بلاگ مرکز تماس حامی‌سان (wecare)

وبلاگ حامیسان

چگونه وفاداری مشتری را پس از نقض امنیتی داده ‌ها بازیابی کنیم: (بخش دوم)

در مقاله قبلی خواندیم که با افزایش مقیاس، پیچیدگی و فراوانیِ دزدی داده ‌ها رویکرد کنش‌ گرای تیم شما به زیرساخت امنیتی و در صورت لزوم  بازسازی وفاداری مشتری پس از دزدی داده‌ ها، اهمیت بسیاری زیادی دارد. در این مقاله به ادامه بحث در این باره می پردازیم.   -مقیاس و منبع نقض امنیت اطلاعات […]

نوشته شده در ۲ خرداد ۱۳۹۷

چگونه وفاداری مشتری را پس از نقض امنیتی داده‌ ها بازیابی کنیم: (بخش اول)

در بخش خدمات مشتریان با افزایش مقیاس، پیچیدگی و فراوانیِ دزدی داده ‌ها رویکرد کنش‌ گرای تیم شما به زیرساخت امنیتی و  در صورت لزوم  بازسازی وفاداری مشتری پس از دزدی داده‌ ها، اهمیت بسیاری زیادی دارد.   مطمئنا در مورد شرکت Equifax شنیده ‌اید. این شرکت تهیه‌ کننده‌ گزارش‌ های اعتباری در تابستان گذشته یکی از […]

نوشته شده در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

ظهور ماشین‌ ها چه اثری بر برون ‌سپاری فرآیند کاری دارد

رِگ داتون از شرکت EvaluAgent در مورد اثرات پیشرفت ‌های هوش مصنوعی (AI) بر روی برون ‌سپاری فرآیند کاری (BPO) بحث می‌ کند. در طول سال‌ های اخیر همه‌ ما شاهد افزایش چشمگیر اجرای طیف گسترده ‌ای از خدمات دیجیتال نوین در بخش مرکز تماس بوده ‌ایم. در آغاز، خدمات خودکاری مانند پاسخ صوتی تعاملی […]

نوشته شده در ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

چند تکنیک برای کسب نتایج بهتر بازاریاب تلفنی

همیشه متعجبم که چرا بازاریابان تلفنی آن قدر شکست می‌ خورند. برخی حس می ‌کنند دلیلش این است که cold call مُرده است. هیچ کس دیگر به cold call ها جواب نمی ‌دهد. اما پیش از این که وارد این بحث شویم، ابتدا باید بدانیم موفقیت در حقیقت چیست. مثلاً اگر هزار تماس با هزینه‌ […]

نوشته شده در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

چند استراتژی کاربردی برای ماندگاری مشتری: (بخش سوم)

در دو مقاله گذشته به کاربرد پیام و ارتباط روشن در ماندگاری و مشارکت مشتری، پرداختیم و گفتیم اگر مشتری به شما توجه نکند، نگه‌ داشتنش کار بسیار دشواری خواهد بود. امروز قصد داریم این موضوع را تکمیل کنیم.   -مشتری خود را بشناسید: گفتن این به تیم تان که وقت بیشتری را صرف مشتری کنند ممکن […]

نوشته شده در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

چند استراتژی کاربردی برای ماندگاری مشتری: (بخش دوم)

در ادامه مقاله قبلی، در زیر به بخش‌ های جذاب یک تحقیق خواهیم پرداخت که در مورد کاربرد پیام و ارتباط روشن در ماندگاری و مشارکت مشتری است:   ایجاد تعامل غافلگیرانه و لذت: رابطه‌ متقابل یک ساختار اجتماعی ا‌ست که جهان را می‌ گرداند و باعث ماندگاری مشتریان می ‌شود. استراتژی ‌های مربوط به […]

نوشته شده در ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

چند استراتژی کاربردی برای ماندگاری مشتری: (بخش اول)

اگر مشتری به شما توجه نکند، نگه‌ داشتنش کار بسیار دشواری خواهد بود. در زیر به بخش‌ های جذاب یک تحقیق خواهیم پرداخت که در مورد کاربرد پیام و ارتباط روشن در ماندگاری و مشارکت مشتری است:   -از یک موضوع حمایت کنید: اگر شرکتتان حامی موضوعی نباشد، احتمال بی‌ توجهی مشتریان به شما زیاد […]

نوشته شده در ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

چند نکته کوچک که به کارشناسان کال سنتر کمک می‌کند سال جدید را به خوبی سپری کنند

مقالات زیادی در مورد کاهش استرس در کال سنتر خوانده ‌ام و همیشه در این فکر بودم که «چرا محیط مرکز تماس انقد استرس‌ زا است؟» چند دلیل برای این امر وجود دارد. اولین دلیل، کاملاً مشخص است؛ اکثر داستان ‌های وحشتناک کال سنترها در مورد یک مشتری عصبانی ا‌ست که کلافگی ‌اش از یک […]

نوشته شده در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

چند مهارت ضروری برای عالی شدن در خدمات مشتریان

وقتی صحبت از ارائه‌ خدمات مشتریان بی ‌نقص به میان می ‌آید، این افراد هستند که تفاوت ایجاد می ‌کنند. با این که تبدیل شدن به یک حرفه ‌ای در خدمات مشتریان نیاز به زمان، آموزش، تمرین و تعهد دارد اما وقتی بدانید تلاش ‌هایتان را کجا متمرکز کنید، کار سختی به نظر نمی ‌آید. […]

نوشته شده در ۲۹ فروردین ۱۳۹۷

اپلیکیشن همراه شما چگونه می تواند فجایع خدمات مشتریان را به صفر برساند؟

اگر یکی از ساکنین جزایر تاهیتی، بدون هر نوع ارتباط با جهان، نیستید مطمئناً میزان اهمیت اپ‌ های همراه در دنیای امروز را فهمیده‌ اید. اپ‌ های همراه، اپلیکیشن‌ هایی هستند که برای اجرا روی گوشی ‌های هوشمند، تبلت ‌ها و سایر دستگاه ‌های همراه طراحی شده‌ اند. زمان استفاده از این اپ‌ ها بر […]

نوشته شده در ۲۷ فروردین ۱۳۹۷

چگونه وفاداری مشتری را پس از نقض امنیتی داده ‌ها بازیابی کنیم: (بخش دوم)

در مقاله قبلی خواندیم که با افزایش مقیاس، پیچیدگی و فراوانیِ دزدی داده ‌ها رویکرد کنش‌ گرای تیم شما به زیرساخت امنیتی و در صورت لزوم  بازسازی وفاداری مشتری پس از دزدی داده‌ ها، اهمیت بسیاری زیادی دارد. در این مقاله به ادامه بحث در این باره می پردازیم.   -مقیاس و منبع نقض امنیت اطلاعات […]

نوشته شده در ۲ خرداد ۱۳۹۷

چگونه وفاداری مشتری را پس از نقض امنیتی داده‌ ها بازیابی کنیم: (بخش اول)

در بخش خدمات مشتریان با افزایش مقیاس، پیچیدگی و فراوانیِ دزدی داده ‌ها رویکرد کنش‌ گرای تیم شما به زیرساخت امنیتی و  در صورت لزوم  بازسازی وفاداری مشتری پس از دزدی داده‌ ها، اهمیت بسیاری زیادی دارد.   مطمئنا در مورد شرکت Equifax شنیده ‌اید. این شرکت تهیه‌ کننده‌ گزارش‌ های اعتباری در تابستان گذشته یکی از […]

نوشته شده در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

ظهور ماشین‌ ها چه اثری بر برون ‌سپاری فرآیند کاری دارد

رِگ داتون از شرکت EvaluAgent در مورد اثرات پیشرفت ‌های هوش مصنوعی (AI) بر روی برون ‌سپاری فرآیند کاری (BPO) بحث می‌ کند. در طول سال‌ های اخیر همه‌ ما شاهد افزایش چشمگیر اجرای طیف گسترده ‌ای از خدمات دیجیتال نوین در بخش مرکز تماس بوده ‌ایم. در آغاز، خدمات خودکاری مانند پاسخ صوتی تعاملی […]

نوشته شده در ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

چند تکنیک برای کسب نتایج بهتر بازاریاب تلفنی

همیشه متعجبم که چرا بازاریابان تلفنی آن قدر شکست می‌ خورند. برخی حس می ‌کنند دلیلش این است که cold call مُرده است. هیچ کس دیگر به cold call ها جواب نمی ‌دهد. اما پیش از این که وارد این بحث شویم، ابتدا باید بدانیم موفقیت در حقیقت چیست. مثلاً اگر هزار تماس با هزینه‌ […]

نوشته شده در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

چند استراتژی کاربردی برای ماندگاری مشتری: (بخش سوم)

در دو مقاله گذشته به کاربرد پیام و ارتباط روشن در ماندگاری و مشارکت مشتری، پرداختیم و گفتیم اگر مشتری به شما توجه نکند، نگه‌ داشتنش کار بسیار دشواری خواهد بود. امروز قصد داریم این موضوع را تکمیل کنیم.   -مشتری خود را بشناسید: گفتن این به تیم تان که وقت بیشتری را صرف مشتری کنند ممکن […]

نوشته شده در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

چند استراتژی کاربردی برای ماندگاری مشتری: (بخش دوم)

در ادامه مقاله قبلی، در زیر به بخش‌ های جذاب یک تحقیق خواهیم پرداخت که در مورد کاربرد پیام و ارتباط روشن در ماندگاری و مشارکت مشتری است:   ایجاد تعامل غافلگیرانه و لذت: رابطه‌ متقابل یک ساختار اجتماعی ا‌ست که جهان را می‌ گرداند و باعث ماندگاری مشتریان می ‌شود. استراتژی ‌های مربوط به […]

نوشته شده در ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

چند استراتژی کاربردی برای ماندگاری مشتری: (بخش اول)

اگر مشتری به شما توجه نکند، نگه‌ داشتنش کار بسیار دشواری خواهد بود. در زیر به بخش‌ های جذاب یک تحقیق خواهیم پرداخت که در مورد کاربرد پیام و ارتباط روشن در ماندگاری و مشارکت مشتری است:   -از یک موضوع حمایت کنید: اگر شرکتتان حامی موضوعی نباشد، احتمال بی‌ توجهی مشتریان به شما زیاد […]

نوشته شده در ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

چند نکته کوچک که به کارشناسان کال سنتر کمک می‌کند سال جدید را به خوبی سپری کنند

مقالات زیادی در مورد کاهش استرس در کال سنتر خوانده ‌ام و همیشه در این فکر بودم که «چرا محیط مرکز تماس انقد استرس‌ زا است؟» چند دلیل برای این امر وجود دارد. اولین دلیل، کاملاً مشخص است؛ اکثر داستان ‌های وحشتناک کال سنترها در مورد یک مشتری عصبانی ا‌ست که کلافگی ‌اش از یک […]

نوشته شده در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

چند مهارت ضروری برای عالی شدن در خدمات مشتریان

وقتی صحبت از ارائه‌ خدمات مشتریان بی ‌نقص به میان می ‌آید، این افراد هستند که تفاوت ایجاد می ‌کنند. با این که تبدیل شدن به یک حرفه ‌ای در خدمات مشتریان نیاز به زمان، آموزش، تمرین و تعهد دارد اما وقتی بدانید تلاش ‌هایتان را کجا متمرکز کنید، کار سختی به نظر نمی ‌آید. […]

نوشته شده در ۲۹ فروردین ۱۳۹۷

اپلیکیشن همراه شما چگونه می تواند فجایع خدمات مشتریان را به صفر برساند؟

اگر یکی از ساکنین جزایر تاهیتی، بدون هر نوع ارتباط با جهان، نیستید مطمئناً میزان اهمیت اپ‌ های همراه در دنیای امروز را فهمیده‌ اید. اپ‌ های همراه، اپلیکیشن‌ هایی هستند که برای اجرا روی گوشی ‌های هوشمند، تبلت ‌ها و سایر دستگاه ‌های همراه طراحی شده‌ اند. زمان استفاده از این اپ‌ ها بر […]

نوشته شده در ۲۷ فروردین ۱۳۹۷