امروزه خدمات مشتریان هم برای مشتریان و هم کسبوکارها مسئله بسیار مهمی است. مشتریان میخواهند خدمات فوقالعادهای دریافت کنند و شرکتها برای ایجاد بهترین تجربه مشتری با یکدیگر در رقابت هستند. بسیاری از عملیاتهای خدمات مشتریان از طریق مرکز تماس ارائه میشود. خدمات کنونی مرکز تماس ها در دنیای تجارت مسئله بسیار مهمی است. به […]
ارائه خدمات خوب به مشتریان هر کسب و کاری، یک ضرورت در شرایط کاری امروزی محسوب میشود. شما برای ارائه خدمات ارزشمند خود به مشتریانتان ۲ گزینه پیش رو دارید: میتوانید از تیم کارمندان پاسخگویی درون شرکت استفاده کنید و یا اینکه این کار را به کارمندان بخش مرکز تماس در شرکتی جداگانه واگذار نمایید. […]
ما در دنیایی پر سرعت و پر هیجان زندگی میکنیم که در هر بخش از کسبوکارها رشد و پیشرفت دائمی در حال وقوع است. این امر شامل صنعت برون سپاری نیز میشود. همراه بودن با تمام تغییرات کار دشواریست، به همین جهت در ادامه به ۳ روند که در تحول برون سپاری نقش به سزایی […]
اگر محدودیت زمان یا بودجه داشته باشید، ارائه خدمات مشتریان برایتان دشوار خواهد بود. خوشبختانه برون سپاری امور خدمات مشتریان به یک کال سنتر خارجی میتواند این مشکلات را تا حد زیادی برطرف کند. فروش، یک تراکنش نیست بلکه یک قرارداد است. وقتی مشتری محصول شما را میخرد، شما را بدهکار خود میکند. شما باید […]
استفاده از فناوریهای جدید در بخش مرکز تماس، چه برای شرکتهایی که خدمات خود را از داخل شرکت به مشتریان ارائه میدهند و چه بیرون از شرکت و به صورت برون سپاری و چه برای شرکتهایی که خدمات درون مرزی و برون مرزی ارائه میدهند، عامل مهمی برای ارتقای تجربه مشتریان محسوب میشود و از […]
خدمات مشتریان و تجربه مشتری، امروزه از محصولات مهمتر شدهاند و تکنولوژی کال سنتر یک بخش مهم از ارائه خدمات مشتریان بینقص است. خود شما هم میدانید کسبوکارتان برای برآوردن نیازهای مشتریان به این بخش نیاز دارد. آنچه از آن مطمئن نیستید دلیل انتخاب اهداف روشن برای کال سنتر است که در ادامه این مقاله به […]
فشار و تنش موجود در مرکز تماس زیاد است و استرسی که کارمندان این بخش باید برای حل مشکلات در طول روز متحمل شوند، میتواند برای هر یک از آنها سنگین و سخت باشد. به همین دلیل ارائه مشوق و پاداش برای کارمندان مرکز تماس میتواند به آنها کمک کند تا عملکرد بهتری داشته باشند […]
نیروی کار اثربخش مرکز تماس نقش مهمی در رضایت مشتری، درآمد و سودآوری دارد. کارشناسهای مرکز تماس از مهارتهای خدمات مشتریان خود استفاده میکنند تا سوالات را بهشکلی سریع و اثربخش پاسخ دهند. آنها همچنین از مهارتهای فروش خود برای بازاریابی محصولات و خدمات بهصورت تلفنی بهره میبرند. برای تضمین اینکه مرکز تماس مهارتها و […]
شاید تصور کنید که نقش کارمندان مرکز تماس تنها به سطح ورودی و اولیه ارتباط با مشتریان خلاصه میشود، اما باید بدانید که این کارمندان یکی از مهمترین اعضای تیم کسب و کار شما هستند. این افراد تعامل مستقیم با مشتریان در تمام مراحل خرید و فروش دارند و میتوانند روی روابط تجاری یک برند […]
بهبود خدمات مشتریان در مرکز تماس معمولا کاری است که مدیران تصور میکنند خیلی زود به آن میرسند، در حالی که اغلب کمتر به آن پرداخته میشود، به طوری که فعالیت روزانه یک شرکت هر روز پس از دیگری انجام میشود و رسیدگی به امور خدمات مشتریان هچنان پشت صفهای طولانی قرار میگیرد و گاهی فراموش […]
امروزه خدمات مشتریان هم برای مشتریان و هم کسبوکارها مسئله بسیار مهمی است. مشتریان میخواهند خدمات فوقالعادهای دریافت کنند و شرکتها برای ایجاد بهترین تجربه مشتری با یکدیگر در رقابت هستند. بسیاری از عملیاتهای خدمات مشتریان از طریق مرکز تماس ارائه میشود. خدمات کنونی مرکز تماس ها در دنیای تجارت مسئله بسیار مهمی است. به […]
ارائه خدمات خوب به مشتریان هر کسب و کاری، یک ضرورت در شرایط کاری امروزی محسوب میشود. شما برای ارائه خدمات ارزشمند خود به مشتریانتان ۲ گزینه پیش رو دارید: میتوانید از تیم کارمندان پاسخگویی درون شرکت استفاده کنید و یا اینکه این کار را به کارمندان بخش مرکز تماس در شرکتی جداگانه واگذار نمایید. […]
ما در دنیایی پر سرعت و پر هیجان زندگی میکنیم که در هر بخش از کسبوکارها رشد و پیشرفت دائمی در حال وقوع است. این امر شامل صنعت برون سپاری نیز میشود. همراه بودن با تمام تغییرات کار دشواریست، به همین جهت در ادامه به ۳ روند که در تحول برون سپاری نقش به سزایی […]
اگر محدودیت زمان یا بودجه داشته باشید، ارائه خدمات مشتریان برایتان دشوار خواهد بود. خوشبختانه برون سپاری امور خدمات مشتریان به یک کال سنتر خارجی میتواند این مشکلات را تا حد زیادی برطرف کند. فروش، یک تراکنش نیست بلکه یک قرارداد است. وقتی مشتری محصول شما را میخرد، شما را بدهکار خود میکند. شما باید […]
استفاده از فناوریهای جدید در بخش مرکز تماس، چه برای شرکتهایی که خدمات خود را از داخل شرکت به مشتریان ارائه میدهند و چه بیرون از شرکت و به صورت برون سپاری و چه برای شرکتهایی که خدمات درون مرزی و برون مرزی ارائه میدهند، عامل مهمی برای ارتقای تجربه مشتریان محسوب میشود و از […]
خدمات مشتریان و تجربه مشتری، امروزه از محصولات مهمتر شدهاند و تکنولوژی کال سنتر یک بخش مهم از ارائه خدمات مشتریان بینقص است. خود شما هم میدانید کسبوکارتان برای برآوردن نیازهای مشتریان به این بخش نیاز دارد. آنچه از آن مطمئن نیستید دلیل انتخاب اهداف روشن برای کال سنتر است که در ادامه این مقاله به […]
فشار و تنش موجود در مرکز تماس زیاد است و استرسی که کارمندان این بخش باید برای حل مشکلات در طول روز متحمل شوند، میتواند برای هر یک از آنها سنگین و سخت باشد. به همین دلیل ارائه مشوق و پاداش برای کارمندان مرکز تماس میتواند به آنها کمک کند تا عملکرد بهتری داشته باشند […]
نیروی کار اثربخش مرکز تماس نقش مهمی در رضایت مشتری، درآمد و سودآوری دارد. کارشناسهای مرکز تماس از مهارتهای خدمات مشتریان خود استفاده میکنند تا سوالات را بهشکلی سریع و اثربخش پاسخ دهند. آنها همچنین از مهارتهای فروش خود برای بازاریابی محصولات و خدمات بهصورت تلفنی بهره میبرند. برای تضمین اینکه مرکز تماس مهارتها و […]
شاید تصور کنید که نقش کارمندان مرکز تماس تنها به سطح ورودی و اولیه ارتباط با مشتریان خلاصه میشود، اما باید بدانید که این کارمندان یکی از مهمترین اعضای تیم کسب و کار شما هستند. این افراد تعامل مستقیم با مشتریان در تمام مراحل خرید و فروش دارند و میتوانند روی روابط تجاری یک برند […]
بهبود خدمات مشتریان در مرکز تماس معمولا کاری است که مدیران تصور میکنند خیلی زود به آن میرسند، در حالی که اغلب کمتر به آن پرداخته میشود، به طوری که فعالیت روزانه یک شرکت هر روز پس از دیگری انجام میشود و رسیدگی به امور خدمات مشتریان هچنان پشت صفهای طولانی قرار میگیرد و گاهی فراموش […]