بلاگ مرکز تماس حامی‌سان

وبلاگ حامیسان

حفظ سرزندگی کارشناسان مرکز تماس (بخش دوم)

در مقاله قبلی تاکید کردیم که تشویق کارشناسان مرکز تماس و قدردانی از تعهد سرپرست ‌ها باعث می شود مطمئن شوید که تمام کارشناسان در هر تماس، طی هر ایمیل و هنگام تایپ هر مسیج کاملا سرزنده و متمرکز هستند. حالا اما در این مقاله قصد داریم به ادامه نکات مهم و تاثیرگذار در این زمینه بپردازیم. […]

نوشته شده در ۴ مهر ۱۳۹۷

افراد نامناسب برای حرفه دستیار مجازی: (بخش اول)

جیسون فرید، مؤسس Basecamp می‌ گوید: «استخدام مانند دوست پیدا کردن است. افراد خوب انتخاب کنید تا زندگیتان را بهتر کنند. اگر افراد بدی انتخاب کنید شما را با خودشان پایین خواهند کشید.» این امر درباره استخدام دستیار مجازی هم صدق می کند. فرید، کسی ا‌ست که می ‌داند برای تشکیل یک تیم آنلاین چه […]

نوشته شده در ۳ مهر ۱۳۹۷

حفظ سرزندگی کارشناسان مرکز تماس (بخش اول)

فرآیند گردش کارمند (گردش‌ کار) باید برایتان مفهوم آشنایی باشد. این یکی از بدترین اتفاقاتی ا‌ست که هر سازمانی بدون‌ توجه به شکل و اندازه می ‌تواند با آن رو به رو شود. علاوه بر این، این اتفاق در حال گسترش است. آمار نشان می ‌دهد که مرکز تماس ها در سال های اخیر بالاترین […]

نوشته شده در ۲ مهر ۱۳۹۷

امضای قرارداد توسط سفارش دهنده

وقتی کارم را به ‌عنوان یک دستیار مجازی آغاز کردم، وب‌ سایت ‌های VA دیگر را کاملا بررسی کردم و دریافتم که اکثر دستیارهای مجازی در مورد قرارداد و شرایط آن صحبت می کنند اما وقتی از یک دستیار مجازی دیگر در حوزه‌ کاری خودم در این باره پرسیدم، او گفت هیچ وقت با مشتریانش […]

نوشته شده در ۲۷ شهریور ۱۳۹۷

مدیریت تماس ‌ها در مرکز تماس های خروجی

مرکز تماس های Outbound مراکز تماسی هستند که در آن ها کارشناسان از طرف یک کارفرما یا کسب ‌و کار با مشتریان/سفارش ‌دهندگان تماس می ‌گیرند. تماس خروجی، می‌ تواند کار دشواری باشد. تماس ‌گیرندگان باید برای شنیدن پرسش‌ های سفارش ‌دهندگان از سوی دیگر خط، صبر ایوب داشته باشند تا بتوانند آن پرسش‌ ها […]

نوشته شده در ۲۶ شهریور ۱۳۹۷

آماری که سایت های بررسی مرکز تماس ارائه می دهند

 آیا از اثربخشی و پاسخ گویی مرکز تماس تان مطمئن نیستید؟ بررسی‌ های آنلاین اطلاعاتی را درباره خدمات مشتریان به شما می‌ دهد که پیدا کردنشان کار راحتی نیست.  در قرن ۲۱ اینترنت تبدیل به اولین جایی شده که افراد در آن درباره یک محصول یا شرکت صحبت می کنند. علاوه بر بررسی ‌های گوگل، […]

نوشته شده در ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

کارآفرین ‌های موفق چه چیزهایی را به دستیار مجازی می سپارند؟

تمام کارآفرین ‌های موفق، یک دستیار مجازی (یا حتی یک تیم از دستیاران مجازی) کنار خود دارند که در پروژه‌ های مختلف به آن ها کمک می کنند یا کارهای اداریشان را انجام می ‌دهند. زمان آن رسیده که تفکر خود را تغییر دهید تا بتوانید در کسب ‌و کارتان پیشرفت کنید.   -چرا یک […]

نوشته شده در ۲۰ شهریور ۱۳۹۷

انتقال سرد در یک مرکز تماس چیست؟

به کدام تماس ها انتقال سرد می گویند؟ چگونه از آن ها استفاده می کنند؟ آیا جایی در آموزش های مراکز تماس دارند؟ پاسخ مثبت است اما بهترین راه، حقیقت بخشیدن به آن، این است که بدانید چگونه این تماس ها را درست اجرا کنید. -انتقال سرد در یک مرکز تماس به چه معناست؟ به […]

نوشته شده در ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

روش های تحلیل داده در مراکز تماس

تحلیل داده ها می تواند کار خسته کننده ای باشد. این کار پر از اعداد سخت و داده های عجیب و غریب است و اگر شما در زمینه تحلیل، استعداد نداشته باشید کار بسیار سختی برایتان خواهد بود اما با وجود ذات خسته کننده این کار، اطلاعات می توانند مرکز تماس شما را رونق ببخشند […]

نوشته شده در ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

چگونه کسب و کار دستیار مجازی راه اندازی کنیم

آیا شما از آن دسته کسانی هستید که می خواهید از خانه به صورت دورکاری کار کنید اما نمی دانید چه کاری انجام بدهید؟ کارهای مربوط به کامپیوتر را  که در آن ها خوب هستید تجزیه و تحلیل کنید و آن ها را بنویسید. آیا شما مهارت های اجرایی دارید؟ آیا می توانید وبسایت طراحی […]

نوشته شده در ۱۳ شهریور ۱۳۹۷

حفظ سرزندگی کارشناسان مرکز تماس (بخش دوم)

در مقاله قبلی تاکید کردیم که تشویق کارشناسان مرکز تماس و قدردانی از تعهد سرپرست ‌ها باعث می شود مطمئن شوید که تمام کارشناسان در هر تماس، طی هر ایمیل و هنگام تایپ هر مسیج کاملا سرزنده و متمرکز هستند. حالا اما در این مقاله قصد داریم به ادامه نکات مهم و تاثیرگذار در این زمینه بپردازیم. […]

نوشته شده در ۴ مهر ۱۳۹۷

افراد نامناسب برای حرفه دستیار مجازی: (بخش اول)

جیسون فرید، مؤسس Basecamp می‌ گوید: «استخدام مانند دوست پیدا کردن است. افراد خوب انتخاب کنید تا زندگیتان را بهتر کنند. اگر افراد بدی انتخاب کنید شما را با خودشان پایین خواهند کشید.» این امر درباره استخدام دستیار مجازی هم صدق می کند. فرید، کسی ا‌ست که می ‌داند برای تشکیل یک تیم آنلاین چه […]

نوشته شده در ۳ مهر ۱۳۹۷

حفظ سرزندگی کارشناسان مرکز تماس (بخش اول)

فرآیند گردش کارمند (گردش‌ کار) باید برایتان مفهوم آشنایی باشد. این یکی از بدترین اتفاقاتی ا‌ست که هر سازمانی بدون‌ توجه به شکل و اندازه می ‌تواند با آن رو به رو شود. علاوه بر این، این اتفاق در حال گسترش است. آمار نشان می ‌دهد که مرکز تماس ها در سال های اخیر بالاترین […]

نوشته شده در ۲ مهر ۱۳۹۷

امضای قرارداد توسط سفارش دهنده

وقتی کارم را به ‌عنوان یک دستیار مجازی آغاز کردم، وب‌ سایت ‌های VA دیگر را کاملا بررسی کردم و دریافتم که اکثر دستیارهای مجازی در مورد قرارداد و شرایط آن صحبت می کنند اما وقتی از یک دستیار مجازی دیگر در حوزه‌ کاری خودم در این باره پرسیدم، او گفت هیچ وقت با مشتریانش […]

نوشته شده در ۲۷ شهریور ۱۳۹۷

مدیریت تماس ‌ها در مرکز تماس های خروجی

مرکز تماس های Outbound مراکز تماسی هستند که در آن ها کارشناسان از طرف یک کارفرما یا کسب ‌و کار با مشتریان/سفارش ‌دهندگان تماس می ‌گیرند. تماس خروجی، می‌ تواند کار دشواری باشد. تماس ‌گیرندگان باید برای شنیدن پرسش‌ های سفارش ‌دهندگان از سوی دیگر خط، صبر ایوب داشته باشند تا بتوانند آن پرسش‌ ها […]

نوشته شده در ۲۶ شهریور ۱۳۹۷

آماری که سایت های بررسی مرکز تماس ارائه می دهند

 آیا از اثربخشی و پاسخ گویی مرکز تماس تان مطمئن نیستید؟ بررسی‌ های آنلاین اطلاعاتی را درباره خدمات مشتریان به شما می‌ دهد که پیدا کردنشان کار راحتی نیست.  در قرن ۲۱ اینترنت تبدیل به اولین جایی شده که افراد در آن درباره یک محصول یا شرکت صحبت می کنند. علاوه بر بررسی ‌های گوگل، […]

نوشته شده در ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

کارآفرین ‌های موفق چه چیزهایی را به دستیار مجازی می سپارند؟

تمام کارآفرین ‌های موفق، یک دستیار مجازی (یا حتی یک تیم از دستیاران مجازی) کنار خود دارند که در پروژه‌ های مختلف به آن ها کمک می کنند یا کارهای اداریشان را انجام می ‌دهند. زمان آن رسیده که تفکر خود را تغییر دهید تا بتوانید در کسب ‌و کارتان پیشرفت کنید.   -چرا یک […]

نوشته شده در ۲۰ شهریور ۱۳۹۷

انتقال سرد در یک مرکز تماس چیست؟

به کدام تماس ها انتقال سرد می گویند؟ چگونه از آن ها استفاده می کنند؟ آیا جایی در آموزش های مراکز تماس دارند؟ پاسخ مثبت است اما بهترین راه، حقیقت بخشیدن به آن، این است که بدانید چگونه این تماس ها را درست اجرا کنید. -انتقال سرد در یک مرکز تماس به چه معناست؟ به […]

نوشته شده در ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

روش های تحلیل داده در مراکز تماس

تحلیل داده ها می تواند کار خسته کننده ای باشد. این کار پر از اعداد سخت و داده های عجیب و غریب است و اگر شما در زمینه تحلیل، استعداد نداشته باشید کار بسیار سختی برایتان خواهد بود اما با وجود ذات خسته کننده این کار، اطلاعات می توانند مرکز تماس شما را رونق ببخشند […]

نوشته شده در ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

چگونه کسب و کار دستیار مجازی راه اندازی کنیم

آیا شما از آن دسته کسانی هستید که می خواهید از خانه به صورت دورکاری کار کنید اما نمی دانید چه کاری انجام بدهید؟ کارهای مربوط به کامپیوتر را  که در آن ها خوب هستید تجزیه و تحلیل کنید و آن ها را بنویسید. آیا شما مهارت های اجرایی دارید؟ آیا می توانید وبسایت طراحی […]

نوشته شده در ۱۳ شهریور ۱۳۹۷