بلاگ مرکز تماس حامی‌سان (wecare)

وبلاگ حامیسان

همکاری تیم ‌های بازاریابی و فروش

متخصصان حوزه‌ بازاریابی و فروش به خوبی از اختلاف بین خود آگاه هستند. در حقیقت، وقتی از هر بخش در مورد بخش دیگر پرسیدیم، ۸۷درصد پاسخ‌ های کارشناسان در مورد بخش دیگر منفی بود. این خصومت دیرین برای شرکت ‌ها سود‌آور نیست و باعث کاهش ۴درصد سود سالانه‌ شان می شود. شما چگونه تیم‌ های […]

نوشته شده در ۲۷ تیر ۱۳۹۷

انواع وظایفی که می توانم به دستیار مجازی ‌ام بسپارم: (قسمت اول)

با این که معمولا کارهای مناسبتی را برون ‌سپاری می ‌کنم، تا مدت ها تقریبا همه‌ کارها را خودم انجام می دادم. پس از این که دیدم بیشتر اوقاتم در هفته به جای انجام دادن کار اصلی ‌ام، با یک هاست پشتیبانی ایمیل سپری می شد، شروع به استفاده از یک دستیار مجازی کردم. مثال […]

نوشته شده در ۲۶ تیر ۱۳۹۷

چند چالش اصلی در مدیریت کمپین ‌های بازاریابی تلفنی: (بخش دوم)

در مقاله قبلی اشاره کردیم که تمام کمپین‌ های بازاریابی تلفنی شبیه هم نیستند. تمام آن ها مزه و الگوی خاص خود را دارند و علی رغم انواع مختلفشان، اغلب کمپین‌ ها مشکلات و کاستی ‌های مشابهی دارا هستند. در این مقاله به سه نکته دیگر که هنگام راه اندازی یک کمپین بازاریابی تلفنی به […]

نوشته شده در ۲۵ تیر ۱۳۹۷

چند چالش اصلی در مدیریت کمپین‌ های بازاریابی تلفنی: (بخش اول)

همانند سایر امور در جهانِ متغیر و مبهوت ‌کننده‌ ما، تمام کمپین‌ های بازاریابی تلفنی شبیه هم نیستند. تمام آن ها مزه و الگوی خاص خود را دارند. این فکر که شروع یک کمپین فقط شامل مطالعه در مورد یک محصول و سپس تماس با افراد و صحبت با آن ها در موردش است، خیلی […]

نوشته شده در ۲۰ تیر ۱۳۹۷

پنج مورد در مرکز تماس که مشتریان را به ‌شدت آزار می ‌دهد

مشتریان ممکن است مجبور شوند به شما زنگ بزنند اما مطمئن باشید نمی ‌خواهند این ‌کار را بکنند. چرا؟ چون مراکز ارتباط با مشتریان آنقدر آوازه‌ بدی دارند که شما از اولین ثانیه‌ شروع کار در حال مبارزه با این آوازه‌ بد هستید. افراد از آن با نام «زندان صوتی» یاد می ‌کنند و در […]

نوشته شده در ۱۶ تیر ۱۳۹۷

سیستم پاسخ صوتی تعاملی (Interactive Voice Response – IVR) چیست: (بخش دوم)

در ادامه مقاله قبلی، قصد داریم درباره کارکردهای یک سیستم پاسخ صوتی تعاملی بگوییم این سیستم ‌ها در بخش خدمات مشتریان، استفاده‌ زیادی دارند چون اطلاعات تماس ‌گیرنده را اخذ و سپس تماس را به کارشناس مناسب در مرکز تماس منتقل می ‌کنند.   -مزیت‌ های سیستم ‌های پاسخ صوتی تعاملی: هنگام استفاده از سیستم […]

نوشته شده در ۱۱ تیر ۱۳۹۷

سیستم پاسخ صوتی تعاملی (Interactive Voice Response – IVR) چیست: (بخش اول)

یک سیستم پاسخ صوتی تعاملی را می ‌توان با اهداف مختلفی استفاده کرد. بسیاری افراد با سیستم تلفن گویا که مشتریان احتمالا در اولین تماس شان با هر شرکتی با آن برخورد می کنند، آشنا هستند. این سیستم ‌ها استفاده‌ زیادی دارند چون اطلاعات تماس ‌گیرنده را اخذ و سپس تماس را به کارشناس مناسب […]

نوشته شده در ۶ تیر ۱۳۹۷

چگونه مرکز تماس را بهینه ‌سازی کنیم

کلیدهای اصلی عملکرد در مرکز تماس‌، آموزش و انگیزه است. مقیاس‌ ها نیز از فاکتورهای تعیین ‌کننده‌ موفقیت هستند. پاسخگویی به یک درصد مشخص از تماس‌ ها در تعداد ثانیه ‌ای مشخص و درصد تماس‌ های بی‌ پاسخ، مقیاس‌ های معمولِ مورد استفاده در اهداف رده‌ خدمات (Service Level Objectives-SLO) و توافقات رده‌ خدمات (Service […]

نوشته شده در ۵ تیر ۱۳۹۷

چند راه برای افزایش اثربخشی و بهره ‌وری کال سنتر: (بخش دوم)

در مقاله قبلی اشاره کردیم که لازم است به خاطر داشته باشید کارشناسان مرکز خدمات مشتریان هر چیزی هستند به جز ماشین! امروز نیز در ادامه، قصد داریم به برخی از بهترین راه ‌ها برای بهبود اثربخشی و بهره‌ وری کال سنتر برای کسب ‌و کار بپردازیم.   -تیم خود را با یک نرخ منطقی […]

نوشته شده در ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

چند راه برای افزایش اثربخشی و بهره ‌وری کال سنتر: (بخش اول)

در حالی ‌که ممکن است بخواهید کال سنتر شما مثل ماشین کار کند، لازم است به خاطر داشته باشید کارشناسان مرکز خدمات مشتریان هر چیزی هستند به جز ماشین! اشتباه انسانی و کاهش ‌های مقطعی در اثربخشی و بهره ‌وری کال سنتر همیشه در خدمات پاسخگویی زنده و کار با انسان وجود دارد. با این […]

نوشته شده در ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

همکاری تیم ‌های بازاریابی و فروش

متخصصان حوزه‌ بازاریابی و فروش به خوبی از اختلاف بین خود آگاه هستند. در حقیقت، وقتی از هر بخش در مورد بخش دیگر پرسیدیم، ۸۷درصد پاسخ‌ های کارشناسان در مورد بخش دیگر منفی بود. این خصومت دیرین برای شرکت ‌ها سود‌آور نیست و باعث کاهش ۴درصد سود سالانه‌ شان می شود. شما چگونه تیم‌ های […]

نوشته شده در ۲۷ تیر ۱۳۹۷

انواع وظایفی که می توانم به دستیار مجازی ‌ام بسپارم: (قسمت اول)

با این که معمولا کارهای مناسبتی را برون ‌سپاری می ‌کنم، تا مدت ها تقریبا همه‌ کارها را خودم انجام می دادم. پس از این که دیدم بیشتر اوقاتم در هفته به جای انجام دادن کار اصلی ‌ام، با یک هاست پشتیبانی ایمیل سپری می شد، شروع به استفاده از یک دستیار مجازی کردم. مثال […]

نوشته شده در ۲۶ تیر ۱۳۹۷

چند چالش اصلی در مدیریت کمپین ‌های بازاریابی تلفنی: (بخش دوم)

در مقاله قبلی اشاره کردیم که تمام کمپین‌ های بازاریابی تلفنی شبیه هم نیستند. تمام آن ها مزه و الگوی خاص خود را دارند و علی رغم انواع مختلفشان، اغلب کمپین‌ ها مشکلات و کاستی ‌های مشابهی دارا هستند. در این مقاله به سه نکته دیگر که هنگام راه اندازی یک کمپین بازاریابی تلفنی به […]

نوشته شده در ۲۵ تیر ۱۳۹۷

چند چالش اصلی در مدیریت کمپین‌ های بازاریابی تلفنی: (بخش اول)

همانند سایر امور در جهانِ متغیر و مبهوت ‌کننده‌ ما، تمام کمپین‌ های بازاریابی تلفنی شبیه هم نیستند. تمام آن ها مزه و الگوی خاص خود را دارند. این فکر که شروع یک کمپین فقط شامل مطالعه در مورد یک محصول و سپس تماس با افراد و صحبت با آن ها در موردش است، خیلی […]

نوشته شده در ۲۰ تیر ۱۳۹۷

پنج مورد در مرکز تماس که مشتریان را به ‌شدت آزار می ‌دهد

مشتریان ممکن است مجبور شوند به شما زنگ بزنند اما مطمئن باشید نمی ‌خواهند این ‌کار را بکنند. چرا؟ چون مراکز ارتباط با مشتریان آنقدر آوازه‌ بدی دارند که شما از اولین ثانیه‌ شروع کار در حال مبارزه با این آوازه‌ بد هستید. افراد از آن با نام «زندان صوتی» یاد می ‌کنند و در […]

نوشته شده در ۱۶ تیر ۱۳۹۷

سیستم پاسخ صوتی تعاملی (Interactive Voice Response – IVR) چیست: (بخش دوم)

در ادامه مقاله قبلی، قصد داریم درباره کارکردهای یک سیستم پاسخ صوتی تعاملی بگوییم این سیستم ‌ها در بخش خدمات مشتریان، استفاده‌ زیادی دارند چون اطلاعات تماس ‌گیرنده را اخذ و سپس تماس را به کارشناس مناسب در مرکز تماس منتقل می ‌کنند.   -مزیت‌ های سیستم ‌های پاسخ صوتی تعاملی: هنگام استفاده از سیستم […]

نوشته شده در ۱۱ تیر ۱۳۹۷

سیستم پاسخ صوتی تعاملی (Interactive Voice Response – IVR) چیست: (بخش اول)

یک سیستم پاسخ صوتی تعاملی را می ‌توان با اهداف مختلفی استفاده کرد. بسیاری افراد با سیستم تلفن گویا که مشتریان احتمالا در اولین تماس شان با هر شرکتی با آن برخورد می کنند، آشنا هستند. این سیستم ‌ها استفاده‌ زیادی دارند چون اطلاعات تماس ‌گیرنده را اخذ و سپس تماس را به کارشناس مناسب […]

نوشته شده در ۶ تیر ۱۳۹۷

چگونه مرکز تماس را بهینه ‌سازی کنیم

کلیدهای اصلی عملکرد در مرکز تماس‌، آموزش و انگیزه است. مقیاس‌ ها نیز از فاکتورهای تعیین ‌کننده‌ موفقیت هستند. پاسخگویی به یک درصد مشخص از تماس‌ ها در تعداد ثانیه ‌ای مشخص و درصد تماس‌ های بی‌ پاسخ، مقیاس‌ های معمولِ مورد استفاده در اهداف رده‌ خدمات (Service Level Objectives-SLO) و توافقات رده‌ خدمات (Service […]

نوشته شده در ۵ تیر ۱۳۹۷

چند راه برای افزایش اثربخشی و بهره ‌وری کال سنتر: (بخش دوم)

در مقاله قبلی اشاره کردیم که لازم است به خاطر داشته باشید کارشناسان مرکز خدمات مشتریان هر چیزی هستند به جز ماشین! امروز نیز در ادامه، قصد داریم به برخی از بهترین راه ‌ها برای بهبود اثربخشی و بهره‌ وری کال سنتر برای کسب ‌و کار بپردازیم.   -تیم خود را با یک نرخ منطقی […]

نوشته شده در ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

چند راه برای افزایش اثربخشی و بهره ‌وری کال سنتر: (بخش اول)

در حالی ‌که ممکن است بخواهید کال سنتر شما مثل ماشین کار کند، لازم است به خاطر داشته باشید کارشناسان مرکز خدمات مشتریان هر چیزی هستند به جز ماشین! اشتباه انسانی و کاهش ‌های مقطعی در اثربخشی و بهره ‌وری کال سنتر همیشه در خدمات پاسخگویی زنده و کار با انسان وجود دارد. با این […]

نوشته شده در ۲۹ خرداد ۱۳۹۷