آیا واقعاً باید در سال ۲۰۱۷ بر روی ویدئو مارکتینگ تمرکز کرد؟
در سال ۲۰۱۶ ویدئو از محبوبیت بالایی برخوردار بود و اغلب فیلم ها فرمت جدیدی از بازاریابی محتوا به حساب می آمدند.
بدیهی است که بازاریابان مسئول، جلب توجه مخاطب در کوتاه ترین زمان ممکن و پاسخگو به تعاملات آنها هستند به همین خاطر ساخت محتوای دیداری روشی است که در جهت دست یابی هدف به آنها کمک می کند.
این روزها ساخت و پخش ویدئو در حال رشد است و بخش بزرگی از فعالیت های آنلاین مخاطبان را به خود اختصاص داده است: به طوریکه ۷۸ درصد از مردم هر هفته به تماشای فیلم های آنلاین می پردازند و ۵۵ درصد نیز روزانه به صورت آنلاین فیلم تماشا می کنند. اگر پیش از این در وب سایت و رسانه اجتماعی خود استراتژی ویدئو مارکتینگ نداشتید، پس این فرصت فوق العاده را برای دست یابی و تعامل با مخاطب از دست داده اید.
به همین دلیل ۲۰۱۷، سال ویدئو مارکتینگ خواهد بود.

بازاریابی ویدئویی