بلاگ مرکز تماس حامی‌سان


پنج ویژگی مهم مرکز تماس‌ که باید در جستجوی آن باشید

تجربیات مشتریان و خدماتی که شما به آن‌ها ارائه می‌دهید؛ برای رسیدن به موفقیت در کسب و کارتان اهمیت زیادی دارد و همین موضوع موجب شده تا بسیاری از شرکت‌ها از افراد و امکانات بسیاری برای بخش مرکز تماس استفاده کنند. مهم نیست برای ارائه خدمات مشتریان خود از شرکت‌های برون سپار کمک می‌گیرید و […]

نوشته شده در ۱۹ اسفند ۱۳۹۸

چند دلیل اهمیت تکنولوژی متفاوت برای کال سنتر (call center)

کال سنتر متحول شده است. امروزه پشتیبانی مشتریان اَشکال متفاوتی دارد، از تعامل در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر گرفته تا ارسال پیام یا چت در وب‌سایت. این موضوع باعث ایجاد ایده‌ «کال سنتر» شد. مرکز تماس، محلی ا‌ست که مشتریان می‌توانند از هر طریقی برای حل کردن مشکل یا پیدا کردن پاسخ […]

نوشته شده در ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

آینده خدمات برون سپاری مرکز تماس

بخش مرکز تماس‌ ممکن است در نظر خیلی از افراد یک مکان ثابت و بدون پیشرفت به نظر برسد. شاید خیلی از افرادی که در این بخش‌ها مشغول به فعالیت هستند، واقعا بعد از گذشت چندین سال هیچ تغییر و پیشرفتی مشاهده نکنند، اما بهتر است بدانید که مرکز تماس‌ یکی از آن بخش‌هایی است […]

نوشته شده در ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

چگونه کال‌ سنتر مناسب خود را پیدا کنید

هر کسب‌وکاری به مرحله‌ای می‌رسد که نیاز به یک کال ‌سنتر دارد تا بهترین تجربه‌ ممکن را برای مشتریانش فراهم آورد. برای برخی شرکت‌ها، برون سپاری بهترین گزینه است؛ دلیلش می‌تواند این باشد که کسب‌وکارها منابع لازم برای ایجاد یک کال ‌سنتر داخلی را در اختیار ندارد. در این موارد برون‌ سپاری کال‌ سنتر می‌تواند تضمین […]

نوشته شده در ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

نسل جدید مرکز تماس‌ نزدیک‌تر از آن است که فکرش را می‌کنید

احتمالا می‌دانید که مرکز تماس‌ در چند دهه اخیر با چه سرعت زیادی در حال پیشرفت است. با افزایش تکنولوژی‌ها، قابلیت‌های زیادی به این بخش اضافه شده است و نوآوری‌ها موجب شده تا امروزه خدمات بهتری نسبت به گذشته در بخش خدمات مشتریان ارائه شود. برخی افراد تنها با کمی کاهش میزان تماس در مرکز […]

نوشته شده در ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

چند مزیت برون ‌سپاری مرکز تماس

به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار، بسیار مهم است که افراد مناسب برای کار استخدام کنید (این موضوع شامل پیدا کردن شرکای کاری یا شرکت‌های خارجی نیز می‌شود). هنگام برون ‌سپاری فرآیندهای مرتبط با مشتری به یک مرکز تماس خارجی نیز شرکای شما اهمیت زیادی دارند. برون ‌سپاری مرکز تماس باعث می‌شود شما بتوانید کسب‌وکارتان را با […]

نوشته شده در ۷ اسفند ۱۳۹۸

مؤثرترین نحوه برون سپاری مرکز تماس

تصمیم برای استفاده از خدمات برون سپاری در مرکز تماس، هیچ‌وقت تصمیم ساده‌ای نبوده و نیست. بنابراین عوامل مختلفی هستند که می‌توانند روی نظر شما در این مورد مؤثر واقع شوند. شاید بزرگ‌ترین نگرانی برای سازمان‌هایی که به دنبال برون سپاری خدمات مشتریان هستند، این است که چگونه می‌توان این کار را به مؤثرترین شکل […]

نوشته شده در ۵ اسفند ۱۳۹۸

چگونه بخش خدمات مشتریان را برون‌ سپاری کنیم

خدمات مشتریان برای هر کسب‌وکاری ضروری ا‌ست، اما انجام درستش کار سختی می‌باشد. ارائه‌ پشتیبانی مناسب نیاز به مواردی از قبیل خدمات‌دهی ۲۴/۷ و کاهش زمان انتظار دارد. یک تیم خدماتی داخلی نمی‌تواند این کار را بدون فدا کردن سایر جنبه‌های یک کار انجام دهد، چون اغلب شرکت‌ها مسئولیت پشتیبانی را به کارکنان مدیریتی می‌سپارند. […]

نوشته شده در ۳ اسفند ۱۳۹۸

خدمات مرکز تماس را بر چه اساسی باید الویت بندی کرد؟

تصور کنید که شرکت شما برای انجام کارهای مربوط به خدمات مشتریان و مرکز تماس از خدمات برون سپاری استفاده می‌کند. بخش مدیریت در حال مذاکره با کارمندان بخش خدمات مشتریان است و شما نیز دقیقا می‌دانید که از خدمات مشتریان چه می‌خواهید و چه توقعاتی از این بخش دارید. حال سوال اینجاست که کدام […]

نوشته شده در ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

چرا خدمات مشتریان مرکز تماس مهم است؟

ممکن است خود شما هم تجربه تماس گرفتن با یک مرکز تماس را داشته باشید که تا همیشه پشت خط منتظر می‌ماندید! یا شاید فقط می‌توانستید بین ۹ صبح تا ۵ عصر تماس بگیرید. اما اکنون شما گزینه‌های مختلفی برای ارتباط دارید، به ‌طوری که شاید دیگر نیازی به تماس با مرکز تماس نباشد. وقتی […]

نوشته شده در ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

پنج ویژگی مهم مرکز تماس‌ که باید در جستجوی آن باشید

تجربیات مشتریان و خدماتی که شما به آن‌ها ارائه می‌دهید؛ برای رسیدن به موفقیت در کسب و کارتان اهمیت زیادی دارد و همین موضوع موجب شده تا بسیاری از شرکت‌ها از افراد و امکانات بسیاری برای بخش مرکز تماس استفاده کنند. مهم نیست برای ارائه خدمات مشتریان خود از شرکت‌های برون سپار کمک می‌گیرید و […]

نوشته شده در ۱۹ اسفند ۱۳۹۸

چند دلیل اهمیت تکنولوژی متفاوت برای کال سنتر (call center)

کال سنتر متحول شده است. امروزه پشتیبانی مشتریان اَشکال متفاوتی دارد، از تعامل در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر گرفته تا ارسال پیام یا چت در وب‌سایت. این موضوع باعث ایجاد ایده‌ «کال سنتر» شد. مرکز تماس، محلی ا‌ست که مشتریان می‌توانند از هر طریقی برای حل کردن مشکل یا پیدا کردن پاسخ […]

نوشته شده در ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

آینده خدمات برون سپاری مرکز تماس

بخش مرکز تماس‌ ممکن است در نظر خیلی از افراد یک مکان ثابت و بدون پیشرفت به نظر برسد. شاید خیلی از افرادی که در این بخش‌ها مشغول به فعالیت هستند، واقعا بعد از گذشت چندین سال هیچ تغییر و پیشرفتی مشاهده نکنند، اما بهتر است بدانید که مرکز تماس‌ یکی از آن بخش‌هایی است […]

نوشته شده در ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

چگونه کال‌ سنتر مناسب خود را پیدا کنید

هر کسب‌وکاری به مرحله‌ای می‌رسد که نیاز به یک کال ‌سنتر دارد تا بهترین تجربه‌ ممکن را برای مشتریانش فراهم آورد. برای برخی شرکت‌ها، برون سپاری بهترین گزینه است؛ دلیلش می‌تواند این باشد که کسب‌وکارها منابع لازم برای ایجاد یک کال ‌سنتر داخلی را در اختیار ندارد. در این موارد برون‌ سپاری کال‌ سنتر می‌تواند تضمین […]

نوشته شده در ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

نسل جدید مرکز تماس‌ نزدیک‌تر از آن است که فکرش را می‌کنید

احتمالا می‌دانید که مرکز تماس‌ در چند دهه اخیر با چه سرعت زیادی در حال پیشرفت است. با افزایش تکنولوژی‌ها، قابلیت‌های زیادی به این بخش اضافه شده است و نوآوری‌ها موجب شده تا امروزه خدمات بهتری نسبت به گذشته در بخش خدمات مشتریان ارائه شود. برخی افراد تنها با کمی کاهش میزان تماس در مرکز […]

نوشته شده در ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

چند مزیت برون ‌سپاری مرکز تماس

به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار، بسیار مهم است که افراد مناسب برای کار استخدام کنید (این موضوع شامل پیدا کردن شرکای کاری یا شرکت‌های خارجی نیز می‌شود). هنگام برون ‌سپاری فرآیندهای مرتبط با مشتری به یک مرکز تماس خارجی نیز شرکای شما اهمیت زیادی دارند. برون ‌سپاری مرکز تماس باعث می‌شود شما بتوانید کسب‌وکارتان را با […]

نوشته شده در ۷ اسفند ۱۳۹۸

مؤثرترین نحوه برون سپاری مرکز تماس

تصمیم برای استفاده از خدمات برون سپاری در مرکز تماس، هیچ‌وقت تصمیم ساده‌ای نبوده و نیست. بنابراین عوامل مختلفی هستند که می‌توانند روی نظر شما در این مورد مؤثر واقع شوند. شاید بزرگ‌ترین نگرانی برای سازمان‌هایی که به دنبال برون سپاری خدمات مشتریان هستند، این است که چگونه می‌توان این کار را به مؤثرترین شکل […]

نوشته شده در ۵ اسفند ۱۳۹۸

چگونه بخش خدمات مشتریان را برون‌ سپاری کنیم

خدمات مشتریان برای هر کسب‌وکاری ضروری ا‌ست، اما انجام درستش کار سختی می‌باشد. ارائه‌ پشتیبانی مناسب نیاز به مواردی از قبیل خدمات‌دهی ۲۴/۷ و کاهش زمان انتظار دارد. یک تیم خدماتی داخلی نمی‌تواند این کار را بدون فدا کردن سایر جنبه‌های یک کار انجام دهد، چون اغلب شرکت‌ها مسئولیت پشتیبانی را به کارکنان مدیریتی می‌سپارند. […]

نوشته شده در ۳ اسفند ۱۳۹۸

خدمات مرکز تماس را بر چه اساسی باید الویت بندی کرد؟

تصور کنید که شرکت شما برای انجام کارهای مربوط به خدمات مشتریان و مرکز تماس از خدمات برون سپاری استفاده می‌کند. بخش مدیریت در حال مذاکره با کارمندان بخش خدمات مشتریان است و شما نیز دقیقا می‌دانید که از خدمات مشتریان چه می‌خواهید و چه توقعاتی از این بخش دارید. حال سوال اینجاست که کدام […]

نوشته شده در ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

چرا خدمات مشتریان مرکز تماس مهم است؟

ممکن است خود شما هم تجربه تماس گرفتن با یک مرکز تماس را داشته باشید که تا همیشه پشت خط منتظر می‌ماندید! یا شاید فقط می‌توانستید بین ۹ صبح تا ۵ عصر تماس بگیرید. اما اکنون شما گزینه‌های مختلفی برای ارتباط دارید، به ‌طوری که شاید دیگر نیازی به تماس با مرکز تماس نباشد. وقتی […]

نوشته شده در ۲۸ بهمن ۱۳۹۸