکز تماس در زمینه […]

نوشته شده در ۲۶ دی ۱۳۹۵

شش تعریف مهم بازاریابی محتوا برای بازاریاب های محتوا

شش تعریف مهم بازاریابی محتوا برای بازاریاب های محتوا تعاریف ما از بازاریابی محتوا بستگی به این دارد که با چه کسی صحبت می کنیم یا از این تعاریف چه استفاده ای قرار است بکنیم. چیزی که همه می دانیم این است که تعاریف بسیار زیادی برای بازاریابی محتوا وجود دارد، اما بسیاری از این […]

نوشته شده در ۲۵ دی ۱۳۹۵