این یک حقیقت است که راهاندازی یک کال سنتر چندکاناله در داخل سازمان میتواند هزینهبر، زمانبر و دشوار باشد. راهاندازی یک کال سنتر داخلی احتیاج به سرمایهگذاری در حوزههای مختلف از جمله تجهیزات، تأسیسات، نیروی انسانی، فناوری و غیره دارد. بنابراین بهترین راه برای کاهش این هزینهها چیست؟ جواب چیزی جز برون سپاری خدمات کال […]
ارائه خدمات عالی به مشتریان برای هر کسب و کاری اهمیت زیادی دارند، اما این موضوع برای مشاغل و کسب و کارهای کوچک بسیار ضروری است. از این رو لازم است تا همه مشاغل برای حفظ رضایت مشتریان و خریداران تمام تلاش خود را به کار بگیرند. -اهمیت خدمات مرکز تماس: پشتیبانی ضعیف در بخش […]
زمانی که تصمیم میگیرید تا خدمات مرکز تماسخود را به شرکتهای برون سپاری واگذار کنید، ممکن است مثل خیلی از مردم در وهله اول فکر کنید که این شرکتها تنها وظیفه پاسخ دادن به تماسهای تلفنی شرکت شما را بر عهده دارند. جالب است بدانید که بسیاری از افراد تنها برای همین امر از خدمات […]
احتمالا با مقیاسهای اندازهگیری و اهمیتشان برای خدمات مشتریان در مرکز تماس آشنا هستید. ایده امتیاز دادن به خودتان در مورد کیفیت خدماتدهی، کار جدیدی نیست. حتما تا کنون از امتیازدهی تماس برای کارشناسانتان استفاده کردهاید تا بفهمید عملکردشان در مرکز تماس به چه شکل است. این یک کار استاندارد در صنعت مرکز تماس است و […]
زمان انتظار طولانی، حجم بالای تماسها و گردش مالی زیاد در گذشته موجب میشد تا هم مشتریان و هم کارمندان بخش مرکز تماس ها تجربیات خوشایندی نداشته باشند. این موضوع موجب شده که حتی زمانی که امروزه نیز در مورد تجربه یک مشتری یا یک کارمند بخش مرکز تماس ها سوال کنید، با واکنش منفی […]
مرکز تماس ها میتوانند محیط خشکی داشته باشند. این مراکز میتوانند به مشتریان حس بیارزش بودن را القا کنند. نرخ گردش کارکنان در بیشترِ این مراکز خیلی بالاست و این موضوع مانع رسیدگی به مشتریان از سوی کارشناسان مرکز تماس می شود. به این مشکل ساعتهای طولانی کار، مدیریت ناکارآمد و حجم بالای تماس را […]
مرکز تماس های قدیمی اعتبار خوبی ندارند. اگر مجبور باشید با یکی از آن ها تماس بگیرید، احتمالا خاطره خوبی از زمان انتظار طولانی برای مکالمه با کارشناس خدمات مشتریان ندارید. در بدترین حالت، این روشهای قدیمی سرد و غیرشخصی هستند و این امر اصول خدمات مشتریان را زیر سوال میبرد. خوشبختانه این تعاملات بد […]
کمک گرفتن از خدمات برون سپاری برای تیم پشتیبانی و مرکز تماس شرکت همیشه هم نتیجه رضایت بخشی به دنبال ندارد. در بسیاری از موارد استفاده از روشهای نادرست برای ارائه خدمات به مشتریان میتواند موجب بروز مشکلاتی برای مشتریان شما شود و یا حتی برند و کسب و کارتان را زیر سوال ببرد. دلیل […]
سوالی که خیلی از افراد و شرکتها از خودشان میپرسند این است که آیا استفاده از خدمات برون سپاری برای کسب و کار آن ها مناسب است یا خیر؟ اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که این سوال را در ذهن دارید، پس بهتر است در ادامه با ما همراه باشید. در […]
فرقی نمیکند در چه صنعتی مشغول به فعالیت هستید و یا چه کالاها و خدماتی را با چه شرایطی به مشتریان خود ارائه میدهید، در هر صورت اگر خدمات مشتریان ضعیفی در مرکز تماس خود داشته باشید، نمیتوانید مشتریان خود را حفظ کنید. در واقع اگر به علایق و نیازهای مشتریانتان بی توجه باشید، آن […]
این یک حقیقت است که راهاندازی یک کال سنتر چندکاناله در داخل سازمان میتواند هزینهبر، زمانبر و دشوار باشد. راهاندازی یک کال سنتر داخلی احتیاج به سرمایهگذاری در حوزههای مختلف از جمله تجهیزات، تأسیسات، نیروی انسانی، فناوری و غیره دارد. بنابراین بهترین راه برای کاهش این هزینهها چیست؟ جواب چیزی جز برون سپاری خدمات کال […]
ارائه خدمات عالی به مشتریان برای هر کسب و کاری اهمیت زیادی دارند، اما این موضوع برای مشاغل و کسب و کارهای کوچک بسیار ضروری است. از این رو لازم است تا همه مشاغل برای حفظ رضایت مشتریان و خریداران تمام تلاش خود را به کار بگیرند. -اهمیت خدمات مرکز تماس: پشتیبانی ضعیف در بخش […]
زمانی که تصمیم میگیرید تا خدمات مرکز تماسخود را به شرکتهای برون سپاری واگذار کنید، ممکن است مثل خیلی از مردم در وهله اول فکر کنید که این شرکتها تنها وظیفه پاسخ دادن به تماسهای تلفنی شرکت شما را بر عهده دارند. جالب است بدانید که بسیاری از افراد تنها برای همین امر از خدمات […]
احتمالا با مقیاسهای اندازهگیری و اهمیتشان برای خدمات مشتریان در مرکز تماس آشنا هستید. ایده امتیاز دادن به خودتان در مورد کیفیت خدماتدهی، کار جدیدی نیست. حتما تا کنون از امتیازدهی تماس برای کارشناسانتان استفاده کردهاید تا بفهمید عملکردشان در مرکز تماس به چه شکل است. این یک کار استاندارد در صنعت مرکز تماس است و […]
زمان انتظار طولانی، حجم بالای تماسها و گردش مالی زیاد در گذشته موجب میشد تا هم مشتریان و هم کارمندان بخش مرکز تماس ها تجربیات خوشایندی نداشته باشند. این موضوع موجب شده که حتی زمانی که امروزه نیز در مورد تجربه یک مشتری یا یک کارمند بخش مرکز تماس ها سوال کنید، با واکنش منفی […]
مرکز تماس ها میتوانند محیط خشکی داشته باشند. این مراکز میتوانند به مشتریان حس بیارزش بودن را القا کنند. نرخ گردش کارکنان در بیشترِ این مراکز خیلی بالاست و این موضوع مانع رسیدگی به مشتریان از سوی کارشناسان مرکز تماس می شود. به این مشکل ساعتهای طولانی کار، مدیریت ناکارآمد و حجم بالای تماس را […]
مرکز تماس های قدیمی اعتبار خوبی ندارند. اگر مجبور باشید با یکی از آن ها تماس بگیرید، احتمالا خاطره خوبی از زمان انتظار طولانی برای مکالمه با کارشناس خدمات مشتریان ندارید. در بدترین حالت، این روشهای قدیمی سرد و غیرشخصی هستند و این امر اصول خدمات مشتریان را زیر سوال میبرد. خوشبختانه این تعاملات بد […]
کمک گرفتن از خدمات برون سپاری برای تیم پشتیبانی و مرکز تماس شرکت همیشه هم نتیجه رضایت بخشی به دنبال ندارد. در بسیاری از موارد استفاده از روشهای نادرست برای ارائه خدمات به مشتریان میتواند موجب بروز مشکلاتی برای مشتریان شما شود و یا حتی برند و کسب و کارتان را زیر سوال ببرد. دلیل […]
سوالی که خیلی از افراد و شرکتها از خودشان میپرسند این است که آیا استفاده از خدمات برون سپاری برای کسب و کار آن ها مناسب است یا خیر؟ اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که این سوال را در ذهن دارید، پس بهتر است در ادامه با ما همراه باشید. در […]
فرقی نمیکند در چه صنعتی مشغول به فعالیت هستید و یا چه کالاها و خدماتی را با چه شرایطی به مشتریان خود ارائه میدهید، در هر صورت اگر خدمات مشتریان ضعیفی در مرکز تماس خود داشته باشید، نمیتوانید مشتریان خود را حفظ کنید. در واقع اگر به علایق و نیازهای مشتریانتان بی توجه باشید، آن […]