تجربیات مشتریان و خدماتی که شما به آنها ارائه میدهید؛ برای رسیدن به موفقیت در کسب و کارتان اهمیت زیادی دارد و همین موضوع موجب شده تا بسیاری از شرکتها از افراد و امکانات بسیاری برای بخش مرکز تماس استفاده کنند. مهم نیست برای ارائه خدمات مشتریان خود از شرکتهای برون سپار کمک میگیرید و […]
کال سنتر متحول شده است. امروزه پشتیبانی مشتریان اَشکال متفاوتی دارد، از تعامل در پلتفرمهای شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر گرفته تا ارسال پیام یا چت در وبسایت. این موضوع باعث ایجاد ایده «کال سنتر» شد. مرکز تماس، محلی است که مشتریان میتوانند از هر طریقی برای حل کردن مشکل یا پیدا کردن پاسخ […]
بخش مرکز تماس ممکن است در نظر خیلی از افراد یک مکان ثابت و بدون پیشرفت به نظر برسد. شاید خیلی از افرادی که در این بخشها مشغول به فعالیت هستند، واقعا بعد از گذشت چندین سال هیچ تغییر و پیشرفتی مشاهده نکنند، اما بهتر است بدانید که مرکز تماس یکی از آن بخشهایی است […]
هر کسبوکاری به مرحلهای میرسد که نیاز به یک کال سنتر دارد تا بهترین تجربه ممکن را برای مشتریانش فراهم آورد. برای برخی شرکتها، برون سپاری بهترین گزینه است؛ دلیلش میتواند این باشد که کسبوکارها منابع لازم برای ایجاد یک کال سنتر داخلی را در اختیار ندارد. در این موارد برون سپاری کال سنتر میتواند تضمین […]
احتمالا میدانید که مرکز تماس در چند دهه اخیر با چه سرعت زیادی در حال پیشرفت است. با افزایش تکنولوژیها، قابلیتهای زیادی به این بخش اضافه شده است و نوآوریها موجب شده تا امروزه خدمات بهتری نسبت به گذشته در بخش خدمات مشتریان ارائه شود. برخی افراد تنها با کمی کاهش میزان تماس در مرکز […]
بهعنوان صاحب یک کسبوکار، بسیار مهم است که افراد مناسب برای کار استخدام کنید (این موضوع شامل پیدا کردن شرکای کاری یا شرکتهای خارجی نیز میشود). هنگام برون سپاری فرآیندهای مرتبط با مشتری به یک مرکز تماس خارجی نیز شرکای شما اهمیت زیادی دارند. برون سپاری مرکز تماس باعث میشود شما بتوانید کسبوکارتان را با […]
تصمیم برای استفاده از خدمات برون سپاری در مرکز تماس، هیچوقت تصمیم سادهای نبوده و نیست. بنابراین عوامل مختلفی هستند که میتوانند روی نظر شما در این مورد مؤثر واقع شوند. شاید بزرگترین نگرانی برای سازمانهایی که به دنبال برون سپاری خدمات مشتریان هستند، این است که چگونه میتوان این کار را به مؤثرترین شکل […]
خدمات مشتریان برای هر کسبوکاری ضروری است، اما انجام درستش کار سختی میباشد. ارائه پشتیبانی مناسب نیاز به مواردی از قبیل خدماتدهی ۲۴/۷ و کاهش زمان انتظار دارد. یک تیم خدماتی داخلی نمیتواند این کار را بدون فدا کردن سایر جنبههای یک کار انجام دهد، چون اغلب شرکتها مسئولیت پشتیبانی را به کارکنان مدیریتی میسپارند. […]
تصور کنید که شرکت شما برای انجام کارهای مربوط به خدمات مشتریان و مرکز تماس از خدمات برون سپاری استفاده میکند. بخش مدیریت در حال مذاکره با کارمندان بخش خدمات مشتریان است و شما نیز دقیقا میدانید که از خدمات مشتریان چه میخواهید و چه توقعاتی از این بخش دارید. حال سوال اینجاست که کدام […]
ممکن است خود شما هم تجربه تماس گرفتن با یک مرکز تماس را داشته باشید که تا همیشه پشت خط منتظر میماندید! یا شاید فقط میتوانستید بین ۹ صبح تا ۵ عصر تماس بگیرید. اما اکنون شما گزینههای مختلفی برای ارتباط دارید، به طوری که شاید دیگر نیازی به تماس با مرکز تماس نباشد. وقتی […]
تجربیات مشتریان و خدماتی که شما به آنها ارائه میدهید؛ برای رسیدن به موفقیت در کسب و کارتان اهمیت زیادی دارد و همین موضوع موجب شده تا بسیاری از شرکتها از افراد و امکانات بسیاری برای بخش مرکز تماس استفاده کنند. مهم نیست برای ارائه خدمات مشتریان خود از شرکتهای برون سپار کمک میگیرید و […]
کال سنتر متحول شده است. امروزه پشتیبانی مشتریان اَشکال متفاوتی دارد، از تعامل در پلتفرمهای شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر گرفته تا ارسال پیام یا چت در وبسایت. این موضوع باعث ایجاد ایده «کال سنتر» شد. مرکز تماس، محلی است که مشتریان میتوانند از هر طریقی برای حل کردن مشکل یا پیدا کردن پاسخ […]
بخش مرکز تماس ممکن است در نظر خیلی از افراد یک مکان ثابت و بدون پیشرفت به نظر برسد. شاید خیلی از افرادی که در این بخشها مشغول به فعالیت هستند، واقعا بعد از گذشت چندین سال هیچ تغییر و پیشرفتی مشاهده نکنند، اما بهتر است بدانید که مرکز تماس یکی از آن بخشهایی است […]
هر کسبوکاری به مرحلهای میرسد که نیاز به یک کال سنتر دارد تا بهترین تجربه ممکن را برای مشتریانش فراهم آورد. برای برخی شرکتها، برون سپاری بهترین گزینه است؛ دلیلش میتواند این باشد که کسبوکارها منابع لازم برای ایجاد یک کال سنتر داخلی را در اختیار ندارد. در این موارد برون سپاری کال سنتر میتواند تضمین […]
احتمالا میدانید که مرکز تماس در چند دهه اخیر با چه سرعت زیادی در حال پیشرفت است. با افزایش تکنولوژیها، قابلیتهای زیادی به این بخش اضافه شده است و نوآوریها موجب شده تا امروزه خدمات بهتری نسبت به گذشته در بخش خدمات مشتریان ارائه شود. برخی افراد تنها با کمی کاهش میزان تماس در مرکز […]
بهعنوان صاحب یک کسبوکار، بسیار مهم است که افراد مناسب برای کار استخدام کنید (این موضوع شامل پیدا کردن شرکای کاری یا شرکتهای خارجی نیز میشود). هنگام برون سپاری فرآیندهای مرتبط با مشتری به یک مرکز تماس خارجی نیز شرکای شما اهمیت زیادی دارند. برون سپاری مرکز تماس باعث میشود شما بتوانید کسبوکارتان را با […]
تصمیم برای استفاده از خدمات برون سپاری در مرکز تماس، هیچوقت تصمیم سادهای نبوده و نیست. بنابراین عوامل مختلفی هستند که میتوانند روی نظر شما در این مورد مؤثر واقع شوند. شاید بزرگترین نگرانی برای سازمانهایی که به دنبال برون سپاری خدمات مشتریان هستند، این است که چگونه میتوان این کار را به مؤثرترین شکل […]
خدمات مشتریان برای هر کسبوکاری ضروری است، اما انجام درستش کار سختی میباشد. ارائه پشتیبانی مناسب نیاز به مواردی از قبیل خدماتدهی ۲۴/۷ و کاهش زمان انتظار دارد. یک تیم خدماتی داخلی نمیتواند این کار را بدون فدا کردن سایر جنبههای یک کار انجام دهد، چون اغلب شرکتها مسئولیت پشتیبانی را به کارکنان مدیریتی میسپارند. […]
تصور کنید که شرکت شما برای انجام کارهای مربوط به خدمات مشتریان و مرکز تماس از خدمات برون سپاری استفاده میکند. بخش مدیریت در حال مذاکره با کارمندان بخش خدمات مشتریان است و شما نیز دقیقا میدانید که از خدمات مشتریان چه میخواهید و چه توقعاتی از این بخش دارید. حال سوال اینجاست که کدام […]
ممکن است خود شما هم تجربه تماس گرفتن با یک مرکز تماس را داشته باشید که تا همیشه پشت خط منتظر میماندید! یا شاید فقط میتوانستید بین ۹ صبح تا ۵ عصر تماس بگیرید. اما اکنون شما گزینههای مختلفی برای ارتباط دارید، به طوری که شاید دیگر نیازی به تماس با مرکز تماس نباشد. وقتی […]