بلاگ مرکز تماس حامی‌سان

وبلاگ حامیسان

چند نکته برای تازه کارها در حرفه بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی برای مبتدیان می ­تواند بسیار دلهره ­آور باشد. غالبا انتظار می ­رود که وقتی با مشتریان بالقوه تماس گرفته می­ شود، آن ­ها با بی ­ادبی پاسخ دهند یا تلفن را قطع کنند. این ترس هم وجود دارد که ممکن است شما در لحظه ­ای کلیدی از گفتگو، زبانتان بند آید و ندانید […]

نوشته شده در ۲۷ بهمن ۱۳۹۷

برون ‌سپاری فروش تلفنی چگونه انجام می ‌شود

برون‌ سپاری فرآیندهای کسب ‌و کار، امروزه در تمام جهان مرسوم است. شرکت ‌ها با برون ‌سپاری فرآیندهایشان منفعت ‌های زیادی کسب می کنند. از جمله ذخیره‌ پول، خدمات بهتر، نظارت دقیق بر کیفیت و غیره. در این بخش خواهیم دید که برون‌ سپاری خدمات چگونه انجام می ‌شود و چگونه نتایج موردنظر مشتری ‌ها […]

نوشته شده در ۲۴ بهمن ۱۳۹۷

چند راهکار برای جلب کامل رضایت مشتری در مرکز تماس

جلب رضایت مشتریان در دنیای رقابتی امروز هدفی است که صاحبان سرمایه برای آن بودجه ای نامحدود را صرف می ‌کنند و به جرئت می توان گفت که تعامل با مشتریان و خصوصا رضایت مشتری ، کلیدی ترین عامل موفقیت هر کسب و کار است؛ به همین منظور قصد داریم در این مقاله چند راهکار برای […]

نوشته شده در ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

ترفندهایی برای برقراری تماس خروجی و مدیریت صحیح تماس ها در کال سنتر

کار در کال سنتر­ هایی که با مشتریان خود تماس می گیرند، می ­تواند کاری دشوار باشد. افرادی که با مشتریان تماس می گیرند باید آن قدر صبور باشند که به درخواست ­های مشتریان در طرف دیگر تماس گوش داده و سپس با برقراری ارتباط با آن ­ها نیازهایشان را درک کنند. تمام نگرانی ­های […]

نوشته شده در ۱۳ بهمن ۱۳۹۷

موانعی که کارشناسان مرکز تماس هنگام برقراری تماس خروجی با آن ها مواجه هستند

صنعت مرکز تماس و بازاریابی تلفنی یکی از قوی ­ترین بخش­ هایی است که در طی سال­ های اخیر با سرعت رشد کرده است. بخش اصلی این رشد در کشورهای آسیایی، مربوط به نیروی کار حرفه ­ای ارزانی است که در این مناطق یافت می ­شود. مرکز تماس هایی که تماس خروجی برقرار می کنند […]

نوشته شده در ۱۰ بهمن ۱۳۹۷

مصرف کنندگان در حال متحول کردن تجربه مشتری هستند

مصرف کنندگان در حال متحول کردن تجربه مشتری هستند؛ آیا برند‌ها نیز در امتداد آن ها در حال تحول هستند؟ صنعت خدمات به مشتریان هر ساله درباره چشم ­اندازِ در حال تغییر مشتریان، صحبت می کند و می گوید که شرکت ­ها چگونه باید دقیقا در همان لحظه نیازهای مشتری را رفع کنند و در غیر […]

نوشته شده در ۶ بهمن ۱۳۹۷

چند عادت مدیران موفق کال ‌سنتر

زندگی مدیر یک مرکز تماس می ‌تواند چالش ‌برانگیز باشد. شما یک تیم در اختیار دارید که باید تحت فشار، خوب کار کنند و با مشتریان یا نرم ‌افزارهای پیشرفته سر و کار داشته باشند. علاوه بر این اعضای تیم تان باید از کدهای رفتاری مشخصی (چه قانونی و چه داخلی) پیروی کنند. محیط کال […]

نوشته شده در ۳ بهمن ۱۳۹۷

نقطه مشترک تمام استراتژی ‌های موفق برای مشارکت کارکنان

ما نمی خواهیم اقدامات برای مشارکت کارکنان، یک کار بیهوده و پیچیده و سطح پایین باشد، بلکه ما چیزی ساده ‌تر می‌ خواهیم که کارکنان و رهبران به راحتی متوجه شوند و انگیزه ‌های لازم را به آن ها برای خلق یک محیط‌ کار عالی و جلب رضایت مشتریان بدهد.   -عناصر یک مشارکت موفق: […]

نوشته شده در ۱ بهمن ۱۳۹۷

آیا مرکز تماس شما مشکلات مشتری را ریشه یابی می کند

پاسخ‌ های ادمین بخش پشتیبانی مشتریان می ‌تواند یک مسئله‌ بزرگ را حل کند و این موضوع شبیه شرایطی است که یک پزشک به تشخیص علائم بیمارش می ‌پردازد. وقتی کسی زخمی می ‌شود، معمولا اول علائمش درمان می ‌شود. ابتدا دردش را کاهش می ‌دهند، خونریزی را بند می ‌آورند و غیره. درد و […]

نوشته شده در ۲۶ دی ۱۳۹۷

آیا استراتژی شما برای تجربه‌ مشتری این ۹ بخش را دارد؟

تجربه‌ مشتری برای شرکت ‌هایی که به دنبال افزایش فروش در وب‌ سایت‌ هایشان هستند، تبدیل به یک نگرانی اصلی شده است اما پیش از راه ‌اندازی خرید آنلاین، خرده‌ فروش ‌ها برای بهبود تجربه‌ مشتری کارهایی مانند تغییر دکوراسیون مغازه و ایجاد راه ‌هایی برای تسهیل پرداخت را انجام می ‌دادند. در حقیقت برای […]

نوشته شده در ۲۲ دی ۱۳۹۷

چند نکته برای تازه کارها در حرفه بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی برای مبتدیان می ­تواند بسیار دلهره ­آور باشد. غالبا انتظار می ­رود که وقتی با مشتریان بالقوه تماس گرفته می­ شود، آن ­ها با بی ­ادبی پاسخ دهند یا تلفن را قطع کنند. این ترس هم وجود دارد که ممکن است شما در لحظه ­ای کلیدی از گفتگو، زبانتان بند آید و ندانید […]

نوشته شده در ۲۷ بهمن ۱۳۹۷

برون ‌سپاری فروش تلفنی چگونه انجام می ‌شود

برون‌ سپاری فرآیندهای کسب ‌و کار، امروزه در تمام جهان مرسوم است. شرکت ‌ها با برون ‌سپاری فرآیندهایشان منفعت ‌های زیادی کسب می کنند. از جمله ذخیره‌ پول، خدمات بهتر، نظارت دقیق بر کیفیت و غیره. در این بخش خواهیم دید که برون‌ سپاری خدمات چگونه انجام می ‌شود و چگونه نتایج موردنظر مشتری ‌ها […]

نوشته شده در ۲۴ بهمن ۱۳۹۷

چند راهکار برای جلب کامل رضایت مشتری در مرکز تماس

جلب رضایت مشتریان در دنیای رقابتی امروز هدفی است که صاحبان سرمایه برای آن بودجه ای نامحدود را صرف می ‌کنند و به جرئت می توان گفت که تعامل با مشتریان و خصوصا رضایت مشتری ، کلیدی ترین عامل موفقیت هر کسب و کار است؛ به همین منظور قصد داریم در این مقاله چند راهکار برای […]

نوشته شده در ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

ترفندهایی برای برقراری تماس خروجی و مدیریت صحیح تماس ها در کال سنتر

کار در کال سنتر­ هایی که با مشتریان خود تماس می گیرند، می ­تواند کاری دشوار باشد. افرادی که با مشتریان تماس می گیرند باید آن قدر صبور باشند که به درخواست ­های مشتریان در طرف دیگر تماس گوش داده و سپس با برقراری ارتباط با آن ­ها نیازهایشان را درک کنند. تمام نگرانی ­های […]

نوشته شده در ۱۳ بهمن ۱۳۹۷

موانعی که کارشناسان مرکز تماس هنگام برقراری تماس خروجی با آن ها مواجه هستند

صنعت مرکز تماس و بازاریابی تلفنی یکی از قوی ­ترین بخش­ هایی است که در طی سال­ های اخیر با سرعت رشد کرده است. بخش اصلی این رشد در کشورهای آسیایی، مربوط به نیروی کار حرفه ­ای ارزانی است که در این مناطق یافت می ­شود. مرکز تماس هایی که تماس خروجی برقرار می کنند […]

نوشته شده در ۱۰ بهمن ۱۳۹۷

مصرف کنندگان در حال متحول کردن تجربه مشتری هستند

مصرف کنندگان در حال متحول کردن تجربه مشتری هستند؛ آیا برند‌ها نیز در امتداد آن ها در حال تحول هستند؟ صنعت خدمات به مشتریان هر ساله درباره چشم ­اندازِ در حال تغییر مشتریان، صحبت می کند و می گوید که شرکت ­ها چگونه باید دقیقا در همان لحظه نیازهای مشتری را رفع کنند و در غیر […]

نوشته شده در ۶ بهمن ۱۳۹۷

چند عادت مدیران موفق کال ‌سنتر

زندگی مدیر یک مرکز تماس می ‌تواند چالش ‌برانگیز باشد. شما یک تیم در اختیار دارید که باید تحت فشار، خوب کار کنند و با مشتریان یا نرم ‌افزارهای پیشرفته سر و کار داشته باشند. علاوه بر این اعضای تیم تان باید از کدهای رفتاری مشخصی (چه قانونی و چه داخلی) پیروی کنند. محیط کال […]

نوشته شده در ۳ بهمن ۱۳۹۷

نقطه مشترک تمام استراتژی ‌های موفق برای مشارکت کارکنان

ما نمی خواهیم اقدامات برای مشارکت کارکنان، یک کار بیهوده و پیچیده و سطح پایین باشد، بلکه ما چیزی ساده ‌تر می‌ خواهیم که کارکنان و رهبران به راحتی متوجه شوند و انگیزه ‌های لازم را به آن ها برای خلق یک محیط‌ کار عالی و جلب رضایت مشتریان بدهد.   -عناصر یک مشارکت موفق: […]

نوشته شده در ۱ بهمن ۱۳۹۷

آیا مرکز تماس شما مشکلات مشتری را ریشه یابی می کند

پاسخ‌ های ادمین بخش پشتیبانی مشتریان می ‌تواند یک مسئله‌ بزرگ را حل کند و این موضوع شبیه شرایطی است که یک پزشک به تشخیص علائم بیمارش می ‌پردازد. وقتی کسی زخمی می ‌شود، معمولا اول علائمش درمان می ‌شود. ابتدا دردش را کاهش می ‌دهند، خونریزی را بند می ‌آورند و غیره. درد و […]

نوشته شده در ۲۶ دی ۱۳۹۷

آیا استراتژی شما برای تجربه‌ مشتری این ۹ بخش را دارد؟

تجربه‌ مشتری برای شرکت ‌هایی که به دنبال افزایش فروش در وب‌ سایت‌ هایشان هستند، تبدیل به یک نگرانی اصلی شده است اما پیش از راه ‌اندازی خرید آنلاین، خرده‌ فروش ‌ها برای بهبود تجربه‌ مشتری کارهایی مانند تغییر دکوراسیون مغازه و ایجاد راه ‌هایی برای تسهیل پرداخت را انجام می ‌دادند. در حقیقت برای […]

نوشته شده در ۲۲ دی ۱۳۹۷