بلاگ مرکز تماس حامی‌سان (wecare)

وبلاگ حامیسان

در جایگاه کارمند کال سنتر بیشتر گوش کنید و کمتر صحبت کنید

شما دو گوش و فقط یک دهان دارید! پس در مواجهه با مشتریانی که با کال سنتر تماس گرفته اند، تمرکز خود را روی این موضوع بگذارید که در جایگاه کارمند مرکز تماس، بیشتر گوش کنید و کمتر صحبت کنید. اگر تمام مدت سعی داشته باشید موکداً و با دلیل و منطق، مخاطب خود را […]

نوشته شده در ۱ شهریور ۱۳۹۵

به عنوان کارمند مرکز تماس هرگز بحث نکنید!

فراموش نکنید که آن قاعده ساده ریاضی که «منفی در منفی می شود مثبت!» در عرصه خدمات مرکز تماس به کارتان نمی آید! شما می بایست با رفتار حرفه ای و جملاتی مثبت، سعی در آرام کردن مشتریان عصبانی داشته باشید. یادتان نرود که به هیچ وجه نباید آرامش خود را از دست بدهید و […]

نوشته شده در ۱ شهریور ۱۳۹۵

چطور با مشتریان عصبانی رفتار کنیم؟

عبارت های تند و جمله های سنگین، معمولا در همان لحظه های آغازین گفتگو با مشتریان عصبی بر زبان می آیند! مشتریان عصبانی، خشم خود را بر سر کارمندان مرکز تماس خالی می کنند! اگر این اتفاق برای شما نیز به عنوان کارمند مرکز تماس رخ می دهد، نا امید و غمگین نشوید. به یاد […]

نوشته شده در ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

پیش به سوی لذت بردن از کار روزانه (قسمت دوم):

برای پیشرفت شغلی کارمندان خود، فرصت های ملموس بیافرینید. عرصه خدمات کال سنتر یا مرکز تماس، غالبا به عنوان شغلی بدون آینده شناخته می شود و معمولاً حجم بالایی از میزان جایگزینی و جابه‌جایی کارمندان را به خود اختصاص می‌دهد. اما شما می‌توانید با ایجاد فرصت‌هایی برای پیشرفت های شغلی ملموس در میان کارمندان مرکز […]

نوشته شده در ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

پیش به سوی لذت بردن از کار روزانه (قسمت اول):

ده هدف اصلی که هر مرکز تماسی باید در راستای آن ها فعالیت کند، تا در عین شادابی و نشاط، کارا هم باشد: برای هر روز یک سرگرمی اختصاص دهید این راز بر هیچ کس پوشیده نیست که کار مرکز تماس، فعالیتی طاقت فرسا و تکراری است و اگر مدیریت دقیق و درستی برای این […]

نوشته شده در ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

حامی سان در پنجشنبه بازار

۵شنبه‌بازار گردهمایی سالیانه توسعه دهندگان بازار است. این رویداد نخستین بار در بهمن ۱۳۹۳ توسط کافه بازار برگزار شد. ۵شنبه‌بازار اما تنها منحصر به توسعه‌دهندگان نیست بلکه فرصتی است برای کلیه‌ی فعالان این صنعت نوپا در ایران، که دور هم جمع شده و درباره‌ی آخرین رویدادها و دستاوردهای یک سال اخیر خود به گفت‌وگو بنشینند. […]

نوشته شده در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

حامی سان در جشنواره وب و موبایل ایران

  جشنواره وب و موبایل ایران برای اولین بار در سال ۱۳۸۷ راه اندازی شد و هرساله با حضور وبسایت ها، نرم افزارهای موبایل و شرکت های حوزه فناوری اطلاعات برگزار می شود. جشنواره وب و موبایل ایران سال ۱۳۹۴ در سوم اسفندماه برگزار شد و بنابر آمار اعلام شده از وبسایت جشنواره؛ ۱۳۶۰۰ وبسایت، […]

نوشته شده در ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

کلمات و جملات کارآمد در برخورد با مشتریان عصبانی

کلمات و جملات کارآمد در برخورد با مشتریان عصبانی   وقتی صحبت از آروم کردن مشتریان عصبانی به میون میاد، استفاده ماهرانه از کلمات و جملات توسط کارشناس پاسخگو خیلی اهمیت پیدا میکنه، اینجا ما تلاشمون بر این هست تا نگاهی به کلمات و جملاتی بیندازیم که می تونن تا حدی شرایط رو آروم کنن […]

نوشته شده در ۲۱ آبان ۱۳۹۴

رویای مشتری محور بودن

رویای مشتری محور بودن همیشه برام جالبه که به نظر میرسه اکثر مدیرها رویای مشتری محورترین سازمان اگر در دنیا نه در صنف خودشون رو در سر دارن. جالب، ساده و واضحه که مشتری محور بودن واقعا به مردم جانی دوباره میبخشه متاثر از انرژیی که از کمک به دیگران متساعد میشه موارد دیگه به […]

نوشته شده در ۲۱ آبان ۱۳۹۴

در جایگاه کارمند کال سنتر بیشتر گوش کنید و کمتر صحبت کنید

شما دو گوش و فقط یک دهان دارید! پس در مواجهه با مشتریانی که با کال سنتر تماس گرفته اند، تمرکز خود را روی این موضوع بگذارید که در جایگاه کارمند مرکز تماس، بیشتر گوش کنید و کمتر صحبت کنید. اگر تمام مدت سعی داشته باشید موکداً و با دلیل و منطق، مخاطب خود را […]

نوشته شده در ۱ شهریور ۱۳۹۵

به عنوان کارمند مرکز تماس هرگز بحث نکنید!

فراموش نکنید که آن قاعده ساده ریاضی که «منفی در منفی می شود مثبت!» در عرصه خدمات مرکز تماس به کارتان نمی آید! شما می بایست با رفتار حرفه ای و جملاتی مثبت، سعی در آرام کردن مشتریان عصبانی داشته باشید. یادتان نرود که به هیچ وجه نباید آرامش خود را از دست بدهید و […]

نوشته شده در ۱ شهریور ۱۳۹۵

چطور با مشتریان عصبانی رفتار کنیم؟

عبارت های تند و جمله های سنگین، معمولا در همان لحظه های آغازین گفتگو با مشتریان عصبی بر زبان می آیند! مشتریان عصبانی، خشم خود را بر سر کارمندان مرکز تماس خالی می کنند! اگر این اتفاق برای شما نیز به عنوان کارمند مرکز تماس رخ می دهد، نا امید و غمگین نشوید. به یاد […]

نوشته شده در ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

پیش به سوی لذت بردن از کار روزانه (قسمت دوم):

برای پیشرفت شغلی کارمندان خود، فرصت های ملموس بیافرینید. عرصه خدمات کال سنتر یا مرکز تماس، غالبا به عنوان شغلی بدون آینده شناخته می شود و معمولاً حجم بالایی از میزان جایگزینی و جابه‌جایی کارمندان را به خود اختصاص می‌دهد. اما شما می‌توانید با ایجاد فرصت‌هایی برای پیشرفت های شغلی ملموس در میان کارمندان مرکز […]

نوشته شده در ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

پیش به سوی لذت بردن از کار روزانه (قسمت اول):

ده هدف اصلی که هر مرکز تماسی باید در راستای آن ها فعالیت کند، تا در عین شادابی و نشاط، کارا هم باشد: برای هر روز یک سرگرمی اختصاص دهید این راز بر هیچ کس پوشیده نیست که کار مرکز تماس، فعالیتی طاقت فرسا و تکراری است و اگر مدیریت دقیق و درستی برای این […]

نوشته شده در ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

حامی سان در پنجشنبه بازار

۵شنبه‌بازار گردهمایی سالیانه توسعه دهندگان بازار است. این رویداد نخستین بار در بهمن ۱۳۹۳ توسط کافه بازار برگزار شد. ۵شنبه‌بازار اما تنها منحصر به توسعه‌دهندگان نیست بلکه فرصتی است برای کلیه‌ی فعالان این صنعت نوپا در ایران، که دور هم جمع شده و درباره‌ی آخرین رویدادها و دستاوردهای یک سال اخیر خود به گفت‌وگو بنشینند. […]

نوشته شده در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

حامی سان در جشنواره وب و موبایل ایران

  جشنواره وب و موبایل ایران برای اولین بار در سال ۱۳۸۷ راه اندازی شد و هرساله با حضور وبسایت ها، نرم افزارهای موبایل و شرکت های حوزه فناوری اطلاعات برگزار می شود. جشنواره وب و موبایل ایران سال ۱۳۹۴ در سوم اسفندماه برگزار شد و بنابر آمار اعلام شده از وبسایت جشنواره؛ ۱۳۶۰۰ وبسایت، […]

نوشته شده در ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

کلمات و جملات کارآمد در برخورد با مشتریان عصبانی

کلمات و جملات کارآمد در برخورد با مشتریان عصبانی   وقتی صحبت از آروم کردن مشتریان عصبانی به میون میاد، استفاده ماهرانه از کلمات و جملات توسط کارشناس پاسخگو خیلی اهمیت پیدا میکنه، اینجا ما تلاشمون بر این هست تا نگاهی به کلمات و جملاتی بیندازیم که می تونن تا حدی شرایط رو آروم کنن […]

نوشته شده در ۲۱ آبان ۱۳۹۴

رویای مشتری محور بودن

رویای مشتری محور بودن همیشه برام جالبه که به نظر میرسه اکثر مدیرها رویای مشتری محورترین سازمان اگر در دنیا نه در صنف خودشون رو در سر دارن. جالب، ساده و واضحه که مشتری محور بودن واقعا به مردم جانی دوباره میبخشه متاثر از انرژیی که از کمک به دیگران متساعد میشه موارد دیگه به […]

نوشته شده در ۲۱ آبان ۱۳۹۴