بلاگ مرکز تماس حامی‌سان (wecare)

وبلاگ حامیسان

مهارت های ضروری در خدمات مشتریان

در خدمات مشتریان ، زبان پر اهمیت ترین جایگاه را دارد و مردم (به خصوص مشتریان) به طرز بیان شما بسیار توجه می کنند.   وقتی درباره خدمات مشتریان صحبت به میان می آید، غالبا این نکته متصور می شود که اجتماعی بودن تنها راز موفقیت است. اما این باور، برداشتی کاملا اشتباه است. می […]

نوشته شده در ۱۱ مهر ۱۳۹۵

چرا استراتژی بازاریابی محتوای شما موثر واقع نمی گردد؟

محتوای صحیح بر اساس برنامه تولید می کند، آن را ترویج می دهد، ولی نمی داند که برای چه کسی دارد می نویسد.   باید بدانیم، این سؤالی است که تا به حال ذهن خیلی ها را به خود مشغول کرده و ما سعی داریم در اینجا به آن پاسخ دهیم. قبل از همه و […]

نوشته شده در ۱۰ مهر ۱۳۹۵

چطور مرکز تماس از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ) بهره می برد؟

با نرم افزارهای CRM سازمان ها قادر خواهند بود درخواست های مشتریان را رصد و ارزیابی کنند   هنوز به اندازه مرکز تماس، فعالیتی در حوزه کسب و کار وجود ندارد که تا این اندازه با مشتریان در ارتباط باشد. کال سنتر درحقیقت، در بطن انواع مختلفی از تراکنش های مالی، شکایات، درخواست برای اطلاعات، […]

نوشته شده در ۷ مهر ۱۳۹۵

ده اشتباه مبتدیانه خدمات مشتریان و روش های اجتناب از آن ها

  برخی از افراد اعتقاد دارند که خدمات مشتریان در حال بهتر شدن است؛ اما حقیقت این است که مشتریان امروزی باهوش تر از هر زمان دیگری هستند و معنای دقیق خدمات مشتریان با کیفیت خوب را می دانند. اصلا این شرکت ها بودند که این مفهوم را به مشتریان یاد داده اند. شرکت ها […]

نوشته شده در ۵ مهر ۱۳۹۵

اهمیت کلیدواژه ها در استراتژی تولید محتوا

در این مقاله قصد داریم راهکارهایی برای بهینه سازی محتواها با استفاده از کلیدواژه ها ارائه دهیم.     در این مقاله قصد داریم راهکارهایی برای بهینه سازی محتواها با استفاده از کلیدواژه ها ارائه دهیم. ۱٫ عامل انسانی را در جستجوها در نظر بگیرید هدف گوگل، ارائه نتایج جستجو مرتبط با کلیدواژه های کاربر […]

نوشته شده در ۳ مهر ۱۳۹۵

چه عرصه هایی در خدمات مشتریان در حال افول و ظهور است؟

اکثراً پیشینه ذهنی ما از مفهوم « خدمات مشتریان » به این ختم می شود که کسی بعد از دریافت کالا یا خدماتی، به جایی تماس می گیرد   اکثراً پیشینه ذهنی ما از مفهوم « خدمات مشتریان » به این ختم می شود که کسی بعد از دریافت کالا یا خدماتی، به جایی تماس […]

نوشته شده در ۲ مهر ۱۳۹۵

کلمات و جملات مناسب برای پاسخگویی به مشتریان مرکز تماس

وقتی در حین کار با مشتریان عصبانی مواجه می شویم، بهترین و مهم ترین ابزار مورد نیاز ما در آن لحظه، استفاده از زبان چیره قادر و ماهرانه است؛ چرا که ما در کنار یکدیگر به دنبال دنیایی هستیم که آرامش مشترک را به وجود آوریم. بهتر است شخصیت مشتری ها را به چهار دسته اساسی […]

نوشته شده در ۳۱ شهریور ۱۳۹۵

پنج راه برای ارتقای کانتنت مارکتینگ

اگر استراتژی تان برای بازاریابی محتوا ( کانتنت مارکتینگ ) این است که هر چند وقت یک بار پستی را در یک وبلاگ منتشر کنید و منتظر باشید که سر و صدایی به پا کند، بهتر است درباره این استراتژی تجدید نظر کنید!   اگر می خواهید در کانتنت مارکتینگ حرف اول را بزنید و […]

نوشته شده در ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

درخواست ناموفق در مرکز تماس

تکنیکی برای کاهش هزینه و بهبود رضایت مشتری مرکزتماس   بهترین راه برای کاهش هزینه در یک مرکزتماس، این است که میانگین زمان پاسخ را کم کنیم. آیا این راه حل درستی است؟ خیر. برای لحظه ای مرکزتماس خودتان را فراموش کنید و به تعاملات اخیر خود با بانک، اپراتور موبایل یا سایر افرادی که قرار […]

نوشته شده در ۲۷ شهریور ۱۳۹۵

چرا بازاریابان محتوا به کتابخانه دیجیتال احتیاج دارند؟

وقتی شما یا همکاران بازاریابی محتوا در تیمتان به یک شکل گرافیکی، عکس و یا فایل ویدئویی از فایل های موجود در مجموعه دیجیتالی تان احتیاج پیدا می کنید، آیا می توانید به سرعت و به درستی این نیاز را برطرف کنید؟ یا سعی می کنید با شخصی که از تمام فایل ها خبر دارد، […]

نوشته شده در ۲۵ شهریور ۱۳۹۵

مهارت های ضروری در خدمات مشتریان

در خدمات مشتریان ، زبان پر اهمیت ترین جایگاه را دارد و مردم (به خصوص مشتریان) به طرز بیان شما بسیار توجه می کنند.   وقتی درباره خدمات مشتریان صحبت به میان می آید، غالبا این نکته متصور می شود که اجتماعی بودن تنها راز موفقیت است. اما این باور، برداشتی کاملا اشتباه است. می […]

نوشته شده در ۱۱ مهر ۱۳۹۵

چرا استراتژی بازاریابی محتوای شما موثر واقع نمی گردد؟

محتوای صحیح بر اساس برنامه تولید می کند، آن را ترویج می دهد، ولی نمی داند که برای چه کسی دارد می نویسد.   باید بدانیم، این سؤالی است که تا به حال ذهن خیلی ها را به خود مشغول کرده و ما سعی داریم در اینجا به آن پاسخ دهیم. قبل از همه و […]

نوشته شده در ۱۰ مهر ۱۳۹۵

چطور مرکز تماس از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ) بهره می برد؟

با نرم افزارهای CRM سازمان ها قادر خواهند بود درخواست های مشتریان را رصد و ارزیابی کنند   هنوز به اندازه مرکز تماس، فعالیتی در حوزه کسب و کار وجود ندارد که تا این اندازه با مشتریان در ارتباط باشد. کال سنتر درحقیقت، در بطن انواع مختلفی از تراکنش های مالی، شکایات، درخواست برای اطلاعات، […]

نوشته شده در ۷ مهر ۱۳۹۵

ده اشتباه مبتدیانه خدمات مشتریان و روش های اجتناب از آن ها

  برخی از افراد اعتقاد دارند که خدمات مشتریان در حال بهتر شدن است؛ اما حقیقت این است که مشتریان امروزی باهوش تر از هر زمان دیگری هستند و معنای دقیق خدمات مشتریان با کیفیت خوب را می دانند. اصلا این شرکت ها بودند که این مفهوم را به مشتریان یاد داده اند. شرکت ها […]

نوشته شده در ۵ مهر ۱۳۹۵

اهمیت کلیدواژه ها در استراتژی تولید محتوا

در این مقاله قصد داریم راهکارهایی برای بهینه سازی محتواها با استفاده از کلیدواژه ها ارائه دهیم.     در این مقاله قصد داریم راهکارهایی برای بهینه سازی محتواها با استفاده از کلیدواژه ها ارائه دهیم. ۱٫ عامل انسانی را در جستجوها در نظر بگیرید هدف گوگل، ارائه نتایج جستجو مرتبط با کلیدواژه های کاربر […]

نوشته شده در ۳ مهر ۱۳۹۵

چه عرصه هایی در خدمات مشتریان در حال افول و ظهور است؟

اکثراً پیشینه ذهنی ما از مفهوم « خدمات مشتریان » به این ختم می شود که کسی بعد از دریافت کالا یا خدماتی، به جایی تماس می گیرد   اکثراً پیشینه ذهنی ما از مفهوم « خدمات مشتریان » به این ختم می شود که کسی بعد از دریافت کالا یا خدماتی، به جایی تماس […]

نوشته شده در ۲ مهر ۱۳۹۵

کلمات و جملات مناسب برای پاسخگویی به مشتریان مرکز تماس

وقتی در حین کار با مشتریان عصبانی مواجه می شویم، بهترین و مهم ترین ابزار مورد نیاز ما در آن لحظه، استفاده از زبان چیره قادر و ماهرانه است؛ چرا که ما در کنار یکدیگر به دنبال دنیایی هستیم که آرامش مشترک را به وجود آوریم. بهتر است شخصیت مشتری ها را به چهار دسته اساسی […]

نوشته شده در ۳۱ شهریور ۱۳۹۵

پنج راه برای ارتقای کانتنت مارکتینگ

اگر استراتژی تان برای بازاریابی محتوا ( کانتنت مارکتینگ ) این است که هر چند وقت یک بار پستی را در یک وبلاگ منتشر کنید و منتظر باشید که سر و صدایی به پا کند، بهتر است درباره این استراتژی تجدید نظر کنید!   اگر می خواهید در کانتنت مارکتینگ حرف اول را بزنید و […]

نوشته شده در ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

درخواست ناموفق در مرکز تماس

تکنیکی برای کاهش هزینه و بهبود رضایت مشتری مرکزتماس   بهترین راه برای کاهش هزینه در یک مرکزتماس، این است که میانگین زمان پاسخ را کم کنیم. آیا این راه حل درستی است؟ خیر. برای لحظه ای مرکزتماس خودتان را فراموش کنید و به تعاملات اخیر خود با بانک، اپراتور موبایل یا سایر افرادی که قرار […]

نوشته شده در ۲۷ شهریور ۱۳۹۵

چرا بازاریابان محتوا به کتابخانه دیجیتال احتیاج دارند؟

وقتی شما یا همکاران بازاریابی محتوا در تیمتان به یک شکل گرافیکی، عکس و یا فایل ویدئویی از فایل های موجود در مجموعه دیجیتالی تان احتیاج پیدا می کنید، آیا می توانید به سرعت و به درستی این نیاز را برطرف کنید؟ یا سعی می کنید با شخصی که از تمام فایل ها خبر دارد، […]

نوشته شده در ۲۵ شهریور ۱۳۹۵