بلاگ مرکز تماس حامی‌سان (wecare)

وبلاگ حامیسان

چگونه یک برنامه‌ احیا پس از فجایع را در شش قدم ایجاد کنیم

فجایع طبیعی همیشه در تمامی اشکال و به ‌صورت ناگهانی و در هر زمان و به هر شکلی ممکن است اتفاق بیفتند. برای مرکز تماس ها یا کسب ‌و کارهایی که با حجم بالای تماس سروکار دارند، حادثه ‌ای مثل قطع شدن ناگهانی اینترنت می ‌تواند منجر به ضرر هزاران دلار در نتیجه‌ سلب راحتی مشتریان […]

نوشته شده در ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

مشکلات صدایی پیش ‌آمده برای کارشناسان مرکز تماس

صدای خوب، یکی از بهترین خصوصیات یک کارشناس مرکز تماس خوب است. مانند خواننده ‌ها، وکلا، معلم ‌ها و مُبلغ ‌های مذهبی، صدا یک دارایی آ‌ست؛ یک سرمایه که آن ها را قادر به کسب درآمد برای گذران زندگی می‌ کند. کارشناسان مرکز تماس عمدتا از طریق تلفن ارتباط برقرار می ‌کنند، بنابراین استفاده از […]

نوشته شده در ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

صنعت مرکز تماس چقدر بزرگ است:

صنعت مرکز تماس در طول چند دهه‌ اخیر پیشرفت ‌های چشمگیری کرده است. آیا تا کنون برایتان سوال شده در جهان چند مرکز تماس و چند تأمین ‌کننده‌ خدمات برون ‌سپاری وجود دارد؟ ما معمولا این سوال را می ‌پرسیم اما پاسخ به این سوال، کار سختی ا‌ست. حقیقت این است که موضوع، پیچیده است. […]

نوشته شده در ۹ خرداد ۱۳۹۷

چگونه وفاداری مشتری را پس از نقض امنیتی داده ‌ها بازیابی کنیم: (بخش سوم)

در بخش آخر این مقاله که درباره حفظ وفاداری مشتری پس از نقص امنیتی داده ها است، بار دیگر بر اهمیت این موضوع تاکید شده و به ارائه راهکارهایی جهت بازسازی وفاداری مشتری در این شرایط اضطراری، می پردازیم.   -مثالی از اعلان نقض امنیت مثال زیر در مورد یک ایمیل اعلام نقض امنیت اطلاعات ممکن […]

نوشته شده در ۷ خرداد ۱۳۹۷

چگونه وفاداری مشتری را پس از نقض امنیتی داده ‌ها بازیابی کنیم: (بخش دوم)

در مقاله قبلی خواندیم که با افزایش مقیاس، پیچیدگی و فراوانیِ دزدی داده ‌ها رویکرد کنش‌ گرای تیم شما به زیرساخت امنیتی و در صورت لزوم  بازسازی وفاداری مشتری پس از دزدی داده‌ ها، اهمیت بسیاری زیادی دارد. در این مقاله به ادامه بحث در این باره می پردازیم.   -مقیاس و منبع نقض امنیت اطلاعات […]

نوشته شده در ۲ خرداد ۱۳۹۷

چگونه وفاداری مشتری را پس از نقض امنیتی داده‌ ها بازیابی کنیم: (بخش اول)

در بخش خدمات مشتریان با افزایش مقیاس، پیچیدگی و فراوانیِ دزدی داده ‌ها رویکرد کنش‌ گرای تیم شما به زیرساخت امنیتی و  در صورت لزوم  بازسازی وفاداری مشتری پس از دزدی داده‌ ها، اهمیت بسیاری زیادی دارد.   مطمئنا در مورد شرکت Equifax شنیده ‌اید. این شرکت تهیه‌ کننده‌ گزارش‌ های اعتباری در تابستان گذشته یکی از […]

نوشته شده در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

ظهور ماشین‌ ها چه اثری بر برون ‌سپاری فرآیند کاری دارد

رِگ داتون از شرکت EvaluAgent در مورد اثرات پیشرفت ‌های هوش مصنوعی (AI) بر روی برون ‌سپاری فرآیند کاری (BPO) بحث می‌ کند. در طول سال‌ های اخیر همه‌ ما شاهد افزایش چشمگیر اجرای طیف گسترده ‌ای از خدمات دیجیتال نوین در بخش مرکز تماس بوده ‌ایم. در آغاز، خدمات خودکاری مانند پاسخ صوتی تعاملی […]

نوشته شده در ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

چند تکنیک برای کسب نتایج بهتر بازاریاب تلفنی

همیشه متعجبم که چرا بازاریابان تلفنی آن قدر شکست می‌ خورند. برخی حس می ‌کنند دلیلش این است که cold call مُرده است. هیچ کس دیگر به cold call ها جواب نمی ‌دهد. اما پیش از این که وارد این بحث شویم، ابتدا باید بدانیم موفقیت در حقیقت چیست. مثلاً اگر هزار تماس با هزینه‌ […]

نوشته شده در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

چند استراتژی کاربردی برای ماندگاری مشتری: (بخش سوم)

در دو مقاله گذشته به کاربرد پیام و ارتباط روشن در ماندگاری و مشارکت مشتری، پرداختیم و گفتیم اگر مشتری به شما توجه نکند، نگه‌ داشتنش کار بسیار دشواری خواهد بود. امروز قصد داریم این موضوع را تکمیل کنیم.   -مشتری خود را بشناسید: گفتن این به تیم تان که وقت بیشتری را صرف مشتری کنند ممکن […]

نوشته شده در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

چند استراتژی کاربردی برای ماندگاری مشتری: (بخش دوم)

در ادامه مقاله قبلی، در زیر به بخش‌ های جذاب یک تحقیق خواهیم پرداخت که در مورد کاربرد پیام و ارتباط روشن در ماندگاری و مشارکت مشتری است:   ایجاد تعامل غافلگیرانه و لذت: رابطه‌ متقابل یک ساختار اجتماعی ا‌ست که جهان را می‌ گرداند و باعث ماندگاری مشتریان می ‌شود. استراتژی ‌های مربوط به […]

نوشته شده در ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

چگونه یک برنامه‌ احیا پس از فجایع را در شش قدم ایجاد کنیم

فجایع طبیعی همیشه در تمامی اشکال و به ‌صورت ناگهانی و در هر زمان و به هر شکلی ممکن است اتفاق بیفتند. برای مرکز تماس ها یا کسب ‌و کارهایی که با حجم بالای تماس سروکار دارند، حادثه ‌ای مثل قطع شدن ناگهانی اینترنت می ‌تواند منجر به ضرر هزاران دلار در نتیجه‌ سلب راحتی مشتریان […]

نوشته شده در ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

مشکلات صدایی پیش ‌آمده برای کارشناسان مرکز تماس

صدای خوب، یکی از بهترین خصوصیات یک کارشناس مرکز تماس خوب است. مانند خواننده ‌ها، وکلا، معلم ‌ها و مُبلغ ‌های مذهبی، صدا یک دارایی آ‌ست؛ یک سرمایه که آن ها را قادر به کسب درآمد برای گذران زندگی می‌ کند. کارشناسان مرکز تماس عمدتا از طریق تلفن ارتباط برقرار می ‌کنند، بنابراین استفاده از […]

نوشته شده در ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

صنعت مرکز تماس چقدر بزرگ است:

صنعت مرکز تماس در طول چند دهه‌ اخیر پیشرفت ‌های چشمگیری کرده است. آیا تا کنون برایتان سوال شده در جهان چند مرکز تماس و چند تأمین ‌کننده‌ خدمات برون ‌سپاری وجود دارد؟ ما معمولا این سوال را می ‌پرسیم اما پاسخ به این سوال، کار سختی ا‌ست. حقیقت این است که موضوع، پیچیده است. […]

نوشته شده در ۹ خرداد ۱۳۹۷

چگونه وفاداری مشتری را پس از نقض امنیتی داده ‌ها بازیابی کنیم: (بخش سوم)

در بخش آخر این مقاله که درباره حفظ وفاداری مشتری پس از نقص امنیتی داده ها است، بار دیگر بر اهمیت این موضوع تاکید شده و به ارائه راهکارهایی جهت بازسازی وفاداری مشتری در این شرایط اضطراری، می پردازیم.   -مثالی از اعلان نقض امنیت مثال زیر در مورد یک ایمیل اعلام نقض امنیت اطلاعات ممکن […]

نوشته شده در ۷ خرداد ۱۳۹۷

چگونه وفاداری مشتری را پس از نقض امنیتی داده ‌ها بازیابی کنیم: (بخش دوم)

در مقاله قبلی خواندیم که با افزایش مقیاس، پیچیدگی و فراوانیِ دزدی داده ‌ها رویکرد کنش‌ گرای تیم شما به زیرساخت امنیتی و در صورت لزوم  بازسازی وفاداری مشتری پس از دزدی داده‌ ها، اهمیت بسیاری زیادی دارد. در این مقاله به ادامه بحث در این باره می پردازیم.   -مقیاس و منبع نقض امنیت اطلاعات […]

نوشته شده در ۲ خرداد ۱۳۹۷

چگونه وفاداری مشتری را پس از نقض امنیتی داده‌ ها بازیابی کنیم: (بخش اول)

در بخش خدمات مشتریان با افزایش مقیاس، پیچیدگی و فراوانیِ دزدی داده ‌ها رویکرد کنش‌ گرای تیم شما به زیرساخت امنیتی و  در صورت لزوم  بازسازی وفاداری مشتری پس از دزدی داده‌ ها، اهمیت بسیاری زیادی دارد.   مطمئنا در مورد شرکت Equifax شنیده ‌اید. این شرکت تهیه‌ کننده‌ گزارش‌ های اعتباری در تابستان گذشته یکی از […]

نوشته شده در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

ظهور ماشین‌ ها چه اثری بر برون ‌سپاری فرآیند کاری دارد

رِگ داتون از شرکت EvaluAgent در مورد اثرات پیشرفت ‌های هوش مصنوعی (AI) بر روی برون ‌سپاری فرآیند کاری (BPO) بحث می‌ کند. در طول سال‌ های اخیر همه‌ ما شاهد افزایش چشمگیر اجرای طیف گسترده ‌ای از خدمات دیجیتال نوین در بخش مرکز تماس بوده ‌ایم. در آغاز، خدمات خودکاری مانند پاسخ صوتی تعاملی […]

نوشته شده در ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

چند تکنیک برای کسب نتایج بهتر بازاریاب تلفنی

همیشه متعجبم که چرا بازاریابان تلفنی آن قدر شکست می‌ خورند. برخی حس می ‌کنند دلیلش این است که cold call مُرده است. هیچ کس دیگر به cold call ها جواب نمی ‌دهد. اما پیش از این که وارد این بحث شویم، ابتدا باید بدانیم موفقیت در حقیقت چیست. مثلاً اگر هزار تماس با هزینه‌ […]

نوشته شده در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

چند استراتژی کاربردی برای ماندگاری مشتری: (بخش سوم)

در دو مقاله گذشته به کاربرد پیام و ارتباط روشن در ماندگاری و مشارکت مشتری، پرداختیم و گفتیم اگر مشتری به شما توجه نکند، نگه‌ داشتنش کار بسیار دشواری خواهد بود. امروز قصد داریم این موضوع را تکمیل کنیم.   -مشتری خود را بشناسید: گفتن این به تیم تان که وقت بیشتری را صرف مشتری کنند ممکن […]

نوشته شده در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

چند استراتژی کاربردی برای ماندگاری مشتری: (بخش دوم)

در ادامه مقاله قبلی، در زیر به بخش‌ های جذاب یک تحقیق خواهیم پرداخت که در مورد کاربرد پیام و ارتباط روشن در ماندگاری و مشارکت مشتری است:   ایجاد تعامل غافلگیرانه و لذت: رابطه‌ متقابل یک ساختار اجتماعی ا‌ست که جهان را می‌ گرداند و باعث ماندگاری مشتریان می ‌شود. استراتژی ‌های مربوط به […]

نوشته شده در ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷