بلاگ مرکز تماس حامی‌سان (wecare)

وبلاگ حامیسان

پنج نکته عالی برای بهبود عملکرد کال سنتر

پنج نکته عالی برای بهبود عملکرد کال سنتر ۱ـ کال سنتر خود را ملزم کنید که سطح خلق افراد را بهبود دهد. محیطی که کارمندان کال سنتر در آن کار می کنند، تأثیر بسیاری زیادی بر خلق آنها دارد. در مراکز تماس موفق یک روز به تغییر رنگ، دکور و تمیز کردن محل مرکز تماس […]

نوشته شده در ۲۷ آبان ۱۳۹۵

مهارت هایی که یک کارشناس محتوا در یک تیم بازاریابی محتوا باید داشته باشد

مهارت هایی که یک کارشناس محتوا در یک تیم بازاریابی محتوا باید داشته باشد وبلاگ نویس بازاریابان محتوا برای تشکیل یک تیم تولید محتوا، باید به دنبال یک کارشناس تایپیست زرنگ و دانا برای ملحق شدن به تیم وبلاگ نویسی خود باشند. کارشناس محتوا باید در تایپ کردن مهارت داشته و شیفته آن باشد و […]

نوشته شده در ۲۴ آبان ۱۳۹۵

دستیابی به ابزارها و فناوری مناسب در بازاریابی محتوا

دستیابی به ابزارها و فناوری مناسب در بازاریابی محتوا نقطه قوت مربوط به بازاریابی محتوا این است که زمانی که شما فرد (یا افراد) مناسبی را برای تیم خود جهت انجام آن دور هم جمع کنید، دیگر نیازی به هیچ چیز دیگری نخواهید داشت، آنگاه قادر خواهید بود با استفاده از چند ابزار و فناوری […]

نوشته شده در ۲۲ آبان ۱۳۹۵

پنج روش برای بهبود کیفیت مرکز تماس شما

پنج روش برای بهبود کیفیت مرکز تماس شما ۱) استخدام، آموزش و نظارت کردن را در مورد کارمندان مرکز تماس خود افزایش دهید: یکی از بهترین روش ها برای بهبود بخشیدن به کیفیت یک مرکز تماس این است که کیفیت خدمات مشتریان را افزایش دهید. آموزش دادن و رهبری کردن کارمندان باعث بالا رفتن مهارت […]

نوشته شده در ۱۹ آبان ۱۳۹۵

۱۵ مهارت مربوط به خدمات مشتریان که هر کارمندی باید داشته باشد.

۱۵ مهارت مربوط به خدمات مشتریان که هر کارمندی باید داشته باشد. ۱ـ صبور بودن کسی که با مشتریان در ارتباط است باید در کنار اینکه خدمات را در زمان معقولی انجام می دهد، در موقعیت های گیج کننده صبور باشد. ۲ـ جذاب بودن گوش دادن واقعی به خدماتی که مشتری می خواهد یکی از […]

نوشته شده در ۱۷ آبان ۱۳۹۵

چهار روش برای ایجاد بهترین ارتباط با مشتریان به صورت آنلاین

چهار روش برای ایجاد بهترین ارتباط با مشتریان به صورت آنلاین ایجاد یک لیست ایمیل، مهم ترین روش برای ماندن شرکت در ارتباط با مشتریان است. پیش از تغییرات و انتقالات مربوط به رایج شدن اینترنت، برندها قادر بودند ارتباطات و تعاملات فیزیکی و برخی اوقات احساسی با مشتریان خود داشته باشند. این منجر به […]

نوشته شده در ۱۵ آبان ۱۳۹۵

خدمات مشتریان _ ۱۰ نکته که مشتریان شما آرزو دارند درباره آن ها بدانید

۱۰ نکته که مشتریان شما آرزو دارند درباره آن ها بدانید چه اندازه مشتریان خود را می شناسید؟ این سوال سختی است، اما راهی که خدمات مشتریان در کسب و کار شما قادر است با آن، جواب ها را پیدا کند، امتحان کردن تحقیقات فیزیولوژی اجتماعی است. در این مقاله، ۱۰ مدل از این مطالعه […]

نوشته شده در ۱۳ آبان ۱۳۹۵

اهمیت محتوای ویدئویی در بازاریابی محتوا

محتوای ویدئویی بسیار جذاب تر از محتوای متنی است شبکه های اجتماعی نحوه تبادل اطلاعات خود را تغییر داده اند و محتوای ویدئویی موجود در جامعه، در نحوه استفاده ما از اطلاعات تاثیرگذار بوده است. محتوای ویدئویی بسیار جذاب تر از محتوای متنی است و البته ویدئو، در حال تبدیل شدن به یک قسمت بسیار […]

نوشته شده در ۱۱ آبان ۱۳۹۵

پنج راه برای ارتقای خدمات مشتریان به وسیله فناوری

در تجارت امروزی، هر روزه تقاضای مشتریان افزایش می یابد. ولی مشکل ما تقاضای مشتری نیست بلکه ارتقای خدمات مشتریان یکی از دغدغه های صاحبان کسب و کار می باشد. کمپانی ها باید روش انجام تجارت های خود را تغییر داده و اصلاحاتی را در آن انجام دهند، در عین حال باید رفتار خوبی با […]

نوشته شده در ۹ آبان ۱۳۹۵

اسرار موفقیت در کال سنتر : روش های آسان برای بهبود دستورالعمل جریان تماس

پنل ما نشان می دهد که چگونه از دستورالعمل جریان تماس ، در راهبری کال سنتر نتایج عالی بگیریم   ۱٫ درباره اینکه چه چیزی بهتر کار می کند، از کارمندان کال سنتر خود اطلاعات جمع آوری کنید. بهترین راه برای ایجاد یک دستورالعمل جریان تماس موثر، بازخورد گرفتن از کارمندان درباره این است که […]

نوشته شده در ۷ آبان ۱۳۹۵

پنج نکته عالی برای بهبود عملکرد کال سنتر

پنج نکته عالی برای بهبود عملکرد کال سنتر ۱ـ کال سنتر خود را ملزم کنید که سطح خلق افراد را بهبود دهد. محیطی که کارمندان کال سنتر در آن کار می کنند، تأثیر بسیاری زیادی بر خلق آنها دارد. در مراکز تماس موفق یک روز به تغییر رنگ، دکور و تمیز کردن محل مرکز تماس […]

نوشته شده در ۲۷ آبان ۱۳۹۵

مهارت هایی که یک کارشناس محتوا در یک تیم بازاریابی محتوا باید داشته باشد

مهارت هایی که یک کارشناس محتوا در یک تیم بازاریابی محتوا باید داشته باشد وبلاگ نویس بازاریابان محتوا برای تشکیل یک تیم تولید محتوا، باید به دنبال یک کارشناس تایپیست زرنگ و دانا برای ملحق شدن به تیم وبلاگ نویسی خود باشند. کارشناس محتوا باید در تایپ کردن مهارت داشته و شیفته آن باشد و […]

نوشته شده در ۲۴ آبان ۱۳۹۵

دستیابی به ابزارها و فناوری مناسب در بازاریابی محتوا

دستیابی به ابزارها و فناوری مناسب در بازاریابی محتوا نقطه قوت مربوط به بازاریابی محتوا این است که زمانی که شما فرد (یا افراد) مناسبی را برای تیم خود جهت انجام آن دور هم جمع کنید، دیگر نیازی به هیچ چیز دیگری نخواهید داشت، آنگاه قادر خواهید بود با استفاده از چند ابزار و فناوری […]

نوشته شده در ۲۲ آبان ۱۳۹۵

پنج روش برای بهبود کیفیت مرکز تماس شما

پنج روش برای بهبود کیفیت مرکز تماس شما ۱) استخدام، آموزش و نظارت کردن را در مورد کارمندان مرکز تماس خود افزایش دهید: یکی از بهترین روش ها برای بهبود بخشیدن به کیفیت یک مرکز تماس این است که کیفیت خدمات مشتریان را افزایش دهید. آموزش دادن و رهبری کردن کارمندان باعث بالا رفتن مهارت […]

نوشته شده در ۱۹ آبان ۱۳۹۵

۱۵ مهارت مربوط به خدمات مشتریان که هر کارمندی باید داشته باشد.

۱۵ مهارت مربوط به خدمات مشتریان که هر کارمندی باید داشته باشد. ۱ـ صبور بودن کسی که با مشتریان در ارتباط است باید در کنار اینکه خدمات را در زمان معقولی انجام می دهد، در موقعیت های گیج کننده صبور باشد. ۲ـ جذاب بودن گوش دادن واقعی به خدماتی که مشتری می خواهد یکی از […]

نوشته شده در ۱۷ آبان ۱۳۹۵

چهار روش برای ایجاد بهترین ارتباط با مشتریان به صورت آنلاین

چهار روش برای ایجاد بهترین ارتباط با مشتریان به صورت آنلاین ایجاد یک لیست ایمیل، مهم ترین روش برای ماندن شرکت در ارتباط با مشتریان است. پیش از تغییرات و انتقالات مربوط به رایج شدن اینترنت، برندها قادر بودند ارتباطات و تعاملات فیزیکی و برخی اوقات احساسی با مشتریان خود داشته باشند. این منجر به […]

نوشته شده در ۱۵ آبان ۱۳۹۵

خدمات مشتریان _ ۱۰ نکته که مشتریان شما آرزو دارند درباره آن ها بدانید

۱۰ نکته که مشتریان شما آرزو دارند درباره آن ها بدانید چه اندازه مشتریان خود را می شناسید؟ این سوال سختی است، اما راهی که خدمات مشتریان در کسب و کار شما قادر است با آن، جواب ها را پیدا کند، امتحان کردن تحقیقات فیزیولوژی اجتماعی است. در این مقاله، ۱۰ مدل از این مطالعه […]

نوشته شده در ۱۳ آبان ۱۳۹۵

اهمیت محتوای ویدئویی در بازاریابی محتوا

محتوای ویدئویی بسیار جذاب تر از محتوای متنی است شبکه های اجتماعی نحوه تبادل اطلاعات خود را تغییر داده اند و محتوای ویدئویی موجود در جامعه، در نحوه استفاده ما از اطلاعات تاثیرگذار بوده است. محتوای ویدئویی بسیار جذاب تر از محتوای متنی است و البته ویدئو، در حال تبدیل شدن به یک قسمت بسیار […]

نوشته شده در ۱۱ آبان ۱۳۹۵

پنج راه برای ارتقای خدمات مشتریان به وسیله فناوری

در تجارت امروزی، هر روزه تقاضای مشتریان افزایش می یابد. ولی مشکل ما تقاضای مشتری نیست بلکه ارتقای خدمات مشتریان یکی از دغدغه های صاحبان کسب و کار می باشد. کمپانی ها باید روش انجام تجارت های خود را تغییر داده و اصلاحاتی را در آن انجام دهند، در عین حال باید رفتار خوبی با […]

نوشته شده در ۹ آبان ۱۳۹۵

اسرار موفقیت در کال سنتر : روش های آسان برای بهبود دستورالعمل جریان تماس

پنل ما نشان می دهد که چگونه از دستورالعمل جریان تماس ، در راهبری کال سنتر نتایج عالی بگیریم   ۱٫ درباره اینکه چه چیزی بهتر کار می کند، از کارمندان کال سنتر خود اطلاعات جمع آوری کنید. بهترین راه برای ایجاد یک دستورالعمل جریان تماس موثر، بازخورد گرفتن از کارمندان درباره این است که […]

نوشته شده در ۷ آبان ۱۳۹۵